Nee hoor, er zijn heel veel verschillende .ini's in omloop voor diverse kaartenquote:Op zondag 16 april 2006 16:31 schreef Retuobak het volgende:
Verkeerde topic.
Het moet gewoon in het PC Tweaks en Mods topic, zodat dit topic er niet door vervuild wordt... dus wel verkeerde topic.quote:Op zondag 16 april 2006 16:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn heel veel verschillende .ini's in omloop voor diverse kaarten![]()
Heb je pc of 360 versie? Voor de pc is er namelijk een mod die die items verspreid over npc's zodat niet elke straatbandiet glass armor heeftquote:Op zondag 16 april 2006 11:56 schreef Pek het volgende:
Mooi spel hoor, niets op af te dingen, maar het is toch jammer dat -net als in Morrowind- de balans een beetje zoek is. Het begin is razend moelijk, maar na lvl20 is het appeltje/eitje en wordt je bedolven onder de items...voorbeeldje: net de Squandered Mine ten zuiden van Ceydinhal doorgewandeld en van bandieten ontdaan en ik ging met het volgende naar huis:
2x elven boots
6x elven cuirass
1x elven gauntlets
2x elven shield
14x glass boots
5x glass cuirass
1x glass gauntlets
2x glass greaves
4x glass shield
8x deadric arrows
1x daedric battle axe
1x daedric mace
13x dwarven arrows
22x ebony arrows
2x ebony bow
1x ebony dagger
1x ebony mace
1x ebony warhammer
12x elven arrow
1x glass battle axe
3x glass bow
3x glass warhammer
and a mace of blaze....
Dit is toch een beetje overkill![]()
Nu begrijp ik waarom ze dat achterlijke fast-travel hebben bedacht, als je 10x op en neer moet om alle loot op te halen![]()
Ah, is daar een apart topic voorquote:Op zondag 16 april 2006 16:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het moet gewoon in het PC Tweaks en Mods topic, zodat dit topic er niet door vervuild wordt... dus wel verkeerde topic.
Dit bewijst nog maar eens hoe slecht dit spel uitgebalanceerd is...quote:Op zondag 16 april 2006 16:09 schreef moomoo het volgende:
ha, ik heb de MQ op level 3 uitgespeeld. en ik zou level 1 geweest zijn, als je niet verplicht moest slapen om bij de DB the kunnen.
Tja, dat is het systeem waar ze voor gekozen hebben met de elder scrolls serie... wat dat betreft is er niets veranderd t.o.v. de vorige delen.quote:Op zondag 16 april 2006 18:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit bewijst nog maar eens hoe slecht dit spel uitgebalanceerd is...
Ik vond de spelervaring in bijvoorbeeld Morrowind beter.quote:Op zondag 16 april 2006 19:08 schreef Sjotime het volgende:
Dat gehuil hier om Oblivion.... geniet godver ongekend van dat spel..... reviews zijn hoog, spelervaring is fantastisch....... !![]()
Ik vond Morrowind zo ontoegankelijk dat ik na een week vergeten was hoe ook alweer de spelervaring mee te maken gezien de fantastische quest logquote:Op zondag 16 april 2006 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond de spelervaring in bijvoorbeeld Morrowind beter.
Juist. Bovendien had ik bij Morrowind vaak dat ik per ongeluk een belangrijk personage aanviel waardoor het hele spel niet meer verder konquote:Op zondag 16 april 2006 19:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vond Morrowind zo ontoegankelijk dat ik na een week vergeten was hoe ook alweer de spelervaring mee te maken gezien de fantastische quest log
je heb wel gelijkquote:Op zondag 16 april 2006 19:35 schreef moomoo het volgende:
ik moet zeggen dat ik (heb het spel bijna 3 weken) eigenlijk al geen zin meer heb om het spel nog op te starten. niet vanwege bugs of stomme gameplaybeslissingen die beth gemaakt heeft, maar het gaat me gewoon vervelen.
het hele ge-explore ui morrowind is er uit voor mij(dankzij fasttravel en een kaart waar alle grote steden al aan het begin van het spel op staan), en grotten en dungeons verkennen doe ik niet. ik heb de guilds allemaal gedaan, MQ is afgelopen... ik heb het gevoel dat ik het allemaal wel gezien heb.
Heb je alle Daedra-artifacts al gevonden? Heb je alle niet guild-gebonden quests al gedaan? Lijkt me knap.quote:Op zondag 16 april 2006 19:43 schreef moomoo het volgende:
jamaar, ik had gepland er toch wel zeker een maand zoet mee te zijn. ik kan wel opnieuw beginnen en dan gefocust op magie ipc combat/stealth combo, maar de quests zullen toch hetzelfde blijven. eigenlijk zouden er voor elke quest verschillende manieren moeten zijn om m op te lossen. en dan ook serieus uiteenlopend.
nee en nee. en daar heb ik ook geen zin in. na de MQ en de guild verhaallijnen zijn korte quests die je van random npcs krijgt een beetje anticlimactisch.quote:Op zondag 16 april 2006 20:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heb je alle Daedra-artifacts al gevonden? Heb je alle niet guild-gebonden quests al gedaan? Lijkt me knap.
Je kan het ook iets anders doen. De dingen door elkaar verweven. Zoals ik het doe: Praten met wie ik wil, quests opvangen en af en toe wat guild quests, af en toe wat losse quests en wanneer ik wil aan de main quest werken. Ik stel de main quest verder uit (ik ben tot op het punt van martin naar het fort in bruma brengen gekomen) tot ik een groot deel van de rest van het spel heb afgerond. Zodat het wat pittiger zal worden, en de echte climax op een (naar mijn idee) juist moment komt.quote:Op zondag 16 april 2006 21:09 schreef moomoo het volgende:
[..]
nee en nee. en daar heb ik ook geen zin in. na de MQ en de guild verhaallijnen zijn korte quests die je van random npcs krijgt een beetje anticlimactisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op maandag 17 april 2006 09:50 schreef Sjotime het volgende:
Mage Guild quest vraag (Universiteit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |