Biatchquote:Net van een Supersport afgestapt omdat dat teveel staatsbijdrage kostte? Inmiddels ook van de SM af omdat dat aan artikel 5 bijna net zo veel kostte? Bedenk je dan nog maar een keer voor je een “rustige toerbak” als deze naakte 1000 aanschaft, zeker in de stad is de FZ1 minstens zo kostbaar.
Dat je dat niet is opgevallenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
Mogge heumeu's, vrouwen en ander gespuis![]()
Rausdouwer is een zij? [afbeelding]
Nee, jouw trademark is dequote:Op donderdag 13 april 2006 15:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat je dat niet is opgevallen![]()
Misschien zou het helpen als ik om de anderste post even zwaai, een kusje of een springdingetje post ?zoals de andere vrouwen op het forum
![]()
Ja maar dat maakt natuurlijk niet zo veel indruk op het mannelijke deel van de forumbezoekers hequote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja maar dat maakt natuurlijk niet zo veel indruk op het mannelijke deel van de forumbezoekers he
daar moet toch wel iets meer van dit [afbeelding] inzitten
Nu moet ik die waah gif hebben !quote:Op donderdag 13 april 2006 16:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vrouwvolk he![]()
Weest niet getreurd, wij zullen de islam doen herleven.![]()
Zo niet, dan heb ik niets te vrezen van jequote:Op donderdag 13 april 2006 16:17 schreef worldpimber het volgende:
Ben jij nog van plan jezelf te reproduceren?
Ga jij jezelf nu ook al quoten?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo niet, dan heb ik niets te vrezen van je
Twee van mij kan jij helemaal niet aan joh.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ben jij nog van plan jezelf te reproduceren?
Had geen zin om te wachten op ondeugends reactie begrijp dat danquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Twee van mij kan jij helemaal niet aan joh.
éen van mij is al moeilijk.
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Twee van mij kan jij helemaal niet aan joh.
éen van mij is al moeilijk.
IAOWquote:Op donderdag 13 april 2006 16:25 schreef worldpimber het volgende:
Ondertussen kan je even het hele verhaal hier neerplempen dat de aanloop is tot de reden van jouw overmatige postgedrag de laatste tijd.![]()
quote:
Wijsheid komt dus idd met de jaren.quote:
Dan zal ontdeugend wel heel wijs zijn Ik zeg niksquote:Op donderdag 13 april 2006 16:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wijsheid komt dus idd met de jaren.![]()
De waaah.gif zonder haarstukje ?quote:
ik ben nog bezig met de laatste loodjesquote:
Aggossquote:Op donderdag 13 april 2006 16:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik ben nog bezig met de laatste loodjes![]()
Nee Raus zonder vingertjesquote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De waaah.gif zonder haarstukje ?
jaquote:
Reis voorzichtigquote:Op donderdag 13 april 2006 16:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ja![]()
maar nu mag ik wel afsluiten en weg hier![]()
weirdoquote:Op donderdag 13 april 2006 17:19 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben net nog officieel omgedoopt tot weirdo door een collega.![]()
Grappig is dat dat mensen zich direct boven je plaatsen als je een afwijkende mening verkondigd.![]()
Thanks!quote:
huhuquote:
quote:was weer ingestortmaar het gaat nu al weer wat beter
![]()
What happendquote:Op donderdag 13 april 2006 18:36 schreef ikookhier het volgende:
kent u mij nog![]()
was weer ingestortmaar het gaat nu al weer wat beter
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:04 schreef hollander172 het volgende:
Iemand die dit filmpje wel kan zien?
Ehm ... Ja ..quote:Op donderdag 13 april 2006 19:04 schreef hollander172 het volgende:
Wtf doe je met mijn homevideo van mijn eerste dag op de training van 3 jaar geleden?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:04 schreef hollander172 het volgende:
*meldtquote:Op donderdag 13 april 2006 19:04 schreef hollander172 het volgende:
Ah, lag dus niet aan mij ...quote:Op donderdag 13 april 2006 19:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]ik zie er alleen geen lol in
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ah, lag dus niet aan mij ...
Ik dacht dat ie zichzelf nog door z'n kop zou schieten toen hij dat pistool zo onder z'n hoofd hield met rennen ...
Hollander voor wereldvrede.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:47 schreef hollander172 het volgende:
Ik snap de consternatie (en het daarop volgende modder gooien) niet helemaal eigenlijk?
WHO THE FUCK CARES?Er is ook zoiets als "ergens overheen lezen".
Rare vraag.quote:
Dat zal je leren naar het gore koekblikkersras over te stappenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, krijg ik een iets voor de paasdagen mee van de werkgever, ga ik ook nog eens lekker vroeger weg, beland ik in 16 kilometer file. Onder het mom van even 1 eitje proberen heb ik gelijk de helft opgegeten om de tijd te verdoen.![]()
Gaat hem niet worden.quote:
Maar, maar, maar die waren al even doodgebloed hoor?quote:Maar het is was vrijdagmiddag, dan doen we toch altijd rellen?
Zoveel als ik wil, hoezo?quote:Ennnn hoeveel klonen heb jij?![]()
![]()
Okay.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]ik zie er alleen geen lol in
Ik heb een dag gewerktquote:
U heeft arbeidsallergie?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb een dag gewerkten toen kwam ik thuis en ging het fout
zit nu alweer bijna 2 weken thuis
![]()
ga dinsdag een paar uur proberen,kijken of het dan wel goed gaat![]()
ik heb dit jaar nu wel getelt acht dagen gewerktlijkt leuk is het niet
Ik wil ook een leasemotor.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:18 schreef hicham het volgende:
Dat zal je leren naar het gore koekblikkersras over te stappen
Hoe zijn je eerste dagjes alleen buiten het kantoor bevallen
Van je geloof gevallen?quote:
Het was iets met hoofd hoogte en beton,is mij verteldquote:
Waarom van mijn geloof gevallen?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:25 schreef hollander172 het volgende:
Van je geloof gevallen?Lassen, naaien, als dummy mee?
Heb het helemaal gemist maar ik ben nou toch wel benieuwd wat je nou eigenlijk doet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mits in de goede volgorde kan het meevallenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het was iets met hoofd hoogte en beton,is mij verteld![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:Explains a lot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
volgens de doktoren heb ik heeeeel veeeel geluk gehadquote:Op donderdag 13 april 2006 19:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mits in de goede volgorde kan het meevallenmaar iets zegt me dat je niet zoveel geluk hebt gehad?
Op alle vlakken waarschijnlijk.quote:
Mân, dat is toch veel toffer dan de hele dag achter een PC zitten en Fok!MC'en wanneer de baas niet kijktquote:Op donderdag 13 april 2006 19:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wil ook een leasemotor.![]()
Volgende week donderdag moet ik echt voor de eerste keer helemaal alleen naar een klant.
Ben nog helemaal niet klaar, en vakkundig genoeg.. wordt een leermoment.![]()
Maandag was nog samen met iemand van de installatieploeg naar 2 verschillende klanten in uithoeken van Nederland.Veel rijden dus.
Dinsdag heb ik de hele dag in de werkplaats gewerkt. (voor het eerst van mijn leven met een lasapparaat gewerkten watergekoeld zagen enzo)
Woensdagochtend meehobbelen met de installatieploeg op een klus. (moest al 7 uur op kantoor zijn)
Woensdagmiddag mee met de directeur, en vooral grote oren en niets mogen zeggen op locatiebezoek.![]()
Vandaag en morgen de hele dag op kantoor.
Vorige week vrijdag heb ik trouwens in het naaiatelier gewerkt, stoffen knippen enzo.![]()
Moet alle functies kunnen vervullen, maar vooral iedereen zijn werk begrijpen als pennenlikker.![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het was iets met hoofd hoogte en beton,is mij verteld![]()
Is mij allemaal nog te cryptisch maar als ik het op mijn eigen situatie betrek:quote:Op donderdag 13 april 2006 19:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
volgens de doktoren heb ik heeeeel veeeel geluk gehad![]()
![]()
Juist dat effectquote:
Voor de duidelijkheid ik ben dus van een gebouwtje af gelazert en met mijn kop op het beton geklaptquote:Op donderdag 13 april 2006 19:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is mij allemaal nog te cryptisch maar als ik het op mijn eigen situatie betrek:
hoofd -> doe kantoorwerk dus wordt geacht na te denken.
hoogte -> afdeling zit op 4 hoog.
beton -> basismateriaal van het pand.
Niet direct fataal voor mijn welzijn.![]()
Das inderdaad niet goed voor je... je icoon gaat ook nogal snelquote:Op donderdag 13 april 2006 19:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid ik ben dus van een gebouwtje af gelazert en met mijn kop op het beton geklapt![]()
en dat is niet goed voor je![]()
Yup, klonk even raar als je geen branche erbij weet.quote:
8:15 tot 16:45 oid, mag zelf schuiven naar believen.quote:Maar wat zijn jouw werktijden, want je post ineens weer 18 uur per dag.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Lekker friss icoon dacht ik zoquote:Op donderdag 13 april 2006 19:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Das inderdaad niet goed voor je... je icoon gaat ook nogal snelWelcome back
![]()
Da's niet handig.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid ik ben dus van een gebouwtje af gelazert en met mijn kop op het beton geklapt![]()
en dat is niet goed voor je![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Da's niet handig.Ongelukje op de werkvloer?
JA op werkt ,heb veel vrienden gemaakt met de arbo dienstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Oeh sufferd, dingen doen die eigenlijk net niet kunnen?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
JA op werkt ,heb veel vrienden gemaakt met de arbo dienst![]()
Jij kent duidelijk mijn oude icoon niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:50 schreef kratjuh het volgende:
Tering wat heb jij een enorm ADHD-icoon, ikookhier![]()
Ik ben monteur in de kleinmetaal,maar ben eigenlijk multie inzetbaar werk ook met glas en keramiek.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oeh sufferd, dingen doen die eigenlijk net niet kunnen?![]()
Werk je in de bouw oid?Beetje verduidelijking kan geen kwaad aangezien hier alleen wat pennenlikkers, studenten en terroristen in opleiding zitten.
![]()
En welke categorie val ik dan .. ?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:45 schreef hollander172 het volgende:
Werk je in de bouw oid?Beetje verduidelijking kan geen kwaad aangezien hier alleen wat pennenlikkers, studenten en terroristen in opleiding zitten.
![]()
FemaleRebbel en Fulcrum_X, had je zelf ook wel kunnen raden aan de namenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:51 schreef ikookhier het volgende:
wie zijn de terroristen??
Klopt !quote:Op donderdag 13 april 2006 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn oude icoon niet.![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:50 schreef kratjuh het volgende:
Tering wat heb jij een enorm ADHD-icoon, ikookhier![]()
Straks moet je nog een epilepsie-waarschuwing op het forum gaan posten ...![]()
Eentje is inmiddels undercover, iets met pimber enzo.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ben monteur in de kleinmetaal,maar ben eigenlijk multie inzetbaar werk ook met glas en keramiek.
al wil je echt weten wat ik doe kan ik wel een dagje komen vertellen![]()
wie zijn de terroristen??
Kantoor = pennenlikker.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En welke categorie val ik dan .. ?
Wilde net zeggen dat we het al bijna 24 uur niet meer over schieten hebben gehadquote:Op donderdag 13 april 2006 19:54 schreef hollander172 het volgende:
Welke avonden/middagen schiet jij eigenlijk?![]()
Mja tis maar wat je kantoor noemt .. Ik heb betere plekken gezien ...quote:Op donderdag 13 april 2006 19:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kantoor = pennenlikker.
Welke avonden/middagen schiet jij eigenlijk?![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat we het al bijna 24 uur niet meer over schieten hebben gehad
Zo benoemde je dat zelf meen ik?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:56 schreef kratjuh het volgende:
Mja tis maar wat je kantoor noemt .. Ik heb betere plekken gezien ...
Kan je niet gewoon vrij schieten dan?quote:Ik schoot op dinsdag- en donderdagavond ... Ik ga vanavond weer kijken omdat ik met een vriend van me (ook lid) heb afgesproken, maar het nieuwe bestuur heeft besloten dat de Action Shooting-avond naar de donderdag is verplaatst 1x in de 2 weken .. Vanavond is dus zo'n avond ....
Fijn bestuur, denk dat ik er niet al te lang meer ga blijven maar ik heb betaald voor het hele jaar
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:57 schreef hollander172 het volgende:
Oh en bemoei je er niet mee enzo.![]()
Schiet ze door hun kquote:Op donderdag 13 april 2006 19:56 schreef kratjuh het volgende:
Fijn bestuur, denk dat ik er niet al te lang meer ga blijven maar ik heb betaald voor het hele jaar
Ja bij gebrek aan een beter woord dat de essentie van deze ruimte kan omvatten ...quote:
Nee de grote baan is dan in gebruik (ze staan halverwege op de baan zegmaar) en met groot kaliber mag niet op de kleine baan geschoten worden ... Maar zoals 2 weken geleden verwacht ik wederom een duizelingwekkende opkomst van 6 mensen op de hele avond .....quote:Kan je niet gewoon vrij schieten dan?Hier kan dat wel namelijk, wedstrijden of geen wedstrijden en trainen doen we aan de bar.
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
FemaleRebbel en Fulcrum_X, had je zelf ook wel kunnen raden aan de namen
het is ook geen weekendquote:Op donderdag 13 april 2006 20:11 schreef BazzieK het volgende:
Het is weekend en jullie zitten over werk te lullen?![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:11 schreef BazzieK het volgende:
Het is weekend en jullie zitten over werk te lullen?![]()
maar wel een vrije avond en dan ben ik het werk gelukkig weer helemaal vergetenquote:
quote:
Voor mijn gevoel is het ook vrijdagquote:Op donderdag 13 april 2006 20:20 schreef worldpimber het volgende:Ik trapte er nog in ook.
Ik heb zoveel vrije tijd, een luizeleven en een dikke motor dat ik het niet eens doorhad.
Ik ookquote:Op donderdag 13 april 2006 20:25 schreef kratjuh het volgende:
Mafkees .. Ik ben morgen nog aanwezig op 't werk ...
Wat doe jij voor werk dan, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 13 april 2006 20:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ookMaar ben blijkbaar helemaal van het padje af
Post bezorgen (wel smiddagsquote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk dan, dat heb ik gemist
Die zal wel neergegaan zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 20:35 schreef kratjuh het volgende:
Waar is die ADHD-er ikookhier opeens gebleven ?
Als ik zo teruglees heb je misschien wel gelijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:32 schreef hicham het volgende:
Mân, dat is toch veel toffer dan de hele dag achter een PC zitten en Fok!MC'en wanneer de baas niet kijkt
Hierquote:Op donderdag 13 april 2006 20:35 schreef kratjuh het volgende:
Waar is die ADHD-er ikookhier opeens gebleven ?
Nou, als jij het eens met ou gaat schrijven, dan doe ik beter mijn best op d'tje en t'tjes.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
Als ik zo teruglees heb je misschien wel gelijk.![]()
Dit heb ik allemaal over voor de KNMV.Hoopte dat de verklaring achter de kast gevallen was.
![]()
En dit is globaal het resultaat, 2 oude cd's, een kaartje van oma, verkruimelde tandpasta, en een rekening uit 2000. De laatste 6 jaar gaat het netjes dus, dit is verwijtbaar aan mijn ex.![]()
Maar nu heb ik nog geen waardepapiertje gevonden.![]()
![]()
In deze post zit een verkapt antwoord aan Pimber.![]()
Bevalt je fiets nog goed ?quote:
1 april is al geweest.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:49 schreef kratjuh het volgende:
En nu ben ik ff naar de schietvereniging
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
FemaleRebbel en Fulcrum_X, had je zelf ook wel kunnen raden aan de namen
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, als jij het eens met ou gaat schrijven, dan doe ik beter mijn best op d'tje en t'tjes.![]()
Maar inderdaad had ik deze smiley de afgelopen dagen al voorbij zien komen. Te enthousiast.![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:24 schreef Faithy het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaai!!!![]()
![]()
schatjes van me
en een extra![]()
voor stinkie
OMG, hoe triestquote:Op donderdag 13 april 2006 21:17 schreef Gawaine het volgende:
Nog sterke verhalen over schieten ?![]()
buiten het feit dat ze mein avatar haben abgeknallt.![]()
Wat een nazi topic zeg heequote:Op donderdag 13 april 2006 21:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OMG, hoe triest
Meldtopic te grote webicons
En dat met jouw posthistorie![]()
Maar er is wel iemand zo liev geweest voor jou
[afbeelding]
Nou zeg, die paar keer dat ik ook eens wat post.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OMG, hoe triest
En dat met jouw posthistorie![]()
Maar er is wel iemand zo liev geweest voor jou
[afbeelding]
Ja echt hè, worden ze beloond voor het aangeven van "overtreders" of zo ?quote:
Ze zouden beloond moeten worden met een paar blauwe ogenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja echt hè, worden ze beloond voor het aangeven van "overtreders" of zo ?
Vroegah in de vorige eeuw had je ook dat soort volk er tussen zitten.![]()
Cool spelquote:Op donderdag 13 april 2006 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Leuk spelletje![]()
Niet geschikt voor BazzieK![]()
AAARRRGHGHGHGHGHGHHGHGHG GODVER DE KREKRKERKERKEKRKERKEKREK TERINNGquote:Op donderdag 13 april 2006 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Leuk spelletje![]()
Niet geschikt voor BazzieK![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef Makster het volgende:
[..]
AAARRRGHGHGHGHGHGHHGHGHG GODVER DE KREKRKERKERKEKRKERKEKREK TERINNG
EEN GAST MAFKEES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smijn ze tegen Marty zijn raam aanquote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef hollander172 het volgende:
ik weet alleen niet wat ik met de 40 gewonnen eieren moet.![]()
Fucking brabosquote:Op donderdag 13 april 2006 22:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]!!
Had wel zoiets verwacht, of dat er weer opeens een giller in beeld kwam ofzo.
Echt wat voor Martie![]()
^^ met stupidquote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef Makster het volgende:
[..]
AAARRRGHGHGHGHGHGHHGHGHG GODVER DE KREKRKERKERKEKRKERKEKREK TERINNG
EEN GAST MAFKEES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gooienquote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef hollander172 het volgende:
![]()
Fucking hell, ben gewoon eerste geworden bij de paascompetitie.134 punten op 5 kaarten en mijn schietmaatje is 1 klasse hoger eerste geworden met 175 punten.
![]()
Ik doe dit al wel vanaf 28 januari.![]()
Vandaag ook de eerste veertiger geschoten, 1 keer 7, 3 maal 8 en 1 keer 9.
Fuck it, ik snap er echt niks van maar dit is echt zwaar relaxed.
ik weet alleen niet wat ik met de 40 gewonnen eieren moet.![]()
Te ver rijden.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Smijn ze tegen Marty zijn raam aan![]()
![]()
[..]
Fucking brabos![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wist het niet
had hem niet uit gespeeld
![]()
Laat maar.quote:
hmm, ander soort eieren?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laat maar.![]()
De schutters onder ons begrijpen het waarschijnlijk beter.![]()
quote:Hier nog een plaatje van beide hondjes.
[afbeelding]
Nee witje heeft geen dikke reet, die kleine is gewoon ondermaats.![]()
Heb jij geen plaatjes van dat boxerspul?![]()
Bovenste, definitly mooier.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:30 schreef Drifter__ het volgende:
Me helm is weg.....,
![]()
Dus:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Ga meteen ook een zilvere vizier erbij bestellen....staat erg vet... zie pimber
Of toch een olie-vizier...![]()
Maar welke helm
Dacht ik alquote:Op donderdag 13 april 2006 23:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bovenste, definitly mooier.![]()
Welke pauper heeft hem van je gejat, ros hem in elkaar
Bij de bovenste zou ik trouwens wel weer olie of blauw spiegelend vizier nemen, is opvallender en mooier. Anders wordt het grijs/grijs.quote:
Ga je weer georganiseerd rellen onder FokMC's vleugels.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:39 schreef BazzieK het volgende:
FF een knuppel in het hoenderhok gegooid:
De bovenstequote:Op donderdag 13 april 2006 23:30 schreef Drifter__ het volgende:
Me helm is weg.....,
![]()
Dus:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Ga meteen ook een zilvere vizier erbij bestellen....staat erg vet... zie pimber
Of toch een olie-vizier...![]()
Maar welke helm
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:39 schreef BazzieK het volgende:
Trustenquote:
Ik zie een gouden toekomst voor jequote:Op donderdag 13 april 2006 23:39 schreef BazzieK het volgende:
Damn, nee toch.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Trusten![]()
-
K*T verhaal over APK voor motoren
-
Dit wisten jullie mischien alllemaal al, voor mij is het nieuw![]()
Samengevat, ze willen APK voor motorfietsen invoeren
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:01 schreef Rib-i het volgende:
Samengevat, ze willen APK voor motorfietsen invoeren
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]volgens mij leren ze het nooit
hoorde een tijd terug nog iemand roepen dat bij iets van 90% van de ongelukken met motoren automobilsten betrokken waren, ipv dat ze daar naar kijken....
ag, ik ga ook maar weer slapen
Er moet weer geld verdiend wordenquote:
Jah? Liever olie of blauw doen?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bij de bovenste zou ik trouwens wel weer olie of blauw spiegelend vizier nemen, is opvallender en mooier. Anders wordt het grijs/grijs.
[..]
Ga je weer georganiseerd rellen onder FokMC's vleugels.
Go on![]()
Moggequote:Op vrijdag 14 april 2006 02:02 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jah? Liever olie of blauw doen?
Ik zie:
[afbeelding]
Iridium ??
en
[afbeelding]
blauw
Bovenste ziet er beter uit toch..![]()
Ziet er beter uit ja, maar ik denk dat de foto gewoon lelijk genomen is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:02 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik zie:
[afbeelding]
Iridium ??
en
[afbeelding]
blauw
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan rol ik nog ff mijn bed in
Succes vandaag met geld verdienen![]()
Wat motor rijd je ook alweerquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:02 schreef Drifter__ het volgende:
Ik zie:
[afbeelding]
Iridium ??
en
[afbeelding]
blauw
Zit hier in een voornamelijk leeg pand.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:07 schreef kratjuh het volgende:
Goede Vrijdag, de makkelijkste dag om geld te verdienen ..
Dat kan gewoon hierquote:Op donderdag 13 april 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
Waar kan ik ook aan eiergooicompetities meedoen?Weet zeker dat ik meer dan 40 punten haal
En waarom heeft die witte zo een dikke reet.
Na zes jaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:35 schreef Worldbeater het volgende:
Lekker druk op de weg, normaal een half uur file en een half uur rijden.
Wilde hier niet voor 9 uur zijn, keertje laat beginnen.![]()
En toch leuk zo'n cd achter de kast vinden na 6 zes jaar, De Onderhonden, pas 1 keer half geluisterd toendertijd.. apart..![]()
Warmquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:36 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, niet goed, kan tegenwoordig maar 2-3 postjes per dag doen en mis soms zelfs 5 pagina's.![]()
Maar hoe is het daar?![]()
Ga samen met faithy in een hoekje zitten te janken ofzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
M-F ligt plat
![]()
hoe moet ik nu de dag doorkomen![]()
![]()
Hey R2-D2quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:35 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
Niks bijgelezen, 2 topics op een dag![]()
Alles goed hier?
Die was eerder klaar dan m'n eigen kamerquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Heb je de logeer kamer al FOK-MC gereed ?![]()
Rausquote:
ik weet wel ietsquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
M-F ligt plat
![]()
hoe moet ik nu de dag doorkomen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik weet wel ietsmoet je even die 1/2 collega wegsturen.
![]()
wat ben jij een vervelend opstandig mannetje de laatste tijd zegquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga samen met faithy in een hoekje zitten te janken ofzo.
Same here ... Kom net op kantoor ...quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit hier in een voornamelijk leeg pand.
Hier niet, leek vooral gisteren nog wel herfst. En op kantoor is het dan verrekte koud.quote:
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:47 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik weet wel ietsmoet je even die 1/2 collega wegsturen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs ik word nu nieuwsgierigquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik weet wel ietsmoet je even die 1/2 collega wegsturen.
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:53 schreef Worldbeater het volgende:Door LubbersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Een vrouw ..edit..quote:
[ Bericht 25% gewijzigd door Worldbeater op 14-04-2006 09:05:48 ]
Dat kan ik nu natuurlijk nog niet allemaal verklappen. Het beste is om dat verder niet te veel te plannen. Je kunt dan beter je fantasie de vrije loop laten.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een vrouw die onaangekondigt op bezoek kwam toen ik wegens vakantie alleen zat op kantoor.En toen... en toen... bleek het een man te zijn, waaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Jaja, die kende ik nog niet ...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat kan ik nu natuurlijk nog niet allemaal verklappen. Het beste is om dat verder niet te veel te plannen. Je kunt dan beter je fantasie de vrije loop laten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En toen... en toen... bleek het een man te zijn, waaah![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren wilde ik naar bed, maar moest nog even 'snel' dat pokerspelletje kijken.
Damn, wat duurt het dan lang iedere ronde terwijl je al weet waar het op uitdraait..![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Zien !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
![]()
teambuildingquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jaja, die kende ik nog niet ...![]()
Vertel nou maar gewoon hoe het zit ...![]()
[..]
![]()
<Insert: 'Worthless without pics.emo'>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren wilde ik naar bed, maar moest nog even 'snel' dat pokerspelletje kijken.
Damn, wat duurt het dan lang iedere ronde terwijl je al weet waar het op uitdraait..![]()
Dan krijg ik een ban, en nog een keer de zedenpolitie op mijn dak zoals enkele jaren geleden na het posten van een foto in het Fok! grote heftruck topic.quote:
Heb wel eens serieuze statistieken gezien hoeveel copieerapparaten in Amerika defect gaan door oneerdeelkundig gebruik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:10 schreef Rib-i het volgende:
Ik denk dat we niet willen weten wat er allemaal gebeurt in een nagenoeg leeg kantoorpand![]()
Gelukkig hebben we de foto's nog ..quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban, en nog een keer de zedenpolitie op mijn dak zoals enkele jaren geleden na het posten van een foto in het Fok! grote heftruck topic.![]()
Hee, die heb ik ook 's gezien ... Weet alleen de precieze getallen niet meer maar het bleek verrassend hoog ...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb wel eens serieuze statistieken gezien hoeveel copieerapparaten in Amerika defect gaan door oneerdeelkundig gebruik.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban, en nog een keer de zedenpolitie op mijn dak zoals enkele jaren geleden na het posten van een foto in het Fok! grote heftruck topic.
Beater is een sexmachine met een hartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter dan dat koude plastic
![]()
De Nederlandse James Brown![]()
Getupah, getonuppuh <insert:'Dancing emo.emo">intuition will take you further than logics will ever do
[..]
![]()
je gaat toch niet tijdens het snorkelen foto's makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren wilde ik naar bed, maar moest nog even 'snel' dat pokerspelletje kijken.
![]()
als je goed bezig ben heb je daar helemaal geen tijd/zin voor
![]()
It's a pleasure to serve you sir.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat ben jij een vervelend opstandig mannetje de laatste tijd zeg![]()
![]()
Hahaha!quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb wel eens serieuze statistieken gezien hoeveel copieerapparaten in Amerika defect gaan door oneerdeelkundig gebruik![]()
![]()
k ben nergens op uit, en misschien rol ik zodoende overal in. Het overkomt mij gewoon.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:17 schreef R2-D2 het volgende:
Beater is een sexmachine met een hartBeter dan dat koude plastic
![]()
De Nederlandse James Brown![]()
Getupah, getonuppuh <insert:'Dancing emo.emo">
Wat is jouw probleem mafkeesquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:03 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteren wilde ik naar bed, maar moest nog even 'snel' dat pokerspelletje kijken.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem mafkeesIk type met caps dat het een vent is en jij, ja JIJ, jij MIOET nog ff dat spelletje doen
![]()
Toch maar ff naar die lelijke neptieten kijken ja.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:21 schreef Makster het volgende:
Wat is jouw probleem mafkeesIk type met caps dat het een vent is en jij, ja JIJ, jij MIOET nog ff dat spelletje doen
![]()
Tuurljik wel, soms kan je ook even "sit back and relax", maar daar heb jij dus geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
je gaat toch niet tijdens het snorkelen foto's maken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
It's a pleasure to serve you sir.![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
k ben nergens op uit, en misschien rol ik zodoende overal in. Het overkomt mij gewoon.
Je hebt vast een duivelse glimlach of een mooie autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb mijn ervaringen niet op de foto gezetquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toch maar ff naar die lelijke neptieten kijken ja.![]()
[..]
Tuurljik wel, soms kan je ook even "sit back and relax", maar daar heb jij dus geen ervaring mee.![]()
pepijn is een geval apart hequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je gaat toch niet tijdens het snorkelen foto's maken![]()
![]()
Jij zegt hetquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je hebt vast een duivelse glimlach of een mooie auto![]()
jij weet er toch alles van af ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je hebt vast een duivelse glimlach of een mooie auto![]()
Dat soort acties heb ik nooit bij spontane verbouwereerde seks hoor. Dan heeft ze je waarschijnlijk ook niet echt besprongen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toch maar ff naar die lelijke neptieten kijken ja.![]()
[..]
Tuurljik wel, soms kan je ook even "sit back and relax", maar daar heb jij dus geen ervaring mee.![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij zegt het![]()
Als er een mooie auto aan komt rijden kijkt de man naar de auto, de vrouw naar wie erin zit![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij weet er toch alles van af ?hij is bij jou geweest met zijn Bolidebido
![]()
Hebben wij dan een uitgebreider repertoir?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat soort acties heb ik nooit bij spontane verbouwereerde seks hoor. Dan heeft ze je waarschijnlijk ook niet echt besprongen.![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
pepijn is een geval apart hemaar ik denk dat ie iets fout doet inderdaad
![]()
ik zou het te druk hebben met vissen![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij weet er toch alles van af ?hij is bij jou geweest met zijn Bolidebido
![]()
Mischien was ze verstandig en zag ze een glad oppervlakquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat soort acties heb ik nooit bij spontane verbouwereerde seks hoor. Dan heeft ze je waarschijnlijk ook niet echt besprongen.![]()
Moi, er zijn verschillende manieren van genieten hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb mijn ervaringen niet op de foto gezethad wel wat anders aan mijn hoofd
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euh, ik was aan het werk en in gesprek aan de telefoon.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Foto´s waren iets later, uurtje ofzo.
Stereodiscussie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:25 schreef Rausdouwer het volgende:
pepijn is een geval apart hemaar ik denk dat ie iets fout doet inderdaad
![]()
ik zou het te druk hebben met vissen![]()
Partners van eerdergequote zijn uitgesloten van een neutrale discussie.
Mercy kan het vast wel alleen af.![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:30 schreef hollander172 het volgende:
Hebben wij dan een uitgebreider repertoir?
quote:Heb zelf ook met enige regelmaat even de handjes vrij.![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moi, er zijn verschillende manieren van genieten hoor.
Vergelijk het maar met intervaltraining. Anders kan je het ook nooit 2 uur volhouden.![]()
Sfeertje bouwen heet dat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Stereodiscussie.Partners van eerdergequote zijn uitgesloten van een neutrale discussie.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moi, er zijn verschillende manieren van genieten hoor.
Vergelijk het maar met intervaltraining. Anders kan je het ook nooit 2 uur volhouden.![]()
Sfeertje bouwen heet dat..oh jawel, maar ik vind het gewoon leuk om me er mee te bemoeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Stereodiscussie.Partners van eerdergequote zijn uitgesloten van een neutrale discussie.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:37 schreef Rausdouwer het volgende:
oh jawel, maar ik vind het gewoon leuk om me er mee te bemoeien![]()
ik heb sowieso al een ander repertoir want ik val niet op vrouwenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hebben wij dan een uitgebreider repertoir?
Heb zelf ook met enige regelmaat even de handjes vrij.![]()
Projecteer je eigen gebrek aan controle en uithoudingsvermogen even niet op ons aub.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als je ondertussen tijd heb voor foto's dan mist er toch het een en ander hoor![]()
Zou hij ook foto's maken tijdens het rijden?quote:
ik denk niet alleen aan mijzelfquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Projecteer je eigen gebrek aan controle en uithoudingsvermogen even niet op ons aub.![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zou hij ook foto's maken tijdens het rijden?![]()
Moet je af en toe eens doen, heb je ook even de handjes vrij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk niet alleen aan mijzelf![]()
Het rijden van wie .. ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zou hij ook foto's maken tijdens het rijden?![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet je af en toe eens doen, heb je ook even de handjes vrij.
Dat weet ik even niet meer, ik ken Rib-I nog niet zo goed.quote:
Is dat dan een uiting van egoisme of ben jij niet competent genoeg?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]jij heb Raus nog nooit boos gezien he ?
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat weet ik even niet meer, ik ken Rib-I nog niet zo goed.![]()
Zou je dat willen dan ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat weet ik even niet meer, ik ken Rib-I nog niet zo goed.![]()
quote:
Verontrustende gedachte dat jij dat van Raus weet ..quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Raus heeft het al druk genoeg met Mercy
![]()
Hoe bevalt de ZX-9R? Beter dan een tjoppert ofniet![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:03 schreef kratjuh het volgende:
ZX-9R bevalt perfectViel besser dan die tjoppert jah ...
Heb je extra Always bij je, anders zijn al die gedachten niet zo fris.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:53 schreef R2-D2 het volgende:
Ik dacht dat het nog steeds over Beater ging en of hij naast het maken van foto's tijdens het gesnorkeld worden ook foto's maakte als hij iemand aan het berijden was![]()
Me stupid woman![]()
Ik heb geen Red Bull nodig om vleugels te krijgenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je extra Always bij je, anders zijn al die gedachten niet zo fris.![]()
neejquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:13 schreef Worldbeater het volgende:
Is dit mailtje van de allmighty Rietvaerder of van een andere Stefan/lurker?![]()
[afbeelding]
Slecht in nederlands of motorisch beperkt in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:13 schreef Worldbeater het volgende:
Is dit mailtje van de allmighty Rietvaerder of van een andere Stefan/lurker?![]()
[afbeelding]
Doe 's niet zo praten over Josti's ..quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Slecht in nederlands of motorisch beperkt in ieder geval![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
neej![]()
heet de Rugridder van achteren
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:30 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 ziet u vanavond mischien weer![]()
![]()
Oh, wie heeft de OP aangepast en "gezellig" doorgekrast![]()
out4now![]()
Wel even zeggen wat je excuus is om ons te verlaten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:30 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 ziet u vanavond mischien weer![]()
out4now![]()
nee daar heeft ze de mannen natuurlijk voorquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel even zeggen wat je excuus is om ons te verlaten.![]()
Moet je het avondeten afschieten?![]()
Mannen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
nee daar heeft ze de mannen natuurlijk voor![]()
Dat zal ze niet toegeven. Zelfstandige girlpower.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:03 schreef Rausdouwer het volgende:
nee daar heeft ze de mannen natuurlijk voor![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga samen met faithy in een hoekje zitten te janken ofzo.
jij leest ook maar erg selectief hequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mannen?Heeft Martie hulp nodig?
Martie "is toch niet van" R2-D2quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mannen?Heeft Martie hulp nodig?
Is 1 van mijn kwaliteiten ja.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij leest ook maar erg selectief he![]()
Reacties uitlokken zeker.quote:
Heb er net maar een halve van gemaakt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
Ik schiet geen reet op vandaag, maar ja zo voor pasen is dit ook echt zo'n voor spek en bonen dag.![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb er net maar een halve van gemaakt.Schiet echt voor geen meter op en de motivatie is al helemaal ver te zoeken.
![]()
Insgelijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:16 schreef hicham het volgende:
Zonnetje schijnt, lucht is blauw, straks ff knallen dus
quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:58 schreef Worldbeater het volgende:
Een vrouw ..edit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slet
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:11 schreef Faithy het volgende:
ik ben al thuis
en als het droog blijft, maar ook als het gaat regenen, ga ik zo lekker wat ham-kaas units tostificeren
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Wij kijken nog tot hoe laat we het maken.![]()
De directiesecretaresse heeft al voorgesteld dat ze als enige tot 5 uur blijft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |