je vergeet de aardbeving tijdens kerst 2003 in Iranquote:Op woensdag 19 april 2006 14:47 schreef RickySway het volgende:
soo...
een tsunami tijdens kerstmis 2004
een dooie paus tijdens pasen 2005
een sterrenregen tijdens hemelvaart 2006
what's next?
een anti-christ tijdens st. maarten 2007?
Dan zou het pinksteren 2007 zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:47 schreef RickySway het volgende:
soo...
what's next?
Waarom zou de NASA een sterrenregen geheim willen houden en waarom zouden mensen in paniek raken van een sterrenregen?quote:Jij denkt dat nasa ons gaat vertellen als er iets reusachtigs staat te wachten??
Nee die willen geen paniek
In het heelal was dat object nog een stuk groter, aangezien een deel verbrandt in de damprking.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Valt best mee
[afbeelding]
Die was door een object van +- 30 meter veroorzaakt. Iets van het formaat auto wil je nogsteeds niet in een bewoond gebied hebben maar in de oceaan kan het niet veel kwaad.
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
In het heelal was dat object nog een stuk groter, aangezien een deel verbrandt in de damprking.
Dacht ik?
Ik kende een programmaatje waarmee je dat kan uitrekenen... er komen in ieder geval verwoestende getallen uit.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Stel dat een komeet van deze kracht de aarde zo treffen wat zo dan het effect zijn?
Wanneer zijn de verkiezingen ook alweer? Komt misschien mooi uit i.vm. lijsttrekkersschap van Verdonkquote:Op woensdag 19 april 2006 14:47 schreef RickySway het volgende:
soo...
what's next?
Ligt eraan... de verkiezingen komen pas na de inslag...dus met een beetje 'mazzel'... is heel west-nederland weg en zijn er nog maar 4 miljoen kiesgerechtigdenquote:Op zondag 23 april 2006 00:09 schreef Ro_bin het volgende:
[..]
Wanneer zijn de verkiezingen ook alweer? Komt misschien mooi uit i.vm. lijsttrekkersschap van Verdonk![]()
Ja, hij zal kapot slaan in het water en dus niet als 1 geheel de bodem raken.quote:Op zondag 23 april 2006 07:24 schreef jeroen2497 het volgende:
mensen die zeggen dat een komeet niet een gat in de aarde kan slaan omdat het water afremt, zo'n ding gaat 150.000 km per uur (als hij door de dampkring is), dus dat zal die zeker wel doen
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:36 schreef Gripper het volgende:
Godver zeg, waar is Bruce Willis als je m nodig hebt....
Misschien weet robbert van den broek er iets over te vertellenquote:Op woensdag 19 april 2006 06:51 schreef dontcare het volgende:
[..]
maar dan vraag ik mij af : Iemand die beweerd dat het gebuert omdat ie dat uit een droom heeft dat telepatisch bevestigt is door zijn buitenaardse vrienden en bovendien in een graancirkel staat geloof je wel ??
uhh het is aprilquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:44 schreef Fok-Timesplitter het volgende:
Nog 15 minuten en dan breekt de laatste dag van mijn leven aanZal dit een reden zijn om niet te gaan werken?
De paus ging niet dood tijdens pasen vorig jaar, die ging een paar weken later ofzo.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:47 schreef RickySway het volgende:
soo...
what's next?
Straks is de maan kapot.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:59 schreef Frutsel het volgende:
of hij slaat in op de maan...
mjah... das zou nie leuk zijn...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |