quote:Is she really going out with him?
Well there she is, lets ask her
Betty, is that Jimmy's ring your wearing? mmhumm
Gee it must be great riding with him,
is he picking you up after school today? uh-uh
by the way, where'd you meet him?
Leader of the pack van de Shang-gri-la's (weet ff niet waar de streepjes zitten)quote:
charmian +1quote:Op maandag 17 april 2006 16:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Leader of the pack van de Shang-gri-la's (weet ff niet waar de streepjes zitten)
Ja, ik doe aan ziek zijn met pasenquote:Op maandag 17 april 2006 16:27 schreef GLO het volgende:
Alweer de hele dag bezig, zie ik. Doen jullie niet aan Pasen?
Da's k*t Sack. Net nu het superweer is buiten... Beterschap!quote:Op maandag 17 april 2006 16:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ik doe aan ziek zijn met pasen![]()
wat en wie?quote:But each time I think
there comes there
Where I only live for
My heart to give
At he who I find that what I lack now
Love for always, each time
Whatever turns you on...quote:Op maandag 17 april 2006 16:38 schreef knars het volgende:
Pasen... was dat niet de feestdag waarop wij gedenken dat Scott Weiland wederopstond na een driedaagse trip?
Yup.quote:Op maandag 17 april 2006 16:44 schreef knars het volgende:
telkens weer - willeke alberti
Nee, heb iets van griep ofzo. Voel me onwijs moe, heb koppijn en onwijse spierpijnquote:Op maandag 17 april 2006 16:46 schreef Charmian het volgende:
je bent toch niet door je rug gegaan met sjouwen Sack? Beterschap in ieder geval
Bij het nummer waarbij dat volgens google is hoor ik het niet?quote:Op maandag 17 april 2006 17:06 schreef knars het volgende:
Ook Duff McKagan begon een nummer met "Is she really going out with him?". Welk nummer en van wie was het origineel?
Dat is vast niet Joe Jackson's Is she really going out with him? (al was het alleen maar omdat Jackson begint met "Pretty women..."quote:Op maandag 17 april 2006 17:06 schreef knars het volgende:
Ook Duff McKagan begon een nummer met "Is she really going out with him?". Welk nummer en van wie was het origineel?
Ik gok op een cover van 'New Rose' van The Damnedquote:Op maandag 17 april 2006 17:06 schreef knars het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2006 17:26 schreef GLO het volgende:
Ik gok op een cover van 'New Rose' van The Damned
Dat nr. dus. Ik hoor 't niet op m'n Spaghetti Incident hoorquote:
Ik ken McKagans versie niet, maar kan me idd niet voorstellen hoe het origineel ooit overtroffen of zelfs maar geëvenaard zou moeten wordenquote:Op maandag 17 april 2006 17:40 schreef knars het volgende:
Een prima voorbeeld van een cover die niet eens echt slecht is, maar waarvan het origineel simpelweg niet valt te overtreffen.
Nu wel trouwens. Heb even m'n equalizer en bass instellingen op m'n versterker van niveau brombeer teruggezet naar normaalquote:Op maandag 17 april 2006 17:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat nr. dus. Ik hoor 't niet op m'n Spaghetti Incident hoor
De nare bijwerkingen van een goed griepje; je gehoor gereduceerd tot 30%? Anyway - hij zegt het dus echtquote:Op maandag 17 april 2006 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nu wel trouwens. Heb even m'n equalizer en bass instellingen op m'n versterker van niveau brombeer teruggezet naar normaal![]()
Nee. 't Is een vervolgvraag.quote:Op maandag 17 april 2006 17:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Was dat niet Neil Young?
Ook niet, maar je komt ietwat in de buurt...quote:Op maandag 17 april 2006 18:02 schreef knars het volgende:
Lemmy (speelde bas op I just can't be happy today van the Damned)?
quote:Op maandag 17 april 2006 19:05 schreef knars het volgende:
Dat lijkt de captain wel
Captain Sensible?
quote:Op maandag 17 april 2006 19:46 schreef Mark het volgende:
Alan
Ja hè. Komt dacht ik uit een clip. Van Wot? of van Happy Talk, dat weet ik niet meerquote:Op maandag 17 april 2006 19:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat een schatje op die eerste foto.
![]()
Good for youquote:Op maandag 17 april 2006 19:31 schreef knars het volgende:
ik heb een paar jaar terug de 7" van Wot! gratis gekregen toen ik een elpee van the Damned haalde
Volgens mij die laatstequote:Op maandag 17 april 2006 20:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja hè. Komt dacht ik uit een clip. Van Wot? of van Happy Talk, dat weet ik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |