Nee hoor, er zijn heel veel verschillende .ini's in omloop voor diverse kaartenquote:Op zondag 16 april 2006 16:31 schreef Retuobak het volgende:
Verkeerde topic.
Het moet gewoon in het PC Tweaks en Mods topic, zodat dit topic er niet door vervuild wordt... dus wel verkeerde topic.quote:Op zondag 16 april 2006 16:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn heel veel verschillende .ini's in omloop voor diverse kaarten![]()
Heb je pc of 360 versie? Voor de pc is er namelijk een mod die die items verspreid over npc's zodat niet elke straatbandiet glass armor heeftquote:Op zondag 16 april 2006 11:56 schreef Pek het volgende:
Mooi spel hoor, niets op af te dingen, maar het is toch jammer dat -net als in Morrowind- de balans een beetje zoek is. Het begin is razend moelijk, maar na lvl20 is het appeltje/eitje en wordt je bedolven onder de items...voorbeeldje: net de Squandered Mine ten zuiden van Ceydinhal doorgewandeld en van bandieten ontdaan en ik ging met het volgende naar huis:
2x elven boots
6x elven cuirass
1x elven gauntlets
2x elven shield
14x glass boots
5x glass cuirass
1x glass gauntlets
2x glass greaves
4x glass shield
8x deadric arrows
1x daedric battle axe
1x daedric mace
13x dwarven arrows
22x ebony arrows
2x ebony bow
1x ebony dagger
1x ebony mace
1x ebony warhammer
12x elven arrow
1x glass battle axe
3x glass bow
3x glass warhammer
and a mace of blaze....
Dit is toch een beetje overkill![]()
Nu begrijp ik waarom ze dat achterlijke fast-travel hebben bedacht, als je 10x op en neer moet om alle loot op te halen![]()
Ah, is daar een apart topic voorquote:Op zondag 16 april 2006 16:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het moet gewoon in het PC Tweaks en Mods topic, zodat dit topic er niet door vervuild wordt... dus wel verkeerde topic.
Dit bewijst nog maar eens hoe slecht dit spel uitgebalanceerd is...quote:Op zondag 16 april 2006 16:09 schreef moomoo het volgende:
ha, ik heb de MQ op level 3 uitgespeeld. en ik zou level 1 geweest zijn, als je niet verplicht moest slapen om bij de DB the kunnen.
Tja, dat is het systeem waar ze voor gekozen hebben met de elder scrolls serie... wat dat betreft is er niets veranderd t.o.v. de vorige delen.quote:Op zondag 16 april 2006 18:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit bewijst nog maar eens hoe slecht dit spel uitgebalanceerd is...
Ik vond de spelervaring in bijvoorbeeld Morrowind beter.quote:Op zondag 16 april 2006 19:08 schreef Sjotime het volgende:
Dat gehuil hier om Oblivion.... geniet godver ongekend van dat spel..... reviews zijn hoog, spelervaring is fantastisch....... !![]()
Ik vond Morrowind zo ontoegankelijk dat ik na een week vergeten was hoe ook alweer de spelervaring mee te maken gezien de fantastische quest logquote:Op zondag 16 april 2006 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond de spelervaring in bijvoorbeeld Morrowind beter.
Juist. Bovendien had ik bij Morrowind vaak dat ik per ongeluk een belangrijk personage aanviel waardoor het hele spel niet meer verder konquote:Op zondag 16 april 2006 19:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vond Morrowind zo ontoegankelijk dat ik na een week vergeten was hoe ook alweer de spelervaring mee te maken gezien de fantastische quest log
je heb wel gelijkquote:Op zondag 16 april 2006 19:35 schreef moomoo het volgende:
ik moet zeggen dat ik (heb het spel bijna 3 weken) eigenlijk al geen zin meer heb om het spel nog op te starten. niet vanwege bugs of stomme gameplaybeslissingen die beth gemaakt heeft, maar het gaat me gewoon vervelen.
het hele ge-explore ui morrowind is er uit voor mij(dankzij fasttravel en een kaart waar alle grote steden al aan het begin van het spel op staan), en grotten en dungeons verkennen doe ik niet. ik heb de guilds allemaal gedaan, MQ is afgelopen... ik heb het gevoel dat ik het allemaal wel gezien heb.
Heb je alle Daedra-artifacts al gevonden? Heb je alle niet guild-gebonden quests al gedaan? Lijkt me knap.quote:Op zondag 16 april 2006 19:43 schreef moomoo het volgende:
jamaar, ik had gepland er toch wel zeker een maand zoet mee te zijn. ik kan wel opnieuw beginnen en dan gefocust op magie ipc combat/stealth combo, maar de quests zullen toch hetzelfde blijven. eigenlijk zouden er voor elke quest verschillende manieren moeten zijn om m op te lossen. en dan ook serieus uiteenlopend.
nee en nee. en daar heb ik ook geen zin in. na de MQ en de guild verhaallijnen zijn korte quests die je van random npcs krijgt een beetje anticlimactisch.quote:Op zondag 16 april 2006 20:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heb je alle Daedra-artifacts al gevonden? Heb je alle niet guild-gebonden quests al gedaan? Lijkt me knap.
Je kan het ook iets anders doen. De dingen door elkaar verweven. Zoals ik het doe: Praten met wie ik wil, quests opvangen en af en toe wat guild quests, af en toe wat losse quests en wanneer ik wil aan de main quest werken. Ik stel de main quest verder uit (ik ben tot op het punt van martin naar het fort in bruma brengen gekomen) tot ik een groot deel van de rest van het spel heb afgerond. Zodat het wat pittiger zal worden, en de echte climax op een (naar mijn idee) juist moment komt.quote:Op zondag 16 april 2006 21:09 schreef moomoo het volgende:
[..]
nee en nee. en daar heb ik ook geen zin in. na de MQ en de guild verhaallijnen zijn korte quests die je van random npcs krijgt een beetje anticlimactisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op maandag 17 april 2006 09:50 schreef Sjotime het volgende:
Mage Guild quest vraag (Universiteit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op maandag 17 april 2006 09:52 schreef Tain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
dat was mijn plan eigenlijk ook, maar ik kreeg zo'genoeg van al die oblivion gates dat ik er maar gewoon zsm doorheen geraasd ben.quote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Je kan het ook iets anders doen. De dingen door elkaar verweven. Zoals ik het doe: Praten met wie ik wil, quests opvangen en af en toe wat guild quests, af en toe wat losse quests en wanneer ik wil aan de main quest werken. Ik stel de main quest verder uit (ik ben tot op het punt van martin naar het fort in bruma brengen gekomen) tot ik een groot deel van de rest van het spel heb afgerond. Zodat het wat pittiger zal worden, en de echte climax op een (naar mijn idee) juist moment komt.
quote:Op zondag 16 april 2006 20:32 schreef H.Flick het volgende:
Hoe doet iedereen die DB quests? De latere doelwitten zijn niet in 1 keer dood met een sneaky boogschot en ik ben eigenlijk te zwak om echt het gevecht aan te gaan.
Ik heb x3 damage.quote:Op maandag 17 april 2006 11:25 schreef Retuobak het volgende:
Als je sneak attack doet heb je x6 damage, kom op, dan moet je toch wel kunnen 1-shotten?
Ik heb x4 met bow en x8 met bladequote:Op maandag 17 april 2006 11:25 schreef Retuobak het volgende:
Als je sneak attack doet heb je x6 damage, kom op, dan moet je toch wel kunnen 1-shotten?
Oh wacht, met een zwaard doe je meer damage!quote:Op maandag 17 april 2006 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb x4 met bow en x8 met bladeMaar waarom heb je als je met een two-handed blade zoas een claymore, maar 1x sneak attack??
Heeft volgens mij te maken ook met je skill icm met strength/agility. M aar kan ook fout hebbenb natuurliljkquote:Op maandag 17 april 2006 11:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Oh wacht, met een zwaard doe je meer damage!Toch maar eens proberen. Helaas heb ik totaal geen blade skill en alleen marksman.
Ik zit aan de 40 uur op de 360 en ik heb twee keer een bug gehad waardoor het geluid bleef hangen en ik zelf de console even wílde restarten. Verder nog nooit iets van een crash gemerkt.quote:Op zondag 16 april 2006 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben ik de enige waar het spel nooit bij crashed ofzo?![]()
100 hieroquote:Op maandag 17 april 2006 11:49 schreef H.Flick het volgende:
M'n sneak skill zit ergens in de 50, dat zou het probleem niet moeten zijn.
Ik ben net opnieuw begonnen en ben pas level 4, dus dat komt nog wel goedquote:Op maandag 17 april 2006 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
100 hieroAls ik nu iemand sneak attack telt hun armor niet meer
![]()
Ligt waarschijnlijk aan je skill met een bepaald wapen gecombineerd met je sneak skillquote:Op maandag 17 april 2006 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb x4 met bow en x8 met bladeMaar waarom heb je als je met een two-handed blade zoas een claymore, maar 1x sneak attack??
Nope, 100 met sneak en 89 met blade zou wel genoeg moeten zijn voor een doodsklap met zo'n groot ding....quote:Op maandag 17 april 2006 11:52 schreef washandje het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan je skill met een bepaald wapen gecombineerd met je sneak skill
de quests zijn leuk, de duties vind ik minderquote:Op maandag 17 april 2006 12:25 schreef washandje het volgende:
Ik ben inmiddels level 10 of 11 ofzo na een uur of 20. En nog twee quests voor de Fighters Guild maar![]()
je kan de MQ uitspelen met maar 3 gesloten gates, heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 17 april 2006 14:38 schreef -skippybal- het volgende:
Die MQ zeg...... Een beetje elke gate sluiten. Hoe saai![]()
Maar ik wil de "Aid for Bravil" Quest ook doen.quote:Op maandag 17 april 2006 14:59 schreef moomoo het volgende:
[..]
je kan de MQ uitspelen met maar 3 gesloten gates, heb ik ook gedaan.
Hij zegt dat ik weg moet gaan omdat ik alles verpest.quote:Op maandag 17 april 2006 15:38 schreef MMaRsu het volgende:
Damn praat gewoon met die gast ... waarom kijken mensen niet in hun quest log![]()
![]()
dat heeft geen enkel nut aangezien die deadra mee levelen met jequote:Op maandag 17 april 2006 14:38 schreef cyber_rebel het volgende:
Ik probeerde laatst Kvatch te hernemen, maar werd nogal ingemaakt door de daedra. Mischien later maar nog eens proberen als ik een wat hogere level ben.
Da's het handige van de MQ doen op level 3, dan kom je alleen stunted scamps tegen die ik met 3 slagen dood heb.quote:Op maandag 17 april 2006 16:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat heeft geen enkel nut aangezien die deadra mee levelen met je
Nou dat is even leuk om te doenquote:Op maandag 17 april 2006 17:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Da's het handige van de MQ doen op level 3, dan kom je alleen stunted scamps tegen die ik met 3 slagen dood heb.
Nou nee, maar het schiet wel op... vind die MQ leuk hoor maar ik wil die achterlijke gates van de kaart hebben... dus speel ik hem uit op level 3 / 4. Het gaat me toch om het verhaal en monsters meppen is daar ondergeschikt aan.quote:Op maandag 17 april 2006 17:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou dat is even leuk om te doen![]()
Ik snap nog steeds niet waarom ze dit verknaaide level systeem er in hebben gedaan
En daarna ga wel verder levelen neem ik aan? Dan ben je de grote held, en kun je met moeite een leeuw afslachten.... Baggersysteemquote:Op maandag 17 april 2006 18:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou nee, maar het schiet wel op... vind die MQ leuk hoor maar ik wil die achterlijke gates van de kaart hebben... dus speel ik hem uit op level 3 / 4. Het gaat me toch om het verhaal en monsters meppen is daar ondergeschikt aan.
Ja maar vaak heb je in latere levels enchanted weapons en betere magickaquote:Op maandag 17 april 2006 16:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Enchanted weapons stinken hard voor mij...kost een godsvermogen om weer te herladen en ik kan geen soul trap doen ofzo als thief zijnde.quote:Op maandag 17 april 2006 18:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar vaak heb je in latere levels enchanted weapons en betere magicka
Spells zijn eigenlijk te belangrijk in Oblivion, waardoor hybrid chars altijd in het voordeel zijnquote:Op maandag 17 april 2006 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Enchanted weapons stinken hard voor mij...kost een godsvermogen om weer te herladen en ik kan geen soul trap doen ofzo als thief zijnde.
Oftewel ik gebruik die enchant 1 keer en dan niet meer
ik heb nu 100 int en willpower met mijn mage en ik heb de moeilijkheidsgraad al omlaag moeten gooien omdat het anders tegen meerdere beesten onmogelijk isquote:Op maandag 17 april 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:
Een goed goede character maken is nog best lastig. Ik was heel tevreden met mijn spellsword, maar later werd hij toch te zwak (zeker omdat hij amper magicka had). Nu heb ik een thief/assassin en die is eigenlijk te zwak als het op een gevecht aan komt.
Ik denk dat een pure mage toch wel het beste is, maar ik wil niet weer van character wisselen.
Precies goed gezegd. Levelen heeft geen enkel nut in dit spel, behalve dat je dan ook wat sterkere wapens krijgt maakt het verder helemaal niet uit of je levelt of niet, aangezien het verder geen enkel resultaat heeft op wat je kan doen in het spel en waar je heen kunt, etc. Alhoewel er wel bepaalde shrines zijn die een bepaald level vereisen. Uiteindelijk krijg je het gevoel dat je helemaal geen progressie maakt behalve dan in het verhaal.. Best jammer, want het spel wordt er niet echt leuker op zoquote:Op maandag 17 april 2006 16:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja op de 360 heb je achievements , daar doe je het eigenlijk voor.quote:Op maandag 17 april 2006 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies goed gezegd. Levelen heeft geen enkel nut in dit spel, behalve dat je dan ook wat sterkere wapens krijgt maakt het verder helemaal niet uit of je levelt of niet, aangezien het verder geen enkel resultaat heeft op wat je kan doen in het spel en waar je heen kunt, etc. Alhoewel er wel bepaalde shrines zijn die een bepaald level vereisen. Uiteindelijk krijg je het gevoel dat je helemaal geen progressie maakt behalve dan in het verhaal.. Best jammer, want het spel wordt er niet echt leuker op zo
Bij mij is het aid for brumaquote:Op maandag 17 april 2006 15:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar ik wil de "Aid for Bravil" Quest ook doen.
Bruma, Bravil al die namen...quote:Op maandag 17 april 2006 19:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mij is het aid for brumaEn mijn god wat is dat saai.. Sowiezo die hele oblivion gate zooi is ontzettend saai.. het lijkt net alsof ik hetzelfde spelletje 10x moet doen
Als je ongeveer 2 uur ver zit in de MQ kun je erbijquote:Op maandag 17 april 2006 19:57 schreef Sloggi het volgende:
Hoe kan ik trouwens de Blades joinen? Iemand hier zei laatst dat dat kon, maar ik heb er nog niks van gemerkt...
Ik ken 't. Ben nu net na iets van 53 uur toch maar eens verder gegaan met de MQ (uurtje mee bezig geweest ofzo)quote:Op maandag 17 april 2006 20:01 schreef Sloggi het volgende:
Vandaar. Ik ben nog niet eens bij Weynon Priory geweest terwijl ik al 23 uur bezig ben.
Ik heb na het uitspelen van de Arena een fanboy achter me aan!quote:Op maandag 17 april 2006 20:29 schreef H.Flick het volgende:
DB uitgespeeld. Nu loopt er de hele tijd zo'n kleine murderer achter me aan.
Niemand achter me aan na het uitspelen van het Thieves Guild hoorquote:Op maandag 17 april 2006 20:34 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij kan je echt een klein legertje bij elkaar krijgen als je alle guilds uitspeelt.
Na het uitspelen van de mages guild krijg je wel iemand achter je aan. Maximaal 3 dus, denk ik.quote:Op maandag 17 april 2006 21:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niemand achter me aan na het uitspelen van het Thieves Guild hoor.
Volgens mij kun je wel iemand meenemen vanuit die hide-out hoorquote:Op maandag 17 april 2006 21:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niemand achter me aan na het uitspelen van het Thieves Guild hoor.
Dat arena mannetje is zooo irritant!quote:Op maandag 17 april 2006 21:14 schreef Sloggi het volgende:
- Arena
- Fighter
- DB
- Mage
4? (FG weet ik trouwens niet, nog niet uitgespeeld)
quote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef EricG het volgende:
[..]
Dat arena mannetje is zooo irritant!
Hij was me gevolgd tot in de eerste Oblivion gate, dus ik zeg zo ergens in die toren dat 'ie daar moest wachten, ik de gate dichtgooien en weg was 'ie![]()
Hahaquote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef EricG het volgende:
[..]
Hij was me gevolgd tot in de eerste Oblivion gate, dus ik zeg zo ergens in die toren dat 'ie daar moest wachten, ik de gate dichtgooien en weg was 'ie![]()
Volgens mij het enige wat verschilt is de route naar de toren, voorderest zijn ze overal even vriendelijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:53 schreef vimperio het volgende:
Ik heb een vraag over die oblivion poorten. Ik had ergens gelezen dat ze allemaal onder macht zijn van een verschillende daedra princes ofzoiets. En dat de ene daedra princes goed is en de andere slecht en dus de oblivion werelden er allemaal anders uitzien...is dat ook zo in het spel of ben ik nu in de war met iets anders?
![]()
ik schiet ze geeneens meer, ik ken die torens nou wel, ik weet precies hoe ik over langs moet rennen, in de laatste kamer wat kistjes looten en klaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het enige wat je doet is de gate binnengaan, naar de tower lopen, alles op je pad afslachten, poortje sluiten en terug naar Cyrodiil gaan.
Nee, doe mij Morrowind maar, die MQ was tenminste leuk, en er zat 1000% meer sfeer in dat spel
WHAAAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef EricG het volgende:
[..]
Hoe is die battle engine? Heb het spel namelijk ook......... kan ik hierna gaan gamenquote:Op dinsdag 18 april 2006 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het enige wat je doet is de gate binnengaan, naar de tower lopen, alles op je pad afslachten, poortje sluiten en terug naar Cyrodiil gaan.
Nee, doe mij Morrowind maar, die MQ was tenminste leuk, en er zat 1000% meer sfeer in dat spel
Ik vind het tot nu toe ook nogal een tegenvaller vergeleken met Morrowind.quote:Op dinsdag 18 april 2006 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mmmm....goed plan. Ik was eigenlijk van plan naar dat eilandfort te zwemmen en hem daar achter te laten.quote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef EricG het volgende:
Ik heb hem al:quote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef EricG het volgende:
[..]
Fighters guild krijg je er geen..quote:Op maandag 17 april 2006 21:14 schreef Sloggi het volgende:
- Arena
- Fighter
- DB
- Mage
4? (FG weet ik trouwens niet, nog niet uitgespeeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |