Goed idee. Gezellig tussen de junks enzo!quote:Op maandag 17 april 2006 17:08 schreef remlof het volgende:
Achter het CS?
Ja waarom niet?quote:
Zeg maar Leidsepleinquote:Op maandag 17 april 2006 18:26 schreef Nolius het volgende:
Ik ken niks in Amsterdam...
de wallen is ook gezelligquote:Op maandag 17 april 2006 17:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja waarom niet?Genoeg leven in de brouwerij en altijd wat te zien.
![]()
Hoezo!!!quote:Op maandag 17 april 2006 20:36 schreef Tally het volgende:
Bij deze meldt ik mij af voor vrijdag 26 mei!
niemand meer, je hebt genoeg gehadquote:Op maandag 17 april 2006 20:47 schreef Bendeleider het volgende:
Wie neuken we ?
Says who.quote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
niemand meer, je hebt genoeg gehad
Ik heb een uur moeten zoeken ....quote:Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef FlowDesign het volgende:
Nou iedereen wist de Stairway in Utrecht prima te vinden hoor![]()
Oh!!! En ik had nog wel een hele mooie routebeschrijving geplaatst in 't topicquote:Op maandag 17 april 2006 22:20 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb een uur moeten zoeken ....
Je liet dubbelD de weg bepalen?quote:Op maandag 17 april 2006 22:20 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb een uur moeten zoeken ....
Ik woon in Utrecht, dan is het niet zo heel moeilijk.quote:Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef FlowDesign het volgende:
dan moet je wel weten aan welke kant van het gebouw je uitkomt enzo en moet je wel de omgeving kennen en die kende wij dus nietquote:Op maandag 17 april 2006 22:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh!!! En ik had nog wel een hele mooie routebeschrijving geplaatst in 't topic.
ik niet dus, ik heb het nu ook opgegevenquote:Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef FlowDesign het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2006 22:25 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
dan moet je wel weten aan welke kant van het gebouw je uitkomt enzo en moet je wel de omgeving kennen en die kende wij dus niet![]()
Ik liep in den goede richting.quote:
Liefdequote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik liep in den goede richting.
Jij wou richting bijenkorf schaap.
Omdat ik het 1 keer noemde.
Dat zei ik dus.quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef laffer het volgende:
voor degene die de weg niet weten in amsterdam....
laten we dan op een centraal punt afspreken, bijv. het centraal station ( of een andere locatie) dan kan ik jullie wel op pikken daar![]()
Nou..quote:
Proiriteiten stellen hoor!quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou..
Omdat ik op die dag iets te doen heb..
Trouwen ofzo![]()
Ik vroeg of hij de foto's en het feestje in zn uppie aankon..quote:
Flauw hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vroeg of hij de foto's en het feestje in zn uppie aankon..
Maar het antwoord was negatief..
Ennuh volgens mij vond mn moeder het ook niet zo leuk toen ik vertelde dat ik liever naar de meet ging![]()
De meet gaat gewoon naar die bruiloft.quote:
Qua buurt wel leukquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Serieus: mijn neef heeft een "gewoon" (sport) cafe recht tegenover de Bananenbar.
Hij vindt het vast gezellig als we een drankje bij hem komen doen.
En nee, het is niet gratis, maar een "familieprijs" is wel te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |