Hahahaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoiets
nee doos, ik reed nu over de snelweg [uiteraard] en de rest was een grapje [ook uiteraard]
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Ik ga denk ik straks weer verder met kijken naar Return Of The King..
En speciaal voor Babette een plaatje erbij:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
zie je dat je nog wel van me houdt
hier, plaatje terug ivm het teruglokplan strooi ik even royaal met foto's![]()
leuk he, een bureaubladzelf geknutseld
![]()
en nou even allemaal 5 minuten zwijgen, anders kom ik hier nooit weg![]()
[afbeelding]
je eeuwige liefde voor mij..............................quote:Op donderdag 13 april 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
Ik wil een weblog starten... wat is een leuke weblog?
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
je eeuwige liefde voor mij..............................
oh shit ben ik nou nog niet weg?!
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
Ik wil een weblog starten... wat is een leuke weblog?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
wat is een leuke weblog?
op zich een goeie vraag, want weblogs zijn natuurlijk pertinent foutquote:Op donderdag 13 april 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
Hoe bedoel je?
Gewoon, waar jullie ook zitten of zo. Ik bedoel.. waar ik niet voor hoef te betalen en het best gezellig is. Ik ken alleen Xenga of zo.. maar dat buitenlands en veel zelfmoord mensenquote:
Komt omdat ik zo vrolijk ben en dan word jij ook vrolijkquote:Op donderdag 13 april 2006 22:06 schreef babette21 het volgende:
hebben jullie 't door: ik ben eindelijk van mijn kuthumeur af![]()
Ik wil er een die ik helemaal naar mijn style kan restylen en inkleurenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
'Wat is een leuke weblog?'
Daarmee kan je bedoelen dat je voorbeelden wilt van een leuke weblog of dat je voorbeelden wilt van wat nou een weblog leuk maakt.
Antwoord 1: http://bupatih.blogspot.com
Antwoord 2: In ieder geval een zónder persoonlijke verhaaltjes![]()
![]()
'waar jullie ook zitten of zo'quote:Op donderdag 13 april 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon, waar jullie ook zitten of zo. Ik bedoel.. waar ik niet voor hoef te betalen en het best gezellig is. Ik ken alleen Xenga of zo.. maar dat buitenlands en veel zelfmoord mensen
Xanga moest je voor betalen als je het langer dan zoooveel dagen wou gebruiken geloof ik.. Dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'waar jullie ook zitten of zo'
'ik bedoel.. waar ik niet voor hoef te betalen en het best gezellig is'
www.web-log.nl
www.blogspot.com
etc...
Zoiets?
http://weblog.fok.nl ?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
Waarom heeft FOK geen weblog eigenlijk?
Praat gewoon niet als een veredelde Turk.quote:
Whalla billa ik zweer het je sagbi! Je weet toch? Ik bedoel iets zoals deze:quote:Op donderdag 13 april 2006 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Praat gewoon niet als een veredelde Turk.Ik snap er geen jota van!
Jotaquote:Op donderdag 13 april 2006 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Praat gewoon niet als een veredelde Turk.Ik snap er geen jota van!
Er geen jota van snappen -> Er geen bal van snappenquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
JEZUS CHRISTUS MINARET
Oh, ga toch met me naar bed
TYFUS TERING TAKKEZOOI
Mijn God, wat ben je mooi
HOERENTENT EN JE MOEDER ZUIGT
Ben je al van mijn liefde overtuigd?
LELIJKE, DIKKE NEUKKAMPIOEN
Ik kan er toch ook niks aan doen...
VIEZE, VUILE, GREPPELSLET
dat ik lijd aan Gilles de la Tourette?
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er geen jota van snappen -> Er geen bal van snappen
Jota = Griekse letter
Das Iota lieve schat.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
Jota = Griekse letter
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart slapen..
jaquote:Op donderdag 13 april 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
Komt omdat ik zo vrolijk ben en dan word jij ook vrolijk
Was er geen parkeerplek voor jouw huis?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja
maar damned, ik moest net 20 rondjes rijden om een plekkie te vinden [en toen een pokke-eind lopen] dus weg goeie humeur![]()
jawel maar ik vond 't leuk om nog 'n kwartier rondjes te rijden.......quote:Op donderdag 13 april 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
Was er geen parkeerplek voor jouw huis?
weet je vast dat je later voor 'n huis met een oprijlaan kan gaan.......quote:
Zo rijk ben ik nou ook weer niet. Zo een huis in Purmerend kost 800.000 euroquote:Op donderdag 13 april 2006 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet je vast dat je later voor 'n huis met een oprijlaan kan gaan.......
als je me ooit nog wil tenminste
dat wordt sparen danquote:Op donderdag 13 april 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
Zo rijk ben ik nou ook weer niet. Zo een huis in Purmerend kost 800.000 euro
Sparen? Eerder een onmogelijke baan vindenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat wordt sparen dan
hoewel 'n bescheiden hutje aan 'n zonnig strand is ook goed hoor... mits met hangmat natuurlijk
als ik toch kokosnotenmeisje word, kan ik net zo goed rieten rokjes gaan verkopen....quote:Op donderdag 13 april 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
Sparen? Eerder een onmogelijke baan vinden
Slaap zequote:Op donderdag 13 april 2006 23:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ik toch kokosnotenmeisje word, kan ik net zo goed rieten rokjes gaan verkopen....
ik was die Hollandse jeugd toch al zat......
ik ga slapendromen over verre stranden
Jaquote:
Foute kapsels heeft iedereen wel gehad.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Zaten leuke stukjes bij, vooral de kapsels enzo
Beevquote:
Hm, dat heb ik ook soms. Ik wil dan uit bed, alleen ben ik dan toch te lui altijd om op te staanquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:58 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan niet slapen
Dit is al de tweede keer dat ik uit bed ga en maar even op Fok kijk...
Hmmm... er gaat niets boven een lekker kopje koffie uiteraard zo zwart als het maar mogelijk isquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij was nog aan 't laden, maar ik wíst gewoon al welke smileys hier stonden
goeiemorgen
ik wilde dat ik zwarte koffie luste, scheelde zoveel gedoe....quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:31 schreef Dizer het volgende:
Hmmm... er gaat niets boven een lekker kopje koffie uiteraard zo zwart als het maar mogelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |