nou ik heb pas net besteld [gewoon hier op fok, maar ze lurken altijd mee]quote:Op donderdag 13 april 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
NIET JE JOKT!!!!!! Komt ze terug als EVIL Twinsister?![]()
![]()
![]()
IK GA WEER KIJKEN
quote:
tuurlijk welquote:Op donderdag 13 april 2006 21:35 schreef PeRi het volgende:
Ga je op vakantie? Zie ik je niet meer op t forum?.
Dequote:Op donderdag 13 april 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk wel
tenzij FOK! weer eens één van z'n bekende downs heeft [van 'n week], dan zie ik je daar
EN JA DIZ, JIJ OOK!!!!!![]()
![]()
jaquote:
Waar reed je dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja
oh ik reed trouwens van de week op de A16 en ik ging echt dwars door dat Zwijnstein [] heen, dus als jij daar even langs de weg gaat staan, komt alles goed
In je eigen bloedquote:
Ga ik naar de site van ONM, zie ik dit:quote:Op donderdag 13 april 2006 21:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ik heb pas net besteld [gewoon hier op fok, maar ze lurken altijd mee]
maar ik heb al tal van acteurs weg- en teruggekregen, dus dit lukt ook wel
ik zou zeggen: check 't onm-topique.... ze hebben een eigen OPquote:Op donderdag 13 april 2006 21:44 schreef Dizer het volgende:
Ga ik naar de site van ONM, zie ik dit:
[afbeelding]Wie zijn dat nou weer?
Iris () en nog iemand?
Ja dat heb ik gezien.. .maaruh ik ken ze niet.. maar ik heb ook al maaaaaaaaaaaaaaaaaanden niet gekekenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou zeggen: check 't onm-topique.... ze hebben een eigen OP
Ik bedoelde waar in Zwijndrecht... maar je hoort het jaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
vanuit Zeeland naar DH...
en ik hoor 't wel
op de A16!! lé-zen!!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik bedoelde waar in Zwijndrecht... maar je hoort het ja![]()
nah.....quote:Als Dizer nu ook even toezegt![]()
Ja, je zegt het alsof je langs mn huis reed, moet ik aan de rand van de snelweg gaan staan ofzo?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
op de A16!! lé-zen!!!!![]()
[..]
nah.....
zoietsquote:Op donderdag 13 april 2006 21:53 schreef MissBliss het volgende:
Ja, je zegt het alsof je langs mn huis reed, moet ik aan de rand van de snelweg gaan staan ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |