nou ik heb pas net besteld [gewoon hier op fok, maar ze lurken altijd mee]quote:Op donderdag 13 april 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
NIET JE JOKT!!!!!! Komt ze terug als EVIL Twinsister?![]()
![]()
![]()
IK GA WEER KIJKEN
quote:
tuurlijk welquote:Op donderdag 13 april 2006 21:35 schreef PeRi het volgende:
Ga je op vakantie? Zie ik je niet meer op t forum?.
Dequote:Op donderdag 13 april 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk wel
tenzij FOK! weer eens één van z'n bekende downs heeft [van 'n week], dan zie ik je daar
EN JA DIZ, JIJ OOK!!!!!![]()
![]()
jaquote:
Waar reed je dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja
oh ik reed trouwens van de week op de A16 en ik ging echt dwars door dat Zwijnstein [] heen, dus als jij daar even langs de weg gaat staan, komt alles goed
In je eigen bloedquote:
Ga ik naar de site van ONM, zie ik dit:quote:Op donderdag 13 april 2006 21:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ik heb pas net besteld [gewoon hier op fok, maar ze lurken altijd mee]
maar ik heb al tal van acteurs weg- en teruggekregen, dus dit lukt ook wel
ik zou zeggen: check 't onm-topique.... ze hebben een eigen OPquote:Op donderdag 13 april 2006 21:44 schreef Dizer het volgende:
Ga ik naar de site van ONM, zie ik dit:
[afbeelding]Wie zijn dat nou weer?
Iris () en nog iemand?
Ja dat heb ik gezien.. .maaruh ik ken ze niet.. maar ik heb ook al maaaaaaaaaaaaaaaaaanden niet gekekenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou zeggen: check 't onm-topique.... ze hebben een eigen OP
Ik bedoelde waar in Zwijndrecht... maar je hoort het jaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
vanuit Zeeland naar DH...
en ik hoor 't wel
op de A16!! lé-zen!!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik bedoelde waar in Zwijndrecht... maar je hoort het ja![]()
nah.....quote:Als Dizer nu ook even toezegt![]()
Ja, je zegt het alsof je langs mn huis reed, moet ik aan de rand van de snelweg gaan staan ofzo?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
op de A16!! lé-zen!!!!![]()
[..]
nah.....
zoietsquote:Op donderdag 13 april 2006 21:53 schreef MissBliss het volgende:
Ja, je zegt het alsof je langs mn huis reed, moet ik aan de rand van de snelweg gaan staan ofzo?![]()
Hahahaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoiets
nee doos, ik reed nu over de snelweg [uiteraard] en de rest was een grapje [ook uiteraard]
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Ik ga denk ik straks weer verder met kijken naar Return Of The King..
En speciaal voor Babette een plaatje erbij:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
zie je dat je nog wel van me houdt
hier, plaatje terug ivm het teruglokplan strooi ik even royaal met foto's![]()
leuk he, een bureaubladzelf geknutseld
![]()
en nou even allemaal 5 minuten zwijgen, anders kom ik hier nooit weg![]()
[afbeelding]
je eeuwige liefde voor mij..............................quote:Op donderdag 13 april 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
Ik wil een weblog starten... wat is een leuke weblog?
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
je eeuwige liefde voor mij..............................
oh shit ben ik nou nog niet weg?!
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
Ik wil een weblog starten... wat is een leuke weblog?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
wat is een leuke weblog?
op zich een goeie vraag, want weblogs zijn natuurlijk pertinent foutquote:Op donderdag 13 april 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
Hoe bedoel je?
Gewoon, waar jullie ook zitten of zo. Ik bedoel.. waar ik niet voor hoef te betalen en het best gezellig is. Ik ken alleen Xenga of zo.. maar dat buitenlands en veel zelfmoord mensenquote:
Komt omdat ik zo vrolijk ben en dan word jij ook vrolijkquote:Op donderdag 13 april 2006 22:06 schreef babette21 het volgende:
hebben jullie 't door: ik ben eindelijk van mijn kuthumeur af![]()
Ik wil er een die ik helemaal naar mijn style kan restylen en inkleurenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
'Wat is een leuke weblog?'
Daarmee kan je bedoelen dat je voorbeelden wilt van een leuke weblog of dat je voorbeelden wilt van wat nou een weblog leuk maakt.
Antwoord 1: http://bupatih.blogspot.com
Antwoord 2: In ieder geval een zónder persoonlijke verhaaltjes![]()
![]()
'waar jullie ook zitten of zo'quote:Op donderdag 13 april 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon, waar jullie ook zitten of zo. Ik bedoel.. waar ik niet voor hoef te betalen en het best gezellig is. Ik ken alleen Xenga of zo.. maar dat buitenlands en veel zelfmoord mensen
Xanga moest je voor betalen als je het langer dan zoooveel dagen wou gebruiken geloof ik.. Dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'waar jullie ook zitten of zo'
'ik bedoel.. waar ik niet voor hoef te betalen en het best gezellig is'
www.web-log.nl
www.blogspot.com
etc...
Zoiets?
http://weblog.fok.nl ?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
Waarom heeft FOK geen weblog eigenlijk?
Praat gewoon niet als een veredelde Turk.quote:
Whalla billa ik zweer het je sagbi! Je weet toch? Ik bedoel iets zoals deze:quote:Op donderdag 13 april 2006 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Praat gewoon niet als een veredelde Turk.Ik snap er geen jota van!
Jotaquote:Op donderdag 13 april 2006 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Praat gewoon niet als een veredelde Turk.Ik snap er geen jota van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |