geen idee, ik let niet zo op wat er daar komtquote:Op woensdag 26 april 2006 14:40 schreef Seborik het volgende:
Komt er nog wat leuks?
Het valt mij ook op, en van harte met dit succesquote:Op woensdag 26 april 2006 12:28 schreef Z het volgende:
Ha, een slowchat topic.
Ik ben tegenwoordig telkens te laat met het kopen van kaarten voor concerten, dat ligt natuurlijk niet aan mij maar aan al die mensen die, i.i.t. andere jaren, opeens masaal naar concerten gaan. Maar er is toch een God, het is me toch gelukt een kaart te regelen voor de Flaming Lips. Niet dat dat enorm fantastische muziek is, maar hun concerten zijn tamelijk legendarisch, dat moet je een keer gezien hebben!
Gefeliciteerd! (en MuadDib ook nog natuurlijk) Ga morgen ook naar de Flaming Lips, vorige keer was erg goed iig.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:28 schreef Z het volgende:
Ha, een slowchat topic.
Ik ben tegenwoordig telkens te laat met het kopen van kaarten voor concerten, dat ligt natuurlijk niet aan mij maar aan al die mensen die, i.i.t. andere jaren, opeens masaal naar concerten gaan. Maar er is toch een God, het is me toch gelukt een kaart te regelen voor de Flaming Lips. Niet dat dat enorm fantastische muziek is, maar hun concerten zijn tamelijk legendarisch, dat moet je een keer gezien hebben!
Tuurlijk mag dat, niks mis met een beetje low-culture vermaakquote:Op donderdag 27 april 2006 21:59 schreef gronk het volgende:
Mag ik jullie even attenderen op dit topic, wat iets verderop in 't topic uitmondt in een waar google-video en youtube-festijn, of is dat allemaal te low-culture voor jullie?
de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik ontdekte tot mijn grote verbazing dat er ineens weer een search was! Ik kon niet vinden wat ik zocht (het An Pierlé topic), maar hij is er! Nooit gedacht dat ik dat bij leven nog zou meemaken...
Haha, ik zie het ook nu pas, ik kom eigenlijk nooit meer buiten het MUZ-forum. Hoe lang is dat ding er al?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik ontdekte tot mijn grote verbazing dat er ineens weer een search was! Ik kon niet vinden wat ik zocht (het An Pierlé topic), maar hij is er! Nooit gedacht dat ik dat bij leven nog zou meemaken...
Gelukkig is dit topic er ook nog: MUZ Bands & Artiestenquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Dat is echt de meest hilarische opmerking die ik ooit over je gelezen heb, sebbo.quote:Als je eens de Free Record Shop uitloopt en een echte platenzaak ingaat, kom je nog zat muziek tegen dat moeiteloos in het rijtje Stones, Beatles, U2 past.
sebbo.. je bent oranjequote:Op vrijdag 28 april 2006 17:09 schreef Seborik het volgende:
Ga jij nu ook al zeiken over m'n Village People & Bad Candy collectie?
't valt me nog mee dat ze geen koffiehoekje hebben waar ze appeltaart serveren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:50 schreef OProg het volgende:
Daar lijkt het inmiddels wel op. Zag ook al een rek met knuffelbeesten
Niets mis met appeltaart!quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:33 schreef gronk het volgende:
[..]
't valt me nog mee dat ze geen koffiehoekje hebben waar ze appeltaart serveren.
* Mark gaatquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:07 schreef Liejannuh het volgende:
Nog mensen hier die zin hebben om mee te gaan naar Pearl Jam? Als het tenminste nog niet uitverkocht is.
Deze is ook net klaar.quote:
Nee. In plaats van de rommelmarkt zouden we hier in Arnhem naar een alternatieve markt voor cd's en boeken en vegetarische hapjes gaan. NU was het cd's en boeken gedeelte afgelast dus geen junk. Wel Whiskey, groententaart en een of ander bandje dat in een half uurtje tijd heel Arrow Classic Rock er doorheen heeft gekazoot (of is dat met een d?).quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:03 schreef Seborik het volgende:
Veldkaarten zijn zo te zien ook al uitverkocht. Iemand nog wat gekocht op een rommelmarkt?
Ik een dubbel-LP van Led Zeppelin voor 1 euro.
quote:Op zondag 30 april 2006 13:42 schreef Vork het volgende:
Nee. In plaats van de rommelmarkt zouden we hier in Arnhem naar een alternatieve markt voor cd's en boeken en vegetarische hapjes gaan. NU was het cd's en boeken gedeelte afgelast dus geen junk. Wel Whiskey, groententaart en een of ander bandje dat in een half uurtje tijd heel Arrow Classic Rock er doorheen heeft gekazoot (of is dat met een d?).
Er waren nieteens cd's, ook niet van Meatloaf.quote:Op zondag 30 april 2006 13:49 schreef Atrimar het volgende:
Zelfs de hapjes waren vegetarisch? Dus geen cd's van de Meat Puppets om maar wat te noemen?
ik ben nog redelijk op tijd iddquote:Op zondag 30 april 2006 14:50 schreef Seborik het volgende:
1 juli
Even interesse veinzen. Wat ga je doen, Seborik?quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:46 schreef Seborik het volgende:
Ik vraag binnenkort wel roze, want ik ga wat anders doen.
Anders is al snel beter op de FP.quote:Op zondag 30 april 2006 21:23 schreef Seborik het volgende:
Net als Balkenende: "Anders en beter."
Net Mike.quote:Op zondag 30 april 2006 21:24 schreef dwerg het volgende:
Als je net zo'n kapsel neemt als JP, kun je je inhammen beter verbergen.
Sorry, die was te makkelijk.
Dat klopt.quote:Op zondag 30 april 2006 21:35 schreef Seborik het volgende:
[..]
Net Mike.Ik blijf in de veronderstelling dat mijn inhammen mijn mannelijkheid doen triomferen en mij er knapper op maken, zolang ze maar niet doorzetten.
Jullie zijn allemaal zo negatief.
Oew! Wat spannend!quote:Op zondag 30 april 2006 21:45 schreef Seborik het volgende:
Ik voel dat ik m'n haar ga laten milimeteren.
Ik weet het!quote:Op zondag 30 april 2006 21:53 schreef Seborik het volgende:
Je zou trouwens echt een compleet waardeloze psychologe zijn met je 'waar' en 'waarom' vragen.
Ja, die blijven. Ik ga deze zomer voor de Japanse Naruto Skater-look.quote:Op zondag 30 april 2006 21:53 schreef Liejannuh het volgende:
Joh, wat leuk!
Wat ga je doen met je bakkebaarden?
Misschien moet je hem nog eens doen.quote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet het!
Ik heb net communicatietraining gehad!Kun je het merken?
dan heb je altijd een out of bed look without going to bed!quote:Op zondag 30 april 2006 21:52 schreef Seborik het volgende:
Ik vind het korte fijn.
Jeuh. Die communicatietraining heeft echt diepe wonden geslagen, he?quote:
Sideburners for life!quote:Op zondag 30 april 2006 21:56 schreef Seborik het volgende:
Ja, die blijven.
om na de zomer weer aangenomen te wordenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:18 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze me vandaag gaan ontslaan, de zomer staat voor de deur!
Dat ligt natuurlijk helemaal aan jezelf... als je er maar in gelooft!quote:Op maandag 1 mei 2006 12:18 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze me vandaag gaan ontslaan, de zomer staat voor de deur!
ik heb vrij ivm dag van de arbeidquote:Op maandag 1 mei 2006 14:49 schreef Anton het volgende:
Mja, terwijl driekwart van nederland nu ineens "mei-vakantie" heeft, ben ik weer gewoon aan het werk uiteraard.
joyquote:Op maandag 1 mei 2006 15:39 schreef dwerg het volgende:
Ik ben vroeg klaar, maar dat was niet de bedoeling.
Nouja, ik heb nog wat leuke papieren om door te lezen. Zoals een 'aanpassing voorontwerp bestemmingsplan' en daarbij kan ik ook een 'inspraakreactie voorontwerp bestemmingsplan' bij de gemeente inleveren.
Ik was ook vrij gisterenquote:
Depeche Mode was 39 Euro (als ik me niet vergis) en het geluid was goed.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:15 schreef Zanderrr het volgende:
Het geluid in Ahoy is meestal ook om te huilen, maar goed... daar heb ik me al eens vaker over beklaagd hier.
Ja, zoals 120 euro voor de Arena ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:13 schreef Seborik het volgende:
80 euro voor de Ahoy, het moet niet gekker worden.
Een vriendin van mij heeft een dubbelCD van hem met zijn beste nummers. Daar kun je best een leuke enkele CD van makenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:01 schreef dwerg het volgende:
Het is wel iemand die ik graag een keer live zou zien, maar hij heeft net iets te veel zeiknummers (sorry George) opgenomen om twee uur lang interessant te zijn. En dan is alles boven de 40 Euro teveel geld. Denk ik.
Als jouw buren enig gevoel voor ritme hebben, zou dat al een hele verbetering zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Goh, de buren zitten hier bongo te spelen. Ruilen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |