quote:Op maandag 17 april 2006 09:52 schreef Tain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
dat was mijn plan eigenlijk ook, maar ik kreeg zo'genoeg van al die oblivion gates dat ik er maar gewoon zsm doorheen geraasd ben.quote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Je kan het ook iets anders doen. De dingen door elkaar verweven. Zoals ik het doe: Praten met wie ik wil, quests opvangen en af en toe wat guild quests, af en toe wat losse quests en wanneer ik wil aan de main quest werken. Ik stel de main quest verder uit (ik ben tot op het punt van martin naar het fort in bruma brengen gekomen) tot ik een groot deel van de rest van het spel heb afgerond. Zodat het wat pittiger zal worden, en de echte climax op een (naar mijn idee) juist moment komt.
quote:Op zondag 16 april 2006 20:32 schreef H.Flick het volgende:
Hoe doet iedereen die DB quests? De latere doelwitten zijn niet in 1 keer dood met een sneaky boogschot en ik ben eigenlijk te zwak om echt het gevecht aan te gaan.
Ik heb x3 damage.quote:Op maandag 17 april 2006 11:25 schreef Retuobak het volgende:
Als je sneak attack doet heb je x6 damage, kom op, dan moet je toch wel kunnen 1-shotten?
Ik heb x4 met bow en x8 met bladequote:Op maandag 17 april 2006 11:25 schreef Retuobak het volgende:
Als je sneak attack doet heb je x6 damage, kom op, dan moet je toch wel kunnen 1-shotten?
Oh wacht, met een zwaard doe je meer damage!quote:Op maandag 17 april 2006 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb x4 met bow en x8 met bladeMaar waarom heb je als je met een two-handed blade zoas een claymore, maar 1x sneak attack??
Heeft volgens mij te maken ook met je skill icm met strength/agility. M aar kan ook fout hebbenb natuurliljkquote:Op maandag 17 april 2006 11:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Oh wacht, met een zwaard doe je meer damage!Toch maar eens proberen. Helaas heb ik totaal geen blade skill en alleen marksman.
Ik zit aan de 40 uur op de 360 en ik heb twee keer een bug gehad waardoor het geluid bleef hangen en ik zelf de console even wílde restarten. Verder nog nooit iets van een crash gemerkt.quote:Op zondag 16 april 2006 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben ik de enige waar het spel nooit bij crashed ofzo?![]()
100 hieroquote:Op maandag 17 april 2006 11:49 schreef H.Flick het volgende:
M'n sneak skill zit ergens in de 50, dat zou het probleem niet moeten zijn.
Ik ben net opnieuw begonnen en ben pas level 4, dus dat komt nog wel goedquote:Op maandag 17 april 2006 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
100 hieroAls ik nu iemand sneak attack telt hun armor niet meer
![]()
Ligt waarschijnlijk aan je skill met een bepaald wapen gecombineerd met je sneak skillquote:Op maandag 17 april 2006 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb x4 met bow en x8 met bladeMaar waarom heb je als je met een two-handed blade zoas een claymore, maar 1x sneak attack??
Nope, 100 met sneak en 89 met blade zou wel genoeg moeten zijn voor een doodsklap met zo'n groot ding....quote:Op maandag 17 april 2006 11:52 schreef washandje het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan je skill met een bepaald wapen gecombineerd met je sneak skill
de quests zijn leuk, de duties vind ik minderquote:Op maandag 17 april 2006 12:25 schreef washandje het volgende:
Ik ben inmiddels level 10 of 11 ofzo na een uur of 20. En nog twee quests voor de Fighters Guild maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |