je was me voor!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:00 schreef pussydeluxe het volgende:
FiPo
Je staat er tussenquote:
Verzamelen op de dam? Dat lijkt me nou tof.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:03 schreef longinus het volgende:
waar in Amsterdam?
Dat wel, maar dat ga ik nooit vinden in mn eentjequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef juiced het volgende:
[..]
Verzamelen op de dam? Dat lijkt me nou tof.
De Dam niet??? Groot plein met witte dildoquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat ga ik nooit vinden in mn eentje
Dan koop je een Golf.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat ga ik nooit vinden in mn eentje
Is nog niet bekend. Het programma is in handen van HeatWave, omdat het zijn thuisstad is enquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:03 schreef longinus het volgende:
waar in Amsterdam?
Ja duh, maar hoe ik daar kom is een verhaal apartquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:06 schreef MoChe het volgende:
[..]
De Dam niet??? Groot plein met witte dildo
We meeten gewoon op Centraal Stationquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja duh, maar hoe ik daar kom is een verhaal apart
Onze eigen PietPaulusmaquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Maar we gaan voor een terras, aangezien het die dag mooi weer zal zijn.
Kijk, dat weet ik wel te vinden. Ook niet moeilijk als je toch al met de trein gaatquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We meeten gewoon op Centraal Station.
Waarom meeten we niet gewoon op de wallen... voor zoon raampje... en dan allemaal gaan wijzen enzeauquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We meeten gewoon op Centraal Station.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:09 schreef MoChe het volgende:
[..]
Waarom meeten we niet gewoon op de wallen... voor zoon raampje... en dan allemaal gaan wijzen enzeau![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:09 schreef MoChe het volgende:
[..]
Waarom meeten we niet gewoon op de wallen... voor zoon raampje... en dan allemaal gaan wijzen enzeau![]()
Da's een goeie inderdaadquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:09 schreef Bendeleider het volgende:
waar is deel 4 in de op ?
Die zijn we vergetenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:09 schreef Bendeleider het volgende:
waar is deel 4 in de op ?
ook als we met 30 man zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
En dan een paar pooiers op onze nek krijgen .
Geen goed plan.![]()
Aangepastquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:28 schreef Q. het volgende:
Ik kom eventueel ook. Mits bier. Enzo.
Op wie doel je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:32 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
En dan tellen we de dikke mensen nog mee als 1 persoon
Voordat ik antwoord durf te geven op die vraag moet ik eerst de fotoboeken checken...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op wie doel je eigenlijk als ik vragen mag?
Ga je gang. Tijd zatquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:41 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Voordat ik antwoord durf te geven op die vraag moet ik eerst de fotoboeken checken...
lolquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:32 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
En dan tellen we de dikke mensen nog mee als 1 persoon
ik wistquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Voor de onwetenden: Kip is mijn MSN naam
Leukquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Even pimpen met mijn nieuwe fan-art.
[afbeelding]
Gemaakt door MoChe.
[afbeelding]
Dribbel_art.
Voor de onwetenden: Kip is mijn MSN naam
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:17 schreef DimmieSum het volgende:
Hoi, ik ben een vriendin van moemoe en kom met haar mee![]()
waaah!!quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:17 schreef DimmieSum het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:17 schreef DimmieSum het volgende:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
waaah!!
dan kom ik niet meer
ik ken jou!
En was het lekker?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
gezellig ff langs de hoeren.
Dat klopt,ik kom immers met de auto,dus ik ben sowieso mijn eigen Bob.quote:
Damn, slaap jij nooit ofzo?quote:Op zaterdag 15 april 2006 06:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hier ook iedereen een goeiemorgen.[afbeelding]
Gewoon vandaag nog een verlofaanvraag indienen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:38 schreef MoChe het volgende:
gmogguh
straks lekker werken
en kijken of ik vrij heb de 26e
Ik ga vandaag weer voor het eerst in drie weken op zaterdag werken...quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Gewoon vandaag nog een verlofaanvraag indienen!
Buikgriep, voedselvergiftiging.... Werkt altijdquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:56 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer voor het eerst in drie weken op zaterdag werken...
Ik verzin de week ervoor wel een smoesje
jij boefjequote:Op zaterdag 15 april 2006 11:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Buikgriep, voedselvergiftiging.... Werkt altijd.
Ik dacht eerder aan 'acute stoma' ofzo als dat bestaatquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Buikgriep, voedselvergiftiging.... Werkt altijd.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:17 schreef DimmieSum het volgende:
Gezellig!quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:17 schreef DimmieSum het volgende:
Uhm... dat bestaat niet. Maar gebruik mijn smoesjes maarquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:48 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 'acute stoma' ofzo als dat bestaat
maar jouw suggesties zijn ook goed
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:01 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp
een knuffelquote:
Heldquote:
Kom ik er in voor ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:03 schreef paultjuhhh het volgende:
LOLZLZLZLZL ik heb nog een schokkend fimpje gevonden van de meet had ik over het hoofd gezien !!!
Wie kan hem uploaden
Stuur maar door.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:03 schreef paultjuhhh het volgende:
LOLZLZLZLZL ik heb nog een schokkend fimpje gevonden van de meet had ik over het hoofd gezien !!!
Wie kan hem uploaden
Ja, het zal nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee meer remlof, moemoe en heatwave
Spamquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey mensen.
Brian speelt vanavond in de finale voor de Drentse Popprijs.
Moedig hem hier aan Aanmoedigingstopic voor guitarist.nl en band.
moemoequote:Op zaterdag 15 april 2006 18:02 schreef juiced het volgende:
Het onthullende filmpje gemaakt door paultjuhhh met in de hoofdol dribbel, moemoe, remlof en HeatWave:
http://www.juiced.nl/movies/paultjuhhh.3gp
I know, maar dat is een bagger player...quote:
filmpje is ook baggerquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar dat is een bagger player...
Dit is geen spam HeatWave. Guitarist.nl was razend populair tijdens de ONZ meet.quote:
Zie PIquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit is geen spam HeatWave. Guitarist.nl was razend populair tijdens de ONZ meet.
We moedigen onze mede-meeter aan.
Filmpje is leuk by the way.
Lolquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:02 schreef juiced het volgende:
Het onthullende filmpje gemaakt door paultjuhhh met in de hoofdol dribbel, moemoe, remlof en HeatWave:
zoiets als dit toch ....quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:36 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig was het een onduidelijk filmpje.
Zou je zo vriendelijk willen zijn mij even in het lijstje in de OP te plaatsen???quote:
Donequote:Op zaterdag 15 april 2006 18:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn mij even in het lijstje in de OP te plaatsen???
[foute rijmmodus]Want is de meet op 26 mei,dan is RealZeus er bij.[/foute rijmmodus]
Omdat Maikuuul misschien (ja misschien, want hij vindt alles hendig ver) komtquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:27 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij wordt het een sjiek hendige meet,Maikuuul komt.
Integendeel zelfs zou ik zeggenquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:16 schreef HeatWave het volgende:
Die hebben wij niet nodig voor een geslaagde meeting.
Dan had je niet zo ver bij ons vandaan moeten gaanquote:
omg! da's erg!quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:02 schreef juiced het volgende:
Ik ken mezelf wel in ergere situaties vaakquote:
*kuch*quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgende meet gaat er een echte camera mee. Veldmuis wil graag cameraman zijn.
En dan de hele middag/avond/nacht.
Wat HW zegt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch*
Dat hoeft van mij dus ECHT niet he? De hele dag zo;n ding in mijn smoel...
Ik stem voor, maar wel samen met moemoequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:34 schreef moemoe het volgende:
Pussy in de gracht!!! Wie stemt er voor?![]()
als camera, dan ja!quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:34 schreef moemoe het volgende:
Pussy in de gracht!!! Wie stemt er voor?![]()
Dat mag natuurlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:33 schreef veldmuis het volgende:
Dan ga ik wel mee.
Gaan we samen zwemmen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik stem voor, maar wel samen met moemoe![]()
Boefjequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik voorspel weer eens een meeting met wet pussy.
Voor zover pussy niet altijd wet is uiteraardquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik voorspel weer eens een meeting met wet pussy.
Alleen vandaagquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:47 schreef Gizmore het volgende:
Waarom heb ik vandaag steeds dat soort opmerkingen eigenlijk?
Sickertquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:49 schreef Sickert het volgende:
HEY! moemoe niet in de gracht!!
moemoe is lief
en Pussy ook
quote:
Je doet het anders nog best rustig aanquote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Fijn zo! Het is weer 9 uur geweest tijd om te blowen, bier te drinken en onnodige reacties invoeren!
Ik ga d'r voor zorgen dat ik een van die dagen weer in het land benquote:
Nice!quote:Op maandag 17 april 2006 00:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga d'r voor zorgen dat ik een van die dagen weer in het land ben
quote:Op maandag 17 april 2006 00:14 schreef purplerose het volgende:
Dat wordt dus met brakheid naar die bruiloft gaan
Zal me beste vriend leuk vinden
Maar uiteraard zal ik erbij zijn
Dag na Hemelvaart enzoquote:Op maandag 17 april 2006 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vrijdag, is weer minder
Maar goed dan nog zal ik is kijken
is 25 mei hemelvaart?quote:Op maandag 17 april 2006 02:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dag na Hemelvaart enzo![]()
Veel mensen vrij enzo
Woon UK enzo, Hemelvaart kennen ze hier niet enzoquote:Op maandag 17 april 2006 02:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dag na Hemelvaart enzo![]()
Veel mensen vrij enzo
Goed idee. Gezellig tussen de junks enzo!quote:Op maandag 17 april 2006 17:08 schreef remlof het volgende:
Achter het CS?
Ja waarom niet?quote:
Zeg maar Leidsepleinquote:Op maandag 17 april 2006 18:26 schreef Nolius het volgende:
Ik ken niks in Amsterdam...
de wallen is ook gezelligquote:Op maandag 17 april 2006 17:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja waarom niet?Genoeg leven in de brouwerij en altijd wat te zien.
![]()
Hoezo!!!quote:Op maandag 17 april 2006 20:36 schreef Tally het volgende:
Bij deze meldt ik mij af voor vrijdag 26 mei!
niemand meer, je hebt genoeg gehadquote:Op maandag 17 april 2006 20:47 schreef Bendeleider het volgende:
Wie neuken we ?
Says who.quote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
niemand meer, je hebt genoeg gehad
Ik heb een uur moeten zoeken ....quote:Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef FlowDesign het volgende:
Nou iedereen wist de Stairway in Utrecht prima te vinden hoor![]()
Oh!!! En ik had nog wel een hele mooie routebeschrijving geplaatst in 't topicquote:Op maandag 17 april 2006 22:20 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb een uur moeten zoeken ....
Je liet dubbelD de weg bepalen?quote:Op maandag 17 april 2006 22:20 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb een uur moeten zoeken ....
Ik woon in Utrecht, dan is het niet zo heel moeilijk.quote:Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef FlowDesign het volgende:
dan moet je wel weten aan welke kant van het gebouw je uitkomt enzo en moet je wel de omgeving kennen en die kende wij dus nietquote:Op maandag 17 april 2006 22:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh!!! En ik had nog wel een hele mooie routebeschrijving geplaatst in 't topic.
ik niet dus, ik heb het nu ook opgegevenquote:Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef FlowDesign het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2006 22:25 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
dan moet je wel weten aan welke kant van het gebouw je uitkomt enzo en moet je wel de omgeving kennen en die kende wij dus niet![]()
Ik liep in den goede richting.quote:
Liefdequote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik liep in den goede richting.
Jij wou richting bijenkorf schaap.
Omdat ik het 1 keer noemde.
Dat zei ik dus.quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef laffer het volgende:
voor degene die de weg niet weten in amsterdam....
laten we dan op een centraal punt afspreken, bijv. het centraal station ( of een andere locatie) dan kan ik jullie wel op pikken daar![]()
Nou..quote:
Proiriteiten stellen hoor!quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou..
Omdat ik op die dag iets te doen heb..
Trouwen ofzo![]()
Ik vroeg of hij de foto's en het feestje in zn uppie aankon..quote:
Flauw hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vroeg of hij de foto's en het feestje in zn uppie aankon..
Maar het antwoord was negatief..
Ennuh volgens mij vond mn moeder het ook niet zo leuk toen ik vertelde dat ik liever naar de meet ging![]()
De meet gaat gewoon naar die bruiloft.quote:
Qua buurt wel leukquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Serieus: mijn neef heeft een "gewoon" (sport) cafe recht tegenover de Bananenbar.
Hij vindt het vast gezellig als we een drankje bij hem komen doen.
En nee, het is niet gratis, maar een "familieprijs" is wel te regelen.
Blegh niet een of andere buurt die ik dan niet kan vinden! gewoon dicht bij het stationquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua buurt wel leuk.
Ik stem voor, kunnen daarna altijd nog wat anders opzoeken.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:37 schreef MoChe het volgende:
[..]
Blegh niet een of andere buurt die ik dan niet kan vinden! gewoon dicht bij het station![]()
waar is het dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Hoeveel dichter bij het station dan dit wil je het hebben zeg?.
op de wallen, en die zijn vrijwel naast het CSquote:
Then I'm all for itquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
op de wallen, en die zijn vrijwel naast het CS.
Ik stiekem ook...quote:
Dan ben jij onze gids oke? met zoon vlaggetje in je hand en dan voorop lopen ...net als die toeristische sjienezenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:35 schreef purplerose het volgende:
Gezellig site seeing tour op de walle
Inclusief ff lekker wassen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik stiekem ook...
Zoek ik een lekkere spaanse uit.
50 euro en da vin ik zat !
Er zijn gewillige foksters die het voor een breezah doen heur.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:14 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dan ben jij onze gids oke? met zoon vlaggetje in je hand en dan voorop lopen ...net als die toeristische sjienezen![]()
@bendeleider: 50eurowel veel zeg
Ik zou dan niets meer overhouden om van te eten deze maand
Wie? Wie?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:39 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Er zijn gewillige foksters die het voor een breezah doen heur.
Dont look at me, ik ben kuisquote:
Hebben ze je een lesje geleert op de boot ?quote:
Jij bent ook een boef !quote:
De dag daarnaquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:18 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hebben ze je een lesje geleert op de boot ?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou..
Omdat ik op die dag iets te doen heb..
Trouwen ofzo![]()
Nice puss!quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Serieus: mijn neef heeft een "gewoon" (sport) cafe recht tegenover de Bananenbar.
Hij vindt het vast gezellig als we een drankje bij hem komen doen.
En nee, het is niet gratis, maar een "familieprijs" is wel te regelen.
Zeg weten jullie al wat meer? Want ik moet mijn vliegticket gaan boekenquote:
Ja, vrijdag 26 mei in Amsterdam.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg weten jullie al wat meer? Want ik moet mijn vliegticket gaan boeken
quote:Op woensdag 19 april 2006 01:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nietes.![]()
Dat lijkt alleen maar zo.![]()
als je om 4 uur vertrekt ben je om 8uur in amsterdam hoor... das toch wel te doenquote:Op woensdag 19 april 2006 01:42 schreef Maikuuul het volgende:
Helaas schrijf mij dan maar af alst in Amsterrofl is
Niet zo mieten, gewoon komen jijquote:Op woensdag 19 april 2006 01:42 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik vertrek dan ist 5 uur, wow ben ik 1 uurtje in Amsterdam kan ik weer trugquote:Op woensdag 19 april 2006 01:47 schreef MoChe het volgende:
[..]
als je om 4 uur vertrekt ben je om 8uur in amsterdam hoor... das toch wel te doen![]()
moet je persé s'avonds weer naar huis?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik vertrek dan ist 5 uur, wow ben ik 1 uurtje in Amsterdam kan ik weer trug
wel mieten toch?quote:
De dag trop moet ik werkenquote:Op woensdag 19 april 2006 01:51 schreef MoChe het volgende:
[..]
moet je persé s'avonds weer naar huis?![]()
[..]
wel mieten toch?
Prima. eens kijken of ik daar wat voor kan regelen.quote:
Blijf ook maar lekker weg als je niet normaal Amsterdam kan schrijvenquote:Op woensdag 19 april 2006 01:42 schreef Maikuuul het volgende:
Pak de eerste trein terug jongquote:Op woensdag 19 april 2006 01:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik vertrek dan ist 5 uur, wow ben ik 1 uurtje in Amsterdam kan ik weer trug
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijf ook maar lekker weg als je niet normaal Amsterdam kan schrijven.
Maar wat ga je er tegen doen dan?quote:
Gracht voor GIZ.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar wat ga je er tegen doen dan?Ik zeg het vanaf nu ook
Amsterrofl, hihi![]()
Jeuj!quote:
Damn, het gaat echt een kneuzenkermis worden he?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar wat ga je er tegen doen dan?Ik zeg het vanaf nu ook
Amsterrofl, hihi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |