Zit in een Fort, ten zuiden van Weynon Priory.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:17 schreef koen_pijl het volgende:
HOe komen jullie zo snel op een hoger level? Ik zit pas op level 2.
Waar is de grot van de ring of assassin mod/quest?
Leuke questline? Enige die ik nog moet.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:42 schreef washandje het volgende:
Ik ben inmiddels voor de tweede keer weer guardian bij de Fighters Guild, bijna klaar
Nee dat is niet waar, je mag alleen geen bounty op je hoofd hebben voor fighters/mages guild voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
Ben benieuwt of ik met mijn thief de mage guild nog binnenkomen, je schijnt geen strafblad te mogen hebben
Niet normaal meer ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:20 schreef Jaco90 het volgende:
Ik ga denk ik maar weer opnieuw beginnen.. Mijn eerste char is niet helemaal normaal meer..Iemand suggesties?
Ik wil in Anvil wonen.... waar heb jij een huis gekocht en wat koste het? De cache leging werkte wel top trouwens.... snelheid is gestegenquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:31 schreef Bastard het volgende:
Ik moet nog steeds die stinkbloemen hebben voor de magesguild.
Wel gisteren een huis gekocht en wat inboedel, kan ik mooi mn gejatte spullen opslaan, en dan weer eens verzamelen en verkopen.
Op de volgende site ff goed bekijken wat de voor en nadelen overal van zijn. Dan kun je wel een char maken dat bij je speelstijl past.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:20 schreef Jaco90 het volgende:
Ik ga denk ik maar weer opnieuw beginnen.. Mijn eerste char is niet helemaal normaal meer..Iemand suggesties?
5000 gold voor het huis in Anvilquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik wil in Anvil wonen.... waar heb jij een huis gekocht en wat koste het? De cache leging werkte wel top trouwens.... snelheid is gestegen
In Anvil koop ik ook nog een huis, mooie zonsondergang daar, leuk dorp.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik wil in Anvil wonen.... waar heb jij een huis gekocht en wat koste het? De cache leging werkte wel top trouwens.... snelheid is gestegen
Welke site?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op de volgende site ff goed bekijken wat de voor en nadelen overal van zijn. Dan kun je wel een char maken dat bij je speelstijl past.
Hij tyft zeg maar echt alle lijken en items weg die ik ooit heb laten vallen.... en dat zijn er veel. Of hij ook je huis meteen clean en stofzuigt zeg maar weet ik niet. Xbox starten en meteen a inhouden. Zodra game logo van Oblivion start kan je loslatenquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
In Anvil koop ik ook nog een huis, mooie zonsondergang daar, leuk dorp.
Heb in Bravil vlgs mij mijn huis gekocht.. 4000 beetje een palendorp zal ik maar zeggen, maar wel handig want ik moet het hele zuid-oosten nog verkennen, en kan ik mooi pitten daar.
Hoe doe je die cache legen precies? Ik zat maar verschillende keren op A te drukken bij het starten.
Magicka?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:38 schreef washandje het volgende:
Hoe maak ik Will o' The Wisps goed af met mijn warrior? Ze zitten nogal vaak in de weg bij een fighters guild quest en ze doen echt tyfusveel schade. Mijn wapen doet wel iets maar lang niet genoeg.
Praatquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hij tyft zeg maar echt alle lijken en items weg die ik ooit heb laten vallen.... en dat zijn er veel. Of hij ook je huis meteen clean en stofzuigt zeg maar weet ik niet. Xbox starten en meteen a inhouden. Zodra game logo van Oblivion start kan je loslaten
Ik heb hem gedood en ervoor gezetenquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Praat
Vanavond es checken, vrouwtje heeft avonddienst
Heb door arena quest nu ook steeds een fan achter me aanlopen, heb je daar nog iets aan verder? Want vind hem nu al vervelend eigenlijk.
Vraag ik me af.. als ik hem nou in het bos zou killen... niemand die het weet toch?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb hem gedood en ervoor gezeten
Klopt ! Ik had meer een openbare executie !quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vraag ik me af.. als ik hem nou in het bos zou killen... niemand die het weet toch?
Terecht... alleen al zijn gezicht zegt "Sla mij"quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Klopt ! Ik had meer een openbare executie !
quote:He dammit.. ik moet een beeld jatten ofzo voor de dievengilde, maar steeds word ik gepakt door een spook of een bewaker.. en die mag je niet doden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:03 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]Ghost mag je wel afmaken, alleen mensen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who knew?
Dat fort met ook die wijn en die vampiren? Heb geen ring gevonden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:35 schreef Egamer het volgende:
[..]
Zit in een Fort, ten zuiden van Weynon Priory.
Fakkel aanstekenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:21 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Dat fort met ook die wijn en die vampiren? Heb geen ring gevonden.
Op de grondquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:45 schreef koen_pijl het volgende:
Waar ergens in dat fort ligt ie?
Het belangrijkste stukje van die post ben ik vergeten. http://www.oblivionmods.infoquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:03 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]Ow dat kan ook inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik onwijs sneaken en moeilijk doen steeds
The truth was in here.
ik ben dan ook zsm overgestapt op nightvision. heb nu void gazer. 130 seconden nightvision ofzo.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:52 schreef H.Flick het volgende:
Zo'n light spell is niet zo handig als je sneaky in de schaduw wilt blijven.
Waar koop je die, want ik zit nu nog te kloten met mijn speciale handschoenen. Btw hoort de oblivion gate dictbij Anvil bij een quest, want ik kom maar niet die k*t berg opgelopenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:18 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik ben dan ook zsm overgestapt op nightvision. heb nu void gazer. 130 seconden nightvision ofzo.
Hey gijsquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Op de grond
Check anders ff een online quest page ofzo ! In de OP staat wel wat geloof ik.
Daarom is mijn thief/assassin ook een Kahjit.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:18 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik ben dan ook zsm overgestapt op nightvision. heb nu void gazer. 130 seconden nightvision ofzo.
Inderdaad, ben er nog geen fles van tegen gekomenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:04 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand waar je van die zeldzame wijn kan vinden. Zoek elk fort door maar ben niks meer tefen gekomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er 2 of 3 tegen gekomen op een fort bij Bravil in de buurt maar dat was het dan wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 15 april 2006 19:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, ben er nog geen fles van tegen gekomen
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
Ik kwam het tegen bij een questDaar kwam ik het ook tegen, maar dat is niet genoeg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Glass werkt blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:58 schreef Retuobak het volgende:
refined wapens mogen ook (silver ed.)
Silver of enchanted doet het goed bij spoken enzoquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Glass werkt blijkbaar niet...Wat valt allemaal onder refined?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
repareer je je uitrusting wel af en toe? of laat het anders doen bij een smid.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat ik behoorlijk "zwak" ben. Ik ben nu wat rond aan het struinen in forten en caves en kom regelmatig tegenstanders tegen die ik nauwelijks aankan, of gewoon totaal niet. In Melee deal ik zeer weinig damage en laatst kreeg ik niet eens een zombie uitgeschakeld omdat hij zijn health te snel regeneraten...
Uiteraard, is altijd in topconditie.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:27 schreef moomoo het volgende:
[..]
repareer je je uitrusting wel af en toe? of laat het anders doen bij een smid.
Light-spell op Chameleon ring... dan loopt er dus een grote lichtbal rond. Alsof dat niet opvaltquote:Op zondag 16 april 2006 11:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Spell levelled automagisch illusion en ik houd mooi een vinger vrij voor een chameleon ring
Je kan ook maar 2 ringen dragen.. ik wil er 10, ik heb 10 vingersquote:Op zondag 16 april 2006 11:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Spell levelled automagisch illusion en ik houd mooi een vinger vrij voor een chameleon ring
Juist! En waarom zou je geen 10 amuletten om je nek kunnen hangen?!quote:Op zondag 16 april 2006 11:46 schreef washandje het volgende:
[..]
Je kan ook maar 2 ringen dragen.. ik wil er 10, ik heb 10 vingers
Nee hoor, standaard game met difficulty op defaultquote:
Omdat Mr. T je dan komt schoppen.quote:Op zondag 16 april 2006 11:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Juist! En waarom zou je geen 10 amuletten om je nek kunnen hangen?!
Moet je de "rare items mod" installen, zijn ze echt zeldzaamquote:Op zondag 16 april 2006 11:56 schreef Pek het volgende:
Mooi spel hoor, niets op af te dingen, maar het is toch jammer dat -net als in Morrowind- de balans een beetje zoek is. Het begin is razend moelijk, maar na lvl20 is het appeltje/eitje en wordt je bedolven onder de items...voorbeeldje: net de Squandered Mine ten zuiden van Ceydinhal doorgewandeld en van bandieten ontdaan en ik ging met het volgende naar huis:
2x elven boots
6x elven cuirass
1x elven gauntlets
2x elven shield
14x glass boots
5x glass cuirass
1x glass gauntlets
2x glass greaves
4x glass shield
8x deadric arrows
1x daedric battle axe
1x daedric mace
13x dwarven arrows
22x ebony arrows
2x ebony bow
1x ebony dagger
1x ebony mace
1x ebony warhammer
12x elven arrow
1x glass battle axe
3x glass bow
3x glass warhammer
and a mace of blaze....
Dit is toch een beetje overkill![]()
Nu begrijp ik waarom ze dat achterlijke fast-travel hebben bedacht, als je 10x op en neer moet om alle loot op te halen![]()
Voor level 15 vond ik zelf ook alleen maar kut items, vanaf level 15 droppen alleen nog maar kwaliteits lootjes.quote:Op zondag 16 april 2006 11:56 schreef Pek het volgende:
Mooi spel hoor, niets op af te dingen, maar het is toch jammer dat -net als in Morrowind- de balans een beetje zoek is. Het begin is razend moelijk, maar na lvl20 is het appeltje/eitje en wordt je bedolven onder de items...voorbeeldje: net de Squandered Mine ten zuiden van Ceydinhal doorgewandeld en van bandieten ontdaan en ik ging met het volgende naar huis:
2x elven boots
6x elven cuirass
1x elven gauntlets
2x elven shield
14x glass boots
5x glass cuirass
1x glass gauntlets
2x glass greaves
4x glass shield
8x deadric arrows
1x daedric battle axe
1x daedric mace
13x dwarven arrows
22x ebony arrows
2x ebony bow
1x ebony dagger
1x ebony mace
1x ebony warhammer
12x elven arrow
1x glass battle axe
3x glass bow
3x glass warhammer
and a mace of blaze....
Dit is toch een beetje overkill![]()
Nu begrijp ik waarom ze dat achterlijke fast-travel hebben bedacht, als je 10x op en neer moet om alle loot op te halen![]()
Ben ik de enige waar het spel nooit bij crashed ofzo?quote:Op zondag 16 april 2006 00:32 schreef Maanvis het volgende:
Meh word onderhand schijtziek van de crashes elk kwartier
quote:Op zondag 16 april 2006 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben ik de enige waar het spel nooit bij crashed ofzo?![]()
Nee hoor, met 60 uur op de teller moet ik nog steeds m'n eerste crash meemakenquote:Op zondag 16 april 2006 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben ik de enige waar het spel nooit bij crashed ofzo?![]()
Dus al die crashes zijn op de Xbox 360?quote:
Zeg ik dat...quote:Op zondag 16 april 2006 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus al die crashes zijn op de Xbox 360?![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dus ook, levelen lijkt voor mij het spel alleen maar moeilijker te maken...quote:Op zondag 16 april 2006 13:06 schreef NJ het volgende:
Die leveldifficulty slaat ook nergens op. Bijna elk gevecht met welk wezen dan ook is er één op leven en dood terwijl ik toch best sterke wapens heb (Umbra).
Je krijgt door levelen niet echt het idee dat je sterker wordt, eerder andersom..
Ik ben nu lvl 11 en een grot looten is er niet meer bij, want dan kom ik een troll (ofzo) en een zwarte beer tegelijk tegen en dat kan ik gewoon niet aan.quote:Op zondag 16 april 2006 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, levelen lijkt voor mij het spel alleen maar moeilijker te maken...
ik ren voor die tering leeuwen, ze doen echt absurd veel damage en zijn extreem lastig te raken met mijn boogquote:Op zondag 16 april 2006 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heb ik dus ook, ben level 15 en werd laatst in recordtijd aan stukken gescheurd door een bergleeuw oid...
Het systeem op zich werkt prima en is fantastisch, het is alleen teveel doorgeslagen in moeilijkheid.quote:Op zondag 16 april 2006 13:22 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Maar zie de positieve kant eens in? In veel RPG's ben je met een laag level gebonden aan newbie-gebieden. Ga je uit je thuisgebied wordt je al gauw afgemaakt. Dat is voor een hoop spelers een drempel waardoor ze nooit alle (mooie) gebieden uit een spel kunnen zien. Dit spel kan je al bijna volledig zien in je lagere levels. En dat vind ik een groot voordeel van dit systeem. Ik zeg niet dat ik het volledig met het systeem eens ben, want idd, ik ben nu level 10 en merk het verschil in moeilijkheid al redelijk. Echter snap ik de beweegredenen achter deze zet en vind ik het een goede poging een barrière te verbreken voor beginnende spelers. En nog een voordeel: Het is niet ubermoeilijk als je begint en niet ubermakkelijk als je te sterk bent geworden.
Ik vind het juist leuk om niet meteen overal te kunnen komen. Geeft je een doel. Ik ben nu eerder bang om te levelen dan dat ik er blij mee ben, niet echt de bedoeling volgens mij...quote:Op zondag 16 april 2006 13:22 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Maar zie de positieve kant eens in? In veel RPG's ben je met een laag level gebonden aan newbie-gebieden. Ga je uit je thuisgebied wordt je al gauw afgemaakt. Dat is voor een hoop spelers een drempel waardoor ze nooit alle (mooie) gebieden uit een spel kunnen zien. Dit spel kan je al bijna volledig zien in je lagere levels. En dat vind ik een groot voordeel van dit systeem. Ik zeg niet dat ik het volledig met het systeem eens ben, want idd, ik ben nu level 10 en merk het verschil in moeilijkheid al redelijk. Echter snap ik de beweegredenen achter deze zet en vind ik het een goede poging een barrière te verbreken voor beginnende spelers. En nog een voordeel: Het is niet ubermoeilijk als je begint en niet ubermakkelijk als je te sterk bent geworden.
quote:Op zondag 16 april 2006 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ren voor die tering leeuwen, ze doen echt absurd veel damage en zijn extreem lastig te raken met mijn boog
Ja precies, ik weet nog dat ik heb zitten juichen in Morrowind toen ik eindelijk dat laatste stukje dwemer/dwarven ? armour vondquote:Op zondag 16 april 2006 12:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je de "rare items mod" installen, zijn ze echt zeldzaamIk was laatst helemaal bij dat ik een Glass shield vond...
mijn sword skill is 3 ofzo, ik doe alles met pijl en boogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |