Misschien breekt de maan wel in 2 en heb je altijd halve maan.quote:mjah... das zou nie leuk zijn...
kan ik niet meer met jou romantische wandeling maken bij maanlicht..
Had je vlak voor het slapengaan weer zitten fokken? Wat hadden we nu afgesproken?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:04 schreef laforest het volgende:
Ik had gisteren een droom dat er op 28 mei een komeet inslaat
daar gaan je romantische boottochtjesquote:
Juist ja, fysiek wel ja. Maar hoeveel mensen worden niet knettergek van deze berichtenquote:Op vrijdag 28 april 2006 03:09 schreef Digi23 het volgende:
En weer (zoals altijd) hebben we het overleeft..
gewoon allemaal naar Orbital luisterenquote:Op vrijdag 28 april 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juist ja, fysiek wel ja. Maar hoeveel mensen worden niet knettergek van deze berichtenIk vraag me wel eens af wat het toevoegd om elke komeet te volgen?
Als er echt een dreiging is dan horen we het wel en ook de locatie. Onnodig gedreig en bangmakerij dikwijls.......![]()
26 mei.....MEI....niet april. Dus.... dat valt nog te bezienquote:Op vrijdag 28 april 2006 03:09 schreef Digi23 het volgende:
En weer (zoals altijd) hebben we het overleeft..
He, verdorie.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:39 schreef AstroNova het volgende:
NASA zegt dat de komeet NIET inslaat op aarde. De kleinste stukken zullen aarde passeren op minimaal 9 miljoen km afstand!
Lees verder:
http://home.wanadoo.nl/huy/Nieuws.2804200601.html
Gaap...lees eerst het hele topic maar eens...quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:39 schreef AstroNova het volgende:
NASA zegt dat de komeet NIET inslaat op aarde. De kleinste stukken zullen aarde passeren op minimaal 9 miljoen km afstand!
Lees verder:
Ik hou helemaal niet van romantisch.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah... das zou nie leuk zijn...
kan ik niet meer met jou romantische wandeling maken bij maanlicht...![]()
owkee...quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van romantisch.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:39 schreef AstroNova het volgende:
Lees verder:
sorrymaar dit vind ik echte bullshit!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:46 schreef RickySway het volgende:
hoeveel vertrouwen kunnen we in zulke NASA berichten hebben?
Ik denk toch echt wel dat instanties als NASA zulke geruststellende berichten zullen uitbrengen als er WEL gevaar zou zijn. Inderdaad om paniek en religieuze hysterie te voorkomen.
Misschien dat de comeet in het geheim gestopt wordt ofzo.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorrymaar dit vind ik echte bullshit!
ja we weten dat het gaat gebeuren maar we zeggen lekker niets.
want dan is de paniek niet zo groot... nee zodra zon ding inslaat is de paniek niet groot???
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:04 schreef magnifor het volgende:
[..]
Misschien dat de comeet in het geheim gestopt wordt ofzo.
Kan toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
sommige mensne kijken teveel tv
dan word ik echt dement...zou zweren dat ie in NWS stond...quote:Op maandag 1 mei 2006 12:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee hoor hier stond hij al sinds blz.1
quote:en als hij ongelijk heeft heft hij zijn website op? laten we dan fair zijn en dat afspreken.. Ik zeg dat het niet gebeurt..en dat het weer zo'n inside amerikaanse hoax is.
armageddon wowquote:Op maandag 1 mei 2006 11:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deep Impact en Asteroid waren toch leuke films![]()
en in mindere mate Armaggedon![]()
Strak om de 5 minuten gaat er iets fout... en een ontzettend drama eindequote:
Het schijnt al bij een heldere nacht te zien te zijn.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
armageddon wow
die wil ik nogmaals zien zo gaaf!
maar ja het moet wel snel gebeuren dan...![]()
ik ben zo nerveus ik schrijf al afscheidsmails enzoot![]()
Waarom? Als dat ding inslaat zijn we allemaal weg en mist niemand jou dus.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
maar ja het moet wel snel gebeuren dan...![]()
ik ben zo nerveus ik schrijf al afscheidsmails enzoot![]()
Cool!!, Komen die hier heen??quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het schijnt al bij een heldere nacht te zien te zijn.
En het wordt steeds helderder.
[afbeelding]
Horace Smith, Verenigde Staten
[afbeelding]
Ralf Vandebergh, Nederland
[afbeelding]
Peter Rosen, Zweden
ach, 't scheelt een kilometertje of miljoenquote:
Kun je ze dan zien met 't blote oog?? Een miljoen kilometer is peanuts toch??quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:33 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ach, 't scheelt een kilometertje of miljoen
Ik ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:12 schreef cerror het volgende:
Ik ben 31 mei jarig en ik eis een alcoholoverdosis dus die komeet moet maar even wachten.
nou ja, 6 miljoen, afgaande op een paar posts boven de mijne.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kun je ze dan zien met 't blote oog?? Een miljoen kilometer is peanuts toch??
Maar je had een paar jaar geleden ergens in de winter ook zo'n komeet die je een paar dagen in de lucht kon zien. Ik weet alleen niet meer doe die heetquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:44 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
nou ja, 6 miljoen, afgaande op een paar posts boven de mijne.
kweet niet of je het kan zien eigenlijk. de maan is een stuk groter en die staat maar 380.000 km (gemiddeld, wikipedia) verderop.
dus het lijkt me niet eigenlijk![]()
een miljoen kilometer is peanuts als je het vergelijkt met de grootte van het heelal. maar als je een paar brokstukken wilt waarnemen lijkt het me toch erg ver
Hale-Bopp dus:quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar je had een paar jaar geleden ergens in de winter ook zo'n komeet die je een paar dagen in de lucht kon zien. Ik weet alleen niet meer doe die heet![]()
ik ken alleen de komeet van Halleyquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar je had een paar jaar geleden ergens in de winter ook zo'n komeet die je een paar dagen in de lucht kon zien. Ik weet alleen niet meer doe die heet![]()
Zie post boven jequote:Op donderdag 11 mei 2006 21:50 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik ken alleen de komeet van Halley
ja ik weet niet eigenlijk. als ie te zien wil zijn moet ie wel een flinke hoeveelheid licht uitstralen of weerkaatsen, lijkt me
Die was mooi! Kon je vanaf het Leidseplein zelfs met het blote oog zien!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hale-Bopp dus:
[afbeelding]
Spectaculaire poep was dat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |