Snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 13 april 2006 12:29 schreef McCarthy het volgende:
nee maar hou ons op de hoogte. Het is altijd leuk om te zien hoe Polakje moetie moet doen haar tirades in te houden.
Ik heb voige week vier keer naar een uitzending gekeken waarin eigenlijk alleen maar over de verkiezingsstrijd binnen de VVD gepraat werd. Het werd wel weer eens tijd voor een inhoudelijk onderwerp eigenlijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:26 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Wat een vreselijke vrouw is dat toch...........maar wel een echt 'objectief' ouderwets linkse programma.
Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen -Deel 4-.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:09 schreef Tafkahs het volgende:
mag je vinden, maar het staat een serieuze discussie in de weg. Als je het over NOVA wilt hebben, dan graag zonder vooringenomenheid.
Dat kan, als je je mening ventileert als ware het Nova voor het linkse amusement, voor zover dat bestaat, dan sta je vrij om een bash topic in KLB te proberen. Als je het echter profileert als een opbouwtopic waar de orde (of de waan) van de dag wordt besproken, dan is dat een andere insteek. Ik geloof niet dat Nova a priori de intentie heeft links te vermaken met nieuws.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen -Deel 4-..
NOVA neemt zichzelf ook niet erg serieus hoor, zie de hilariteiten van de presentatoren elke vrijdagavond en dingen als Joep en De Straat.
http://www.novatv.nl/quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:56 schreef zakjapannertje het volgende:
wie en wat komt er vanavond eigenlijk?
Voorin genomen? Achterlangs! zei ik toch....quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:09 schreef Tafkahs het volgende:
mag je vinden, maar het staat een serieuze discussie in de weg. Als je het over NOVA wilt hebben, dan graag zonder vooringenomenheid.
Had helemaal de tekst op dat plaatje niet gezienquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:09 schreef Tafkahs het volgende:
Mij maakt het weinig uit of het een links-rechts discussie wordt, als het onderwerp maar een kans krijgt he.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had helemaal de tekst op dat plaatje niet gezienHad gewoon de OP overgenomen
![]()
Maar je hebt gelijk, ben het er overigens ook niet mee eens. Vorige week besteedde ze erg veel aandacht aan Rutte/Verdonk, als je het in de links/rechts discussie wil zien dan zouden ze juist rechts zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |