quote:Op woensdag 19 april 2006 01:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nietes.![]()
Dat lijkt alleen maar zo.![]()
als je om 4 uur vertrekt ben je om 8uur in amsterdam hoor... das toch wel te doenquote:Op woensdag 19 april 2006 01:42 schreef Maikuuul het volgende:
Helaas schrijf mij dan maar af alst in Amsterrofl is
Niet zo mieten, gewoon komen jijquote:Op woensdag 19 april 2006 01:42 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik vertrek dan ist 5 uur, wow ben ik 1 uurtje in Amsterdam kan ik weer trugquote:Op woensdag 19 april 2006 01:47 schreef MoChe het volgende:
[..]
als je om 4 uur vertrekt ben je om 8uur in amsterdam hoor... das toch wel te doen![]()
moet je persé s'avonds weer naar huis?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik vertrek dan ist 5 uur, wow ben ik 1 uurtje in Amsterdam kan ik weer trug
wel mieten toch?quote:
De dag trop moet ik werkenquote:Op woensdag 19 april 2006 01:51 schreef MoChe het volgende:
[..]
moet je persé s'avonds weer naar huis?![]()
[..]
wel mieten toch?
Prima. eens kijken of ik daar wat voor kan regelen.quote:
Blijf ook maar lekker weg als je niet normaal Amsterdam kan schrijvenquote:Op woensdag 19 april 2006 01:42 schreef Maikuuul het volgende:
Pak de eerste trein terug jongquote:Op woensdag 19 april 2006 01:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik vertrek dan ist 5 uur, wow ben ik 1 uurtje in Amsterdam kan ik weer trug
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijf ook maar lekker weg als je niet normaal Amsterdam kan schrijven.
Maar wat ga je er tegen doen dan?quote:
Gracht voor GIZ.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar wat ga je er tegen doen dan?Ik zeg het vanaf nu ook
Amsterrofl, hihi![]()
Jeuj!quote:
Damn, het gaat echt een kneuzenkermis worden he?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar wat ga je er tegen doen dan?Ik zeg het vanaf nu ook
Amsterrofl, hihi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |