Dat mag ook nog wel even in de TTquote:
Echt hé, een standaard baggeraar ben je!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat mag ook nog wel even in de TT
Wat heb ik eigenlijk een kuttopic aangemaakt, zonder goede TT en OP
Ik ben blij dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 19 april 2006 11:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat mag ook nog wel even in de TT
Wat heb ik eigenlijk een kuttopic aangemaakt, zonder goede TT en OP
Zeg, het is bijna niet te doen voor een normale sterveling om die hele OP over te nemen, of iemand moet m ergens neerzetten in .txtquote:
jajajajaja, het is alweer goed hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 11:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg, het is bijna niet te doen voor een normale sterveling om die hele OP over te nemen, of iemand moet m ergens neerzetten in .txt
Fok wiki ofzo
Dan moet ik alsnog alle tekst uit de OP hebben smart assquote:Op woensdag 19 april 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jajajajaja, het is alweer goed hoor.
maak dan lekker een wiki.
Ja dus? je kan nu toch je eigen OP editten? Smartbutt!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog alle tekst uit de OP hebben smart ass![]()
En jij denkt dat je dat mag posten?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef _Gromit_ het volgende:
quote weg HW
of 6, niet 4 iigquote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is dit alweer deel VII (zeven) dus
En snel een beetje!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
4 is the missing link mensen.....
En opbokken met die kutplaatjes.
Jij bent toch de Gruppenführer voor deze meet hè HW? Soort van gids.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
4 is the missing link mensen.....
En opbokken met die kutplaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stel dan ook voor HW te degraderen tot 'normale sterveling' en de locatie te wijzigen naar bijvoorbeeld Den Bosch. In afwachting verblijvende, _Gromit_.Yvonne is een lekker wijf, whehehehe!!
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Jij bent toch de Gruppenführer voor deze meet hè HW? Soort van gids.
Dan weet jij ook vast wel wat het mooiste plekje van Amsterdam is. Ik wel!Niks wijzigen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stel dan ook voor HW te degraderen tot 'normale sterveling' en de locatie te wijzigen naar bijvoorbeeld Den Bosch. In afwachting verblijvende, _Gromit_.
AMSTERDAM!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |