Gaat meer om hoe trefzeker ik ben volgens mijquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze is van jouw leeftijd maar helaas, ze heeft net weer een vriendje.
Wil je uberhaubt wel een dame die zo trefzeker is?![]()
Geloof me, aan dit dametje zou je je handen vol hebben.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gaat meer om hoe trefzeker ik ben volgens mij
Enne fipo
Valt mee, heb alleen geen zin die OP erin te zetten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:26 schreef richardgie het volgende:
Daar zijn we weer.Blijft K** he een nieuwe Topic openen.
Wil het wel proberen hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geloof me, aan dit dametje zou je je handen vol hebben.
Ik zal het voorstellen wanneer het nieuwe vriendje het niet meer vol houdt okee?quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zal het voorstellen wanneer het nieuwe vriendje het niet meer vol houdt okee?![]()
Rij regelmatig mee met de regerend Nederlands Kampioene Lucht.Leuke meid,rijdt ook motor.Nadeel?Is getrouwed en heeft ook kinderen,voordeel:verhaal komt me bekent voor.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geloof me, aan dit dametje zou je je handen vol hebben.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Rij regelmatig mee met de regerend Nederlands Kampioene Lucht.Leuke meid,rijdt ook motor.Nadeel?Is getrouwed en heeft ook kinderen,voordeel:verhaal komt me bekent voor.
Nee,ik ben er nooit mee getrouwt geweest,misschien dat we het daarom zo goed kunnen vinden.Is inderdaad een te erg GtSt verhaal als dat zo zou zijn.Maar zij was wel een van de eerste van S.V.Baarn die op mij redelijk veel indruk maakte.Dit is misschien al 12 jaar geleden.Zij kende mij nog niet en ik haar nog niet maar later kom je elkaar toch weer,bij een voor mij,andere vereniging tegen.Is een leuke meid,in de zin van een kennis/vriendin zoals je ook vrienden hebt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]Ooit mee getrouwd geweest?
Of is dit een te erg GTST verhaal?![]()
Was ook maar een geintje.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,ik ben er nooit mee getrouwt geweest,misschien dat we het daarom zo goed kunnen vinden.Is inderdaad een te erg GtSt verhaal als dat zo zou zijn.Maar zij was wel een van de eerste van S.V.Baarn die op mij redelijk veel indruk maakte.Dit is misschien al 12 jaar geleden.Zij kende mij nog niet en ik haar nog niet maar later kom je elkaar toch weer,bij een voor mij,andere vereniging tegen.Is een leuke meid,in de zin van een kennis/vriendin zoals je ook vrienden hebt.
Mijn ex heb ik nog niet zo heel lang geleden nog contact me gehad.Vraag me af hoe dat nu weer gaat aflopen,maar dat zien we dan wel weer.
Exen zijn simpel, gewoon negeren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:39 schreef richardgie het volgende:
Mijn ex heb ik nog niet zo heel lang geleden nog contact me gehad.Vraag me af hoe dat nu weer gaat aflopen,maar dat zien we dan wel weer.
Anders verneuk je het gewoon even.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:47 schreef R2-D2 het volgende:
Een FOK! MC topic zonder motorpics![]()
[[url=http://k_miya.blogcoara.jp/./k_miya/images/zx10r_2006.jpg]afbeelding[/url]]
![]()
Huidige relatie is er niet.Kinderen wel.R2-D2 leuk dat je ook effe langs komt,maar ga nu echt naar bed .Mis je trouwens echtquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Exen zijn simpel, gewoon negeren.
Ik bedoel, misschien ben je ermee naar bed geweest, meest wilde dingen mee uitgevreten maar het is een ex en daar blijft het bij. Gewoon doen alsof je elkaar voor het eerst ziet, fuck it. Wordt anders alleen maar lastig met je huidige relatie.
Ik ga ook slapenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Huidige relatie is er niet.Kinderen wel.R2-D2 leuk dat je ook effe langs komt,maar ga nu echt naar bed .Mis je trouwens echt.
Niet nog één hequote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dacht toch dat het makkelijker was met geweer, maar valt inderdaad verdomd tegen
Laatste schot schoot ik zelfs recht omhoog, komt ie nog onder de schijf terecht.
Mot je d'rmee. Nix voor mij zeker
Waarom mag je zoiets niet publicerenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kaartjes die ik geupped heb zijn trouwens gewoon doorsnee kaartjes, competitie heb ik weggehouden omdat dat iets te herkenbaar is en ik dan waarschijnlijk direct geroyeerd wordt als lid mocht iemand ze opmerken.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |