Blegh niet een of andere buurt die ik dan niet kan vinden! gewoon dicht bij het stationquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua buurt wel leuk.
Ik stem voor, kunnen daarna altijd nog wat anders opzoeken.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:37 schreef MoChe het volgende:
[..]
Blegh niet een of andere buurt die ik dan niet kan vinden! gewoon dicht bij het station![]()
waar is het dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Hoeveel dichter bij het station dan dit wil je het hebben zeg?.
op de wallen, en die zijn vrijwel naast het CSquote:
Then I'm all for itquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
op de wallen, en die zijn vrijwel naast het CS.
Ik stiekem ook...quote:
Dan ben jij onze gids oke? met zoon vlaggetje in je hand en dan voorop lopen ...net als die toeristische sjienezenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:35 schreef purplerose het volgende:
Gezellig site seeing tour op de walle
Inclusief ff lekker wassen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik stiekem ook...
Zoek ik een lekkere spaanse uit.
50 euro en da vin ik zat !
Er zijn gewillige foksters die het voor een breezah doen heur.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:14 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dan ben jij onze gids oke? met zoon vlaggetje in je hand en dan voorop lopen ...net als die toeristische sjienezen![]()
@bendeleider: 50eurowel veel zeg
Ik zou dan niets meer overhouden om van te eten deze maand
Wie? Wie?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:39 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Er zijn gewillige foksters die het voor een breezah doen heur.
Dont look at me, ik ben kuisquote:
Hebben ze je een lesje geleert op de boot ?quote:
Jij bent ook een boef !quote:
De dag daarnaquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:18 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hebben ze je een lesje geleert op de boot ?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou..
Omdat ik op die dag iets te doen heb..
Trouwen ofzo![]()
Nice puss!quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Serieus: mijn neef heeft een "gewoon" (sport) cafe recht tegenover de Bananenbar.
Hij vindt het vast gezellig als we een drankje bij hem komen doen.
En nee, het is niet gratis, maar een "familieprijs" is wel te regelen.
Zeg weten jullie al wat meer? Want ik moet mijn vliegticket gaan boekenquote:
Ja, vrijdag 26 mei in Amsterdam.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg weten jullie al wat meer? Want ik moet mijn vliegticket gaan boeken
quote:Op woensdag 19 april 2006 01:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nietes.![]()
Dat lijkt alleen maar zo.![]()
als je om 4 uur vertrekt ben je om 8uur in amsterdam hoor... das toch wel te doenquote:Op woensdag 19 april 2006 01:42 schreef Maikuuul het volgende:
Helaas schrijf mij dan maar af alst in Amsterrofl is
Niet zo mieten, gewoon komen jijquote:Op woensdag 19 april 2006 01:42 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik vertrek dan ist 5 uur, wow ben ik 1 uurtje in Amsterdam kan ik weer trugquote:Op woensdag 19 april 2006 01:47 schreef MoChe het volgende:
[..]
als je om 4 uur vertrekt ben je om 8uur in amsterdam hoor... das toch wel te doen![]()
moet je persé s'avonds weer naar huis?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik vertrek dan ist 5 uur, wow ben ik 1 uurtje in Amsterdam kan ik weer trug
wel mieten toch?quote:
De dag trop moet ik werkenquote:Op woensdag 19 april 2006 01:51 schreef MoChe het volgende:
[..]
moet je persé s'avonds weer naar huis?![]()
[..]
wel mieten toch?
Prima. eens kijken of ik daar wat voor kan regelen.quote:
Blijf ook maar lekker weg als je niet normaal Amsterdam kan schrijvenquote:Op woensdag 19 april 2006 01:42 schreef Maikuuul het volgende:
Pak de eerste trein terug jongquote:Op woensdag 19 april 2006 01:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik vertrek dan ist 5 uur, wow ben ik 1 uurtje in Amsterdam kan ik weer trug
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijf ook maar lekker weg als je niet normaal Amsterdam kan schrijven.
Maar wat ga je er tegen doen dan?quote:
Gracht voor GIZ.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar wat ga je er tegen doen dan?Ik zeg het vanaf nu ook
Amsterrofl, hihi![]()
Jeuj!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |