Buikgriep, voedselvergiftiging.... Werkt altijdquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:56 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer voor het eerst in drie weken op zaterdag werken...
Ik verzin de week ervoor wel een smoesje
jij boefjequote:Op zaterdag 15 april 2006 11:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Buikgriep, voedselvergiftiging.... Werkt altijd.
Ik dacht eerder aan 'acute stoma' ofzo als dat bestaatquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Buikgriep, voedselvergiftiging.... Werkt altijd.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:17 schreef DimmieSum het volgende:
Hoi, ik ben een vriendin van moemoe en kom met haar mee![]()
Gezellig!quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:17 schreef DimmieSum het volgende:
Hoi, ik ben een vriendin van moemoe en kom met haar mee![]()
Uhm... dat bestaat niet. Maar gebruik mijn smoesjes maarquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:48 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 'acute stoma' ofzo als dat bestaat
maar jouw suggesties zijn ook goed
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:01 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp
een knuffelquote:
Heldquote:
Kom ik er in voor ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:03 schreef paultjuhhh het volgende:
LOLZLZLZLZL ik heb nog een schokkend fimpje gevonden van de meet had ik over het hoofd gezien !!!
Wie kan hem uploaden
Stuur maar door.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:03 schreef paultjuhhh het volgende:
LOLZLZLZLZL ik heb nog een schokkend fimpje gevonden van de meet had ik over het hoofd gezien !!!
Wie kan hem uploaden
Ja, het zal nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee meer remlof, moemoe en heatwave
Spamquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey mensen.
Brian speelt vanavond in de finale voor de Drentse Popprijs.
Moedig hem hier aan Aanmoedigingstopic voor guitarist.nl en band.
moemoequote:Op zaterdag 15 april 2006 18:02 schreef juiced het volgende:
Het onthullende filmpje gemaakt door paultjuhhh met in de hoofdol dribbel, moemoe, remlof en HeatWave:
http://www.juiced.nl/movies/paultjuhhh.3gp
I know, maar dat is een bagger player...quote:
filmpje is ook baggerquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar dat is een bagger player...
Dit is geen spam HeatWave. Guitarist.nl was razend populair tijdens de ONZ meet.quote:
Zie PIquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit is geen spam HeatWave. Guitarist.nl was razend populair tijdens de ONZ meet.
We moedigen onze mede-meeter aan.
Filmpje is leuk by the way.
Lolquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:02 schreef juiced het volgende:
Het onthullende filmpje gemaakt door paultjuhhh met in de hoofdol dribbel, moemoe, remlof en HeatWave:
http://www.juiced.nl/movies/paultjuhhh.3gp
zoiets als dit toch ....quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:36 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig was het een onduidelijk filmpje.
Zou je zo vriendelijk willen zijn mij even in het lijstje in de OP te plaatsen???quote:
Donequote:Op zaterdag 15 april 2006 18:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn mij even in het lijstje in de OP te plaatsen???
[foute rijmmodus]Want is de meet op 26 mei,dan is RealZeus er bij.[/foute rijmmodus]
Omdat Maikuuul misschien (ja misschien, want hij vindt alles hendig ver) komtquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:27 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij wordt het een sjiek hendige meet,Maikuuul komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |