je kan de MQ uitspelen met maar 3 gesloten gates, heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 17 april 2006 14:38 schreef -skippybal- het volgende:
Die MQ zeg...... Een beetje elke gate sluiten. Hoe saai![]()
Maar ik wil de "Aid for Bravil" Quest ook doen.quote:Op maandag 17 april 2006 14:59 schreef moomoo het volgende:
[..]
je kan de MQ uitspelen met maar 3 gesloten gates, heb ik ook gedaan.
Hij zegt dat ik weg moet gaan omdat ik alles verpest.quote:Op maandag 17 april 2006 15:38 schreef MMaRsu het volgende:
Damn praat gewoon met die gast ... waarom kijken mensen niet in hun quest log![]()
![]()
dat heeft geen enkel nut aangezien die deadra mee levelen met jequote:Op maandag 17 april 2006 14:38 schreef cyber_rebel het volgende:
Ik probeerde laatst Kvatch te hernemen, maar werd nogal ingemaakt door de daedra. Mischien later maar nog eens proberen als ik een wat hogere level ben.
Da's het handige van de MQ doen op level 3, dan kom je alleen stunted scamps tegen die ik met 3 slagen dood heb.quote:Op maandag 17 april 2006 16:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat heeft geen enkel nut aangezien die deadra mee levelen met je
Nou dat is even leuk om te doenquote:Op maandag 17 april 2006 17:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Da's het handige van de MQ doen op level 3, dan kom je alleen stunted scamps tegen die ik met 3 slagen dood heb.
Nou nee, maar het schiet wel op... vind die MQ leuk hoor maar ik wil die achterlijke gates van de kaart hebben... dus speel ik hem uit op level 3 / 4. Het gaat me toch om het verhaal en monsters meppen is daar ondergeschikt aan.quote:Op maandag 17 april 2006 17:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou dat is even leuk om te doen![]()
Ik snap nog steeds niet waarom ze dit verknaaide level systeem er in hebben gedaan
En daarna ga wel verder levelen neem ik aan? Dan ben je de grote held, en kun je met moeite een leeuw afslachten.... Baggersysteemquote:Op maandag 17 april 2006 18:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou nee, maar het schiet wel op... vind die MQ leuk hoor maar ik wil die achterlijke gates van de kaart hebben... dus speel ik hem uit op level 3 / 4. Het gaat me toch om het verhaal en monsters meppen is daar ondergeschikt aan.
Ja maar vaak heb je in latere levels enchanted weapons en betere magickaquote:Op maandag 17 april 2006 16:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Enchanted weapons stinken hard voor mij...kost een godsvermogen om weer te herladen en ik kan geen soul trap doen ofzo als thief zijnde.quote:Op maandag 17 april 2006 18:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar vaak heb je in latere levels enchanted weapons en betere magicka
Spells zijn eigenlijk te belangrijk in Oblivion, waardoor hybrid chars altijd in het voordeel zijnquote:Op maandag 17 april 2006 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Enchanted weapons stinken hard voor mij...kost een godsvermogen om weer te herladen en ik kan geen soul trap doen ofzo als thief zijnde.
Oftewel ik gebruik die enchant 1 keer en dan niet meer
ik heb nu 100 int en willpower met mijn mage en ik heb de moeilijkheidsgraad al omlaag moeten gooien omdat het anders tegen meerdere beesten onmogelijk isquote:Op maandag 17 april 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:
Een goed goede character maken is nog best lastig. Ik was heel tevreden met mijn spellsword, maar later werd hij toch te zwak (zeker omdat hij amper magicka had). Nu heb ik een thief/assassin en die is eigenlijk te zwak als het op een gevecht aan komt.
Ik denk dat een pure mage toch wel het beste is, maar ik wil niet weer van character wisselen.
Precies goed gezegd. Levelen heeft geen enkel nut in dit spel, behalve dat je dan ook wat sterkere wapens krijgt maakt het verder helemaal niet uit of je levelt of niet, aangezien het verder geen enkel resultaat heeft op wat je kan doen in het spel en waar je heen kunt, etc. Alhoewel er wel bepaalde shrines zijn die een bepaald level vereisen. Uiteindelijk krijg je het gevoel dat je helemaal geen progressie maakt behalve dan in het verhaal.. Best jammer, want het spel wordt er niet echt leuker op zoquote:Op maandag 17 april 2006 16:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja op de 360 heb je achievements , daar doe je het eigenlijk voor.quote:Op maandag 17 april 2006 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies goed gezegd. Levelen heeft geen enkel nut in dit spel, behalve dat je dan ook wat sterkere wapens krijgt maakt het verder helemaal niet uit of je levelt of niet, aangezien het verder geen enkel resultaat heeft op wat je kan doen in het spel en waar je heen kunt, etc. Alhoewel er wel bepaalde shrines zijn die een bepaald level vereisen. Uiteindelijk krijg je het gevoel dat je helemaal geen progressie maakt behalve dan in het verhaal.. Best jammer, want het spel wordt er niet echt leuker op zo
Bij mij is het aid for brumaquote:Op maandag 17 april 2006 15:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar ik wil de "Aid for Bravil" Quest ook doen.
Bruma, Bravil al die namen...quote:Op maandag 17 april 2006 19:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mij is het aid for brumaEn mijn god wat is dat saai.. Sowiezo die hele oblivion gate zooi is ontzettend saai.. het lijkt net alsof ik hetzelfde spelletje 10x moet doen
Als je ongeveer 2 uur ver zit in de MQ kun je erbijquote:Op maandag 17 april 2006 19:57 schreef Sloggi het volgende:
Hoe kan ik trouwens de Blades joinen? Iemand hier zei laatst dat dat kon, maar ik heb er nog niks van gemerkt...
Ik ken 't. Ben nu net na iets van 53 uur toch maar eens verder gegaan met de MQ (uurtje mee bezig geweest ofzo)quote:Op maandag 17 april 2006 20:01 schreef Sloggi het volgende:
Vandaar. Ik ben nog niet eens bij Weynon Priory geweest terwijl ik al 23 uur bezig ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |