SCRUTINIZER + 1quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Halen - Jump
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb hoe dan ook geen tijd meer voor een nieuwe vraag
Nou, doe jij dan een nieuwe vraag?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:54 schreef mien-moeke het volgende:
Mee-probeer-tvp.
De laatste die het goed had is Scrutinizer.
Echter:
[..]
Iemand anders???quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:32 schreef cafca het volgende:
zegt me zo niks...sorry
quote:Een kleine uitsnede van een cd-hoes.
Welke artiest en welk album?
nu zie ik hem ook...quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
madonna - confessions on a dancefloor
quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
madonna - confessions on a dancefloor
quote:**********
When I wake at night
I feel that nothing on earth could ever heard me
When I'm on my mind
I feel that nothing I say could ever deserve me
I'm stood on the tab of my own tongue
I'm caught in the space between the concept and the execution
I'm stuck in the back of my own fruit
I'm lost in the void between the instinct and the institution
It's more than vocabulary
Takes more than a dictionary
When I wake at night
I feel that nothing on earth could ever heard me
When I'm on my mind
I feel that nothing I say could ever deserve me
jupquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:37 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Oeh oeh!! I know!! Kan alleen niet op de artiest komen.
Frans talige bandnaam toch?
les rhythmes digitales - sometimes iddquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:39 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Fuck fuck fuck fuck fuck... Denk.....![]()
![]()
![]()
![]()
Rythme Digitale
Sometimes
Toch?
Oew.. S'jes vergeten. Is ook zo.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
les rhythmes digitales - sometimes idd
mien-moeke +1
Maar ik reken m helemaal goed!quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:53 schreef cafca het volgende:
Cat Stevens
Goed
Yussef Islam
Goed
Gokje op Morning has broken
Fout Het moest zijn "the wind"
Voor zover ik weet heeft hij officieel zijn naam laten veranderen in Yussef/Yussuf Islam toen hij zich tot de Islam bekeerde.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:06 schreef Berkery het volgende:
Is Yussef Islam eigenlijk zijn nieuwe artiestennaam of zijn nieuwe echte naam? Ik lees net dat hij geboren is als Steven Demetre Georgiou.![]()
</off topic>
Uiteraard niet te verwarren met Al Stewartquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:56 schreef knars het volgende:
Year of the Cat dan maar?
Ik heb het gemerkt ja...quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet teveel buiten te lopen want het is nogal zeikweer hier.
T/m vorig jaar had ik er eigenlijk weinig last van. Ja, in Nighttown Theater en de Basement moest je echt wel ruim van tevoren aanwezig zijn om er nog in te passen, maar als je dat incalculeerde ging dat best. Dan kon je daar halverwege weg om in de grote zaal te gaan kijken of naar de Schouwburg te lopen. Daar kom je altijd in, daar is het nooit extreem druk. Maar dat je gewoon heel Nighttown niet inkomt, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. 't Leek Eurosonic welquote:Op zondag 16 april 2006 02:22 schreef ranja het volgende:
Zonde. Maar ik hoor vaker verhalen over MM dat het zaalhoppen niet echt handig is. Toch jammer want daar gaat het toch juist om?
Beide. Qua bands/artiesten: CocoRosie, Wolf Eyes en Vashti Bunyan. En heel veel vrienden & bekenden gezien. Erg gezellig allemaal. De Schouwburg is sowieso de leukste plek tijdens MM. Eigenlijk hadden we gewoon terug moeten gaan, maar Zita Swoon begon pas om kwart over 12 en we hadden maar oppas tot 1 uur...quote:Op zondag 16 april 2006 02:34 schreef ranja het volgende:
Eurosonic ben ik nog nooit geweest. MM ook niettrouwensMaar ja, zonde als iets waar je voor gaat uiteindlijk niet lukt vanwege te vol. Wel andere bands gezien of alleen theater?
quote:An overlooked classical rock trio that had both the talent and sound of Emerson, Lake, and Palmer without the bombast or success,— comprised of organist Dave Stewart (not the one in the Eurythmics), bassist/vocalist Mont Campbell, and Clive Brooks — formed in July, 1968 from the ashes of Uriel/Arzachel after their guitarist, Steve Hillage left to study philosophy at the University of Kent. The band never made it on a major scale, as their music was too grandiose and challenging to garner a mainstream audience. It's a shame, because Campbell had a powerful set of vocal cords, and the group WAS capable of composing shorter, finely crafted melodies.
The Easterbunnies?quote:Op zondag 16 april 2006 13:44 schreef bartrid het volgende:
Denk pasen.
Ik had er ook nog nooit van gehoordquote:
As I Lay Dyingquote:Op zondag 16 april 2006 14:26 schreef ranja het volgende:
Noem 10 bands waarvan de naam uit 4 woorden bestaat en waarvan de eerste niet The of De is.
klikquote:Op zondag 16 april 2006 16:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Doen ze ook aan zichzelf beschilderen enzo?
The Egg ja... maar die bedoelde ik ook toen ik zei dat ik het een leuke band vond..quote:Op zondag 16 april 2006 16:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's een heel andere band, peaceman
En als een voorloper van Hatfield And The Northquote:Op zondag 16 april 2006 16:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ken het alleen van Dave Stewart, die in de jaren '80 een paar hitjes had met Barbara Gaskin en Colin Blunstone..
Hoe kom je daar bij? Bestaan bij mijn weten al meer dan 30 jaar niet meerquote:Op zondag 16 april 2006 16:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Egg bestaat idd ook nog... die ken ik weer niet
Aaaahquote:Op zondag 16 april 2006 00:51 schreef Litpho het volgende:
Uiteraard niet te verwarren met Al Stewart.
Half ei...quote:Op zondag 16 april 2006 21:36 schreef cafca het volgende:
Patti Smith...Waves ?
Ook nietquote:Op zondag 16 april 2006 21:39 schreef cafca het volgende:
hm...ik ben niet zo'n Patti Smith kenner
Radio Ethiopia?
Ja nou en of welquote:Op zondag 16 april 2006 21:41 schreef bartrid het volgende:
Dat is zo voor de hand liggend, dat zal toch wel niet....??
quote:A pioneering work for countless styles connected to electronic, ambient, and third-world music,expands on the fourth-world concepts of Jon Hassell and
s work with a whirlwind 45 minutes of worldbeat/funk-rock (with the combined talents of several percussionists and bassists including Bill Laswell, Tim Wright, David van Tieghem, and Talking Heads' Chris Frantz) that's also heavy on the samples — from radio talk-show hosts, Lebanese mountain singers, preachers, exorcism ceremonies, Muslim chanting, and Egyptian pop.
dan zal het de rerelease hoes zijn..... Lelijk trouwens. Ik moet hem nog steeds aanschaffen.....quote:Op zondag 16 april 2006 22:04 schreef cafca het volgende:
die ken ik inderdaad ook alleen met die hoes
Yoquote:Op zondag 16 april 2006 22:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Beasties?
quote:Op zondag 16 april 2006 22:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
tq ?
Ook niequote:Op zondag 16 april 2006 22:16 schreef GLO het volgende:
Chingy?
Doe er een letter voor en een letter achter en klaar is Kees....quote:Op zondag 16 april 2006 22:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mario?
Zei ik iets over streepjes? En ook Cmarion is niet goed. Tenzij je een beetje met je ogen knijpt dan lijkt het wel op het goede antwoord.quote:Op zondag 16 april 2006 22:42 schreef GLO het volgende:
C-Marion?
ook geen Kmarionquote:Op zondag 16 april 2006 22:43 schreef GLO het volgende:
Of was het nou K-Marion?
of toch heel iets anders
Ook nietquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Omarion?
Je komt in de buurt.quote:Op zondag 16 april 2006 23:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waterloo Waterloo Waterloo Waterloo?
belsen +1quote:Op maandag 17 april 2006 00:07 schreef belsen het volgende:
Waterloo to anywhere.
Tell me what did you expect???
Het is nog vroeg.quote:Op maandag 17 april 2006 10:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Pssst. Punten doen we altijd bold.
Nee, en eerlijk gezegd weet ik niet waarom ze met Nelson Mandela op het podium staan.quote:Op maandag 17 april 2006 10:07 schreef jerver73 het volgende:
the special aka?
Nope, hip hop.quote:Op maandag 17 april 2006 10:18 schreef bartrid het volgende:
ladysmith black mambazo?
quote:Op maandag 17 april 2006 10:44 schreef bartrid het volgende:
Jeff Buckley?
quote:Formed in Reading, England, in the late '90s by Ben Gautrey (vocals), Tom Bellamy (guitar, synthesizer, bass), Dan Fisher (bass, guitar), Didz (bass), Kieran Mahon (keyboards), and Jon Harper (drums), thebring forth an original and powerful compound of alternative rock.
Dat is het ja, het is een nachtconcert, dus feitelijk klopt zelfs de datum van 1 mei niet.quote:Op maandag 17 april 2006 11:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is een nachtconcert.
Ik ook, maar dat was toen wel een erg uitgeblust zooitje...quote:Op maandag 17 april 2006 11:33 schreef Z het volgende:
Ik heb de Libertines wel eens gezien zonder Pete... Dat waren nog steeds de Libertines.
quote:Op maandag 17 april 2006 12:15 schreef Neleos het volgende:
Georges Sand
Aha, dan weet je ook wel dat Chopin op Pere Lachaise begraven ligt.quote:Op maandag 17 april 2006 12:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
neleos +1
ik heb pas een film over t leven van chopin gezien
http://www.imdb.com/title/tt0038104/
ranja + 1quote:
Ik ben 1 keer een week in Parijs geweest, maar toen ben ik vergeten naar Pere Lachaise te gaanquote:Op maandag 17 april 2006 12:27 schreef ranja het volgende:
Ik ben er vorig jaar nog geweest. Chopin en Morrison wel gezien, Piaf niet, die lag te ver bij hun uit de buurt.
Ik ben wel op het Zentralfriedhof in Wenen geweest, daar lagen de hele grote componisten allemaal netjes in een cirkelquote:Op maandag 17 april 2006 12:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer een week in Parijs geweest, maar toen ben ik vergeten naar Pere Lachaise te gaan![]()
bigshadow +1quote:Op maandag 17 april 2006 12:55 schreef bigshadow het volgende:
morningwood
Jeppe, tainted love gecoverd door Marilyn en momenteel als sample veel te veel te horen in S.O.S van Rihannaquote:Op maandag 17 april 2006 13:04 schreef Neleos het volgende:
Soft Cell
Sorry. Ik zocht iig Soft Cell, ik wist niet dat gloria jones het nummer origineel had geschreven. Excusesquote:Op maandag 17 april 2006 13:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tainted Love is van Gloria Jones..en da's wel een artiest
maar goed, die zal wel niet gesampled zijn
Gokje is goedquote:Op maandag 17 april 2006 13:47 schreef Prep2Fight het volgende:
Gokje op Adam Green?
quote:The most influential group in country music history,switched the emphasis from hillbilly instrumentals to vocals, made scores of their songs part of the standard country music canon, and made a style of guitar playing, "
picking," the dominant technique for decades. Along with Jimmie Rodgers,
were among the first country music stars.
quote:
quote:Is she really going out with him?
Well there she is, lets ask her
Betty, is that Jimmy's ring your wearing? mmhumm
Gee it must be great riding with him,
is he picking you up after school today? uh-uh
by the way, where'd you meet him?
Leader of the pack van de Shang-gri-la's (weet ff niet waar de streepjes zitten)quote:
charmian +1quote:Op maandag 17 april 2006 16:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Leader of the pack van de Shang-gri-la's (weet ff niet waar de streepjes zitten)
Ja, ik doe aan ziek zijn met pasenquote:Op maandag 17 april 2006 16:27 schreef GLO het volgende:
Alweer de hele dag bezig, zie ik. Doen jullie niet aan Pasen?
Da's k*t Sack. Net nu het superweer is buiten... Beterschap!quote:Op maandag 17 april 2006 16:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ik doe aan ziek zijn met pasen![]()
wat en wie?quote:But each time I think
there comes there
Where I only live for
My heart to give
At he who I find that what I lack now
Love for always, each time
Whatever turns you on...quote:Op maandag 17 april 2006 16:38 schreef knars het volgende:
Pasen... was dat niet de feestdag waarop wij gedenken dat Scott Weiland wederopstond na een driedaagse trip?
Yup.quote:Op maandag 17 april 2006 16:44 schreef knars het volgende:
telkens weer - willeke alberti
Nee, heb iets van griep ofzo. Voel me onwijs moe, heb koppijn en onwijse spierpijnquote:Op maandag 17 april 2006 16:46 schreef Charmian het volgende:
je bent toch niet door je rug gegaan met sjouwen Sack? Beterschap in ieder geval
Bij het nummer waarbij dat volgens google is hoor ik het niet?quote:Op maandag 17 april 2006 17:06 schreef knars het volgende:
Ook Duff McKagan begon een nummer met "Is she really going out with him?". Welk nummer en van wie was het origineel?
Dat is vast niet Joe Jackson's Is she really going out with him? (al was het alleen maar omdat Jackson begint met "Pretty women..."quote:Op maandag 17 april 2006 17:06 schreef knars het volgende:
Ook Duff McKagan begon een nummer met "Is she really going out with him?". Welk nummer en van wie was het origineel?
Ik gok op een cover van 'New Rose' van The Damnedquote:Op maandag 17 april 2006 17:06 schreef knars het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2006 17:26 schreef GLO het volgende:
Ik gok op een cover van 'New Rose' van The Damned
Dat nr. dus. Ik hoor 't niet op m'n Spaghetti Incident hoorquote:
Ik ken McKagans versie niet, maar kan me idd niet voorstellen hoe het origineel ooit overtroffen of zelfs maar geëvenaard zou moeten wordenquote:Op maandag 17 april 2006 17:40 schreef knars het volgende:
Een prima voorbeeld van een cover die niet eens echt slecht is, maar waarvan het origineel simpelweg niet valt te overtreffen.
Nu wel trouwens. Heb even m'n equalizer en bass instellingen op m'n versterker van niveau brombeer teruggezet naar normaalquote:Op maandag 17 april 2006 17:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat nr. dus. Ik hoor 't niet op m'n Spaghetti Incident hoor
De nare bijwerkingen van een goed griepje; je gehoor gereduceerd tot 30%? Anyway - hij zegt het dus echtquote:Op maandag 17 april 2006 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nu wel trouwens. Heb even m'n equalizer en bass instellingen op m'n versterker van niveau brombeer teruggezet naar normaal![]()
Nee. 't Is een vervolgvraag.quote:Op maandag 17 april 2006 17:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Was dat niet Neil Young?
Ook niet, maar je komt ietwat in de buurt...quote:Op maandag 17 april 2006 18:02 schreef knars het volgende:
Lemmy (speelde bas op I just can't be happy today van the Damned)?
quote:Op maandag 17 april 2006 19:05 schreef knars het volgende:
Dat lijkt de captain wel
Captain Sensible?
quote:Op maandag 17 april 2006 19:46 schreef Mark het volgende:
Alan
Ja hè. Komt dacht ik uit een clip. Van Wot? of van Happy Talk, dat weet ik niet meerquote:Op maandag 17 april 2006 19:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat een schatje op die eerste foto.
![]()
Good for youquote:Op maandag 17 april 2006 19:31 schreef knars het volgende:
ik heb een paar jaar terug de 7" van Wot! gratis gekregen toen ik een elpee van the Damned haalde
Volgens mij die laatstequote:Op maandag 17 april 2006 20:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja hè. Komt dacht ik uit een clip. Van Wot? of van Happy Talk, dat weet ik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |