Gaat meer om hoe trefzeker ik ben volgens mijquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze is van jouw leeftijd maar helaas, ze heeft net weer een vriendje.
Wil je uberhaubt wel een dame die zo trefzeker is?![]()
Geloof me, aan dit dametje zou je je handen vol hebben.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gaat meer om hoe trefzeker ik ben volgens mij
Enne fipo
Valt mee, heb alleen geen zin die OP erin te zetten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:26 schreef richardgie het volgende:
Daar zijn we weer.Blijft K** he een nieuwe Topic openen.
Wil het wel proberen hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geloof me, aan dit dametje zou je je handen vol hebben.
Ik zal het voorstellen wanneer het nieuwe vriendje het niet meer vol houdt okee?quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zal het voorstellen wanneer het nieuwe vriendje het niet meer vol houdt okee?![]()
Rij regelmatig mee met de regerend Nederlands Kampioene Lucht.Leuke meid,rijdt ook motor.Nadeel?Is getrouwed en heeft ook kinderen,voordeel:verhaal komt me bekent voor.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geloof me, aan dit dametje zou je je handen vol hebben.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Rij regelmatig mee met de regerend Nederlands Kampioene Lucht.Leuke meid,rijdt ook motor.Nadeel?Is getrouwed en heeft ook kinderen,voordeel:verhaal komt me bekent voor.
Nee,ik ben er nooit mee getrouwt geweest,misschien dat we het daarom zo goed kunnen vinden.Is inderdaad een te erg GtSt verhaal als dat zo zou zijn.Maar zij was wel een van de eerste van S.V.Baarn die op mij redelijk veel indruk maakte.Dit is misschien al 12 jaar geleden.Zij kende mij nog niet en ik haar nog niet maar later kom je elkaar toch weer,bij een voor mij,andere vereniging tegen.Is een leuke meid,in de zin van een kennis/vriendin zoals je ook vrienden hebt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]Ooit mee getrouwd geweest?
Of is dit een te erg GTST verhaal?![]()
Was ook maar een geintje.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,ik ben er nooit mee getrouwt geweest,misschien dat we het daarom zo goed kunnen vinden.Is inderdaad een te erg GtSt verhaal als dat zo zou zijn.Maar zij was wel een van de eerste van S.V.Baarn die op mij redelijk veel indruk maakte.Dit is misschien al 12 jaar geleden.Zij kende mij nog niet en ik haar nog niet maar later kom je elkaar toch weer,bij een voor mij,andere vereniging tegen.Is een leuke meid,in de zin van een kennis/vriendin zoals je ook vrienden hebt.
Mijn ex heb ik nog niet zo heel lang geleden nog contact me gehad.Vraag me af hoe dat nu weer gaat aflopen,maar dat zien we dan wel weer.
Exen zijn simpel, gewoon negeren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:39 schreef richardgie het volgende:
Mijn ex heb ik nog niet zo heel lang geleden nog contact me gehad.Vraag me af hoe dat nu weer gaat aflopen,maar dat zien we dan wel weer.
Anders verneuk je het gewoon even.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:47 schreef R2-D2 het volgende:
Een FOK! MC topic zonder motorpics![]()
[[url=http://k_miya.blogcoara.jp/./k_miya/images/zx10r_2006.jpg]afbeelding[/url]]
![]()
Huidige relatie is er niet.Kinderen wel.R2-D2 leuk dat je ook effe langs komt,maar ga nu echt naar bed .Mis je trouwens echtquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Exen zijn simpel, gewoon negeren.
Ik bedoel, misschien ben je ermee naar bed geweest, meest wilde dingen mee uitgevreten maar het is een ex en daar blijft het bij. Gewoon doen alsof je elkaar voor het eerst ziet, fuck it. Wordt anders alleen maar lastig met je huidige relatie.
Ik ga ook slapenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Huidige relatie is er niet.Kinderen wel.R2-D2 leuk dat je ook effe langs komt,maar ga nu echt naar bed .Mis je trouwens echt.
Niet nog één hequote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dacht toch dat het makkelijker was met geweer, maar valt inderdaad verdomd tegen
Laatste schot schoot ik zelfs recht omhoog, komt ie nog onder de schijf terecht.
Mot je d'rmee. Nix voor mij zeker
Waarom mag je zoiets niet publicerenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kaartjes die ik geupped heb zijn trouwens gewoon doorsnee kaartjes, competitie heb ik weggehouden omdat dat iets te herkenbaar is en ik dan waarschijnlijk direct geroyeerd wordt als lid mocht iemand ze opmerken.![]()
quote:
Waarom zou dat openbaar moeten zijn?quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:39 schreef bwt het volgende:
idd, waarom zou je geroyeerd worden voor publicatie van iets dat normaal toch "openbaar" zou moeten zijn?
of zijn het niet "jouw" scores?
Of naar de benz van de baasquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:39 schreef Worldbeater het volgende:
Zal ik trouwens de advertentie van de Fiero editten naar een Suzuki TL1000R?![]()
Dat zei de overbuurman van de week nog:quote:
Zo zit het dus.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:39 schreef Worldbeater het volgende:
Strakke actie, de waterkoker aanzetten voor koffie maar vergeten de inhoud er in te doen.![]()
[..]
Waarom zou dat openbaar moeten zijn?
Ik had het idee dat schietverenigingen volgens statutaire regels nogal gesloten zijn in de informatie naar buiten toe.![]()
Welke?quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:31 schreef kratjuh het volgende:
tvp
Enne, mooie kaartjes geschoten !!!!!!
quote:
Zo had ik het ooit eens zijdelings (geloof via de media) begrepen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:22 schreef hollander172 het volgende:
Niks te verbergen maar ze willen ook geen foute figuren aantrekken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:23 schreef hollander172 het volgende:
Welke?Zijn er nu zoveel in omloop.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
![]()
Btw......kaartjes concert Madonna nog te krijgen, zelfs veldkaarten.....![]()
Goftedommealleen teringduur ¤ 201,00 + ¤ 7,40 servicekosten
![]()
Kan je beter andere leuke dingen doen, 3 keer stappen ofzo voor hetzelfde geld.
![]()
Alhoewel je Madonna wel minimaal 1 keer in je leven life moet zien.
Het weer is hier een doffe ellende.quote:Mwah... ik ga strax maar een stukkie rijden![]()
Heb nog wel droog/halfnat kunnen hardlopen, 2 ventjes op de fiets achter mij aan. ervoor.![]()
Idd jahquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
Kan je beter andere leuke dingen doen, 3 keer stappen ofzo voor hetzelfde geld.
![]()
Alhoewel je Madonna wel minimaal 1 keer in je leven life moet zien.![]()
[..]
Het weer is hier een doffe ellende.
Heb nog wel droog/halfnat kunnen hardlopen, 2 ventjes op de fiets achter mij aan. ervoor.![]()
Hier regent het pijpesteelenquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
Het weer is hier een doffe ellende.
Zondagquote:Zonneschijn (%) 60
Neerslagkans (%) 30
Neerslaghoeveelheid (mm) 0
Minimumtemperatuur (ºC) 3
Middagtemperatuur (ºC) 9 7/10
Windrichting W
Windsnelheid (bft) 4
Mwah als je bij "ons" cluppie rondkijkt sta je echt versteld van wat er komt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo had ik het ooit eens zijdelings (geloof via de media) begrepen.![]()
Of intuitie.. omdat je nooit wat van die clubs hoort.![]()
![]()
[spoiler]Alleen is het wel lastig om geen foute figuren aan te trekken. Ze doen hun best.
Goeie morgen Erwin"hicham"Krolquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:15 schreef hicham het volgende:
Ik had jullie ook wel kunnen vertellen dat het vandaag slecht weer zou worden
Morgen betere voorspellingen
[..]
Zondag
Het aantal schoten nodig om 1 keer het karton van een vierkante meter te raken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:56 schreef kratjuh het volgende:
Misschien het aantal punten wat er op de kartonnetjes geschoten wordt ...
Niet slecht voor een behanger ..quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Het aantal schoten nodig om 1 keer het karton van een vierkante meter te raken.![]()
eej ik heb mijn luchtbuks nog liggen hoor.quote:
Ga jij het met je buks opnemen tegen een .22 ? Dan weet ik wie er wint ..quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
eej ik heb mijn luchtbuks nog liggen hoor.![]()
jaar of 2 geleden moeten reviseren omdat mijn broer hem had opgeborgen met gespannen veer.![]()
kwa zuiverheid van de mijne durf ik de weddenschap wel aan tegen jou .22quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:05 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ga jij het met je buks opnemen tegen een .22 ? Dan weet ik wie er wint ..
Ik heb geen eigen wapen, en aangezien ik bij deze vereniging weg ga zal het dit jaar in ieder geval niet meer komen...![]()
De tijd van een heftig vrijpartij vluggertje, terwijl je denkt dat er net 2 minuten voorbij zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All depends on a thousands factors, for instance 2.. distance and flexibillity.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:09 schreef Gawaine het volgende:
kwa zuiverheid van de mijne durf ik de weddenschap wel aan tegen jou .22![]()
![]()
Ik heb zelf dus geen .22 maar ik weet wel een .22 geweer van de vereniging waar ik jou keihard mee kan ownenquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
kwa zuiverheid van de mijne durf ik de weddenschap wel aan tegen jou .22![]()
Met de kolf op mijn bek rammend wel jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb zelf dus geen .22 maar ik weet wel een .22 geweer van de vereniging waar ik jou keihard mee kan ownen![]()
Volgens mij betaal jij teveel kost en inwoning aan je ouwequote:Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef BazzieK het volgende:
Mogge
Mijn vader heeft net een FJR 1300 besteld:
[afbeelding]
Hoezo veilig ? Je rijdt nooitquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij betaal jij teveel kost en inwoning aan je ouwe![]()
Daarom, meestal jatten ze em als ie stil staatquote:[..]
Hoezo veilig ? Je rijdt nooit![]()
![]()
Je kan beter je pa laten posten @ Fok!, die rijdt tenminste welquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef BazzieK het volgende:
Mogge
Mijn vader heeft net een FJR 1300 besteld:
[afbeelding]
En ik heb meteen een schijfremslotje gehaald:
[afbeelding]
Beetje duur maar wel veilig.
Heb je niet zo'n muur of vloer anker (of hoe heet zo'n slotquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
[..]
Daarom, meestal jatten ze em als ie stil staat
Nog niet, staat bij mijn grootouders in de schuur, onze schuur wordt uitgebouwd incl grond en muurankersquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n muur of vloef anker (of hoe heet zo'n slot)
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je kan beter je pa laten posten @ Fok!, die rijdt tenminste wel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De tijd van een heftig vrijpartij vluggertje, terwijl je denkt dat er net 2 minuten voorbij zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
All depends on a thousands factors, for instance 2.. distance and flexibillity.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Als dat nooit is, hoe vaak rijdt Fulcrum dan
Makster
Kwam ik per toeval tegen
met ditquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:57 schreef kratjuh het volgende:
Moeten jullie niet lekker aan het rijden zijn .. ?
???quote:
Hier ook kutquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
???
Heb je al naar buiten gekeken of is het zeer plaatselijk ?
Hier schijnt de zon, heerlijk weer !!!
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:21 schreef kratjuh het volgende:
Het bewijs dat ik jullie niet zit te neppen ...
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:41 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben weer weg .. Verjaardagje van m'n zus vieren @ Leeuwarden ..
Tot de volgende waku
Dus bij de volgende meet zonnebril opzettenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vanmiddag maar eens flink aan het klusen geweest
heb mijn uitlaatsteun in de blanke lak gespotenen de krassen van mijn uitlaat zo goed als eraf gepoets
en hem gelijk ook maar in de blanke lak gezet
![]()
de boutjes ook vervangen door RVS exemplaren![]()
Mag je wel oppassen dat ze jou niet ophangt om te drogenquote:ook maar even voor Rausje een waslijn opgehangenmoest ik al een tijdje doen
![]()
Hij hangt wel mooi op zijn hoogte ja, dus heb al gezegd dat hij anders voortaan de was wel altijd mag doen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:18 schreef RB het volgende:
[..]
Dus bij de volgende meet zonnebril opzetten![]()
[..]
Mag je wel oppassen dat ze jou niet ophangt om te drogen![]()
morgen komt er volgens Hicham Krol goed beter weerquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:08 schreef richardgie het volgende:
richardgie heeft vandaag ook weer voor het eerst van dit jaar een stukje gereden.Was ook meteen een generale repetitie voor morgen,als de openingsrit van de MCN weer plaats vindt
.Over het algemeen genomen?
![]()
![]()
.Hoop dat het het komende jaar veel droog is want het zag er vannochtend nog slecht uit met regen en veel wind
,maar vanmiddag was het al een stuk beter.In iedergeval geen noemenswaardige neerslag
.
Jurk aan hoofddoekje, en hij is er helemaal klaar voorquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hij hangt wel mooi op zijn hoogte ja, dus heb al gezegd dat hij anders voortaan de was wel altijd mag doen.![]()
Werd wakker, keek naar buiten... regenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:21 schreef kratjuh het volgende:
Het bewijs dat ik jullie niet zit te neppen ...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
ook maar even voor Rausje een waslijn opgehangenmoest ik al een tijdje doen
![]()
Deuntje maakt vrolijkquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
Die foto van Pepijn gisteren en de Fok! stok vs die foto met dikke mercedes vandaag in het Fokstok topic klopt ook niet echt
Mjah ik geef Pepijn hooguit nog 23 dagen bij zijn nieuwe werk, daarna leeft ie weer op een doorlopend krediet en post ie weer vrolijk meequote:Op zaterdag 8 april 2006 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgend jaar zal ie wel anders piepen, vanwege de bijtelling![]()
Eerste keer rijden en na 3 bochten is het er al afgebrand.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb mijn uitlaatsteun in de blanke lak gespotenen de krassen van mijn uitlaat zo goed als eraf gepoets
en hem gelijk ook maar in de blanke lak gezet
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
Die foto van Pepijn gisteren en de Fok! stok vs die foto met dikke mercedes vandaag in het Fokstok topic klopt ook niet echt
Maakt mij uiteindelijk echt geen reet uit waar ik in rij, al went dit wel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:hij is er wat blij mee
![]()
Ik hoop dat ik deze maand af kan maken, maar het doel is door de proeftijd heen komen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:25 schreef worldpimber het volgende:
Mjah ik geef Pepijn hooguit nog 23 dagen bij zijn nieuwe werk, daarna leeft ie weer op een doorlopend krediet en post ie weer vrolijk mee![]()
.. wat ook niet verkeerd is.quote:Dat ie maar weer gauw werk kan zoeken waarbij ie kan alt-tabben richting Fok.
ik heb op de heenweg naar m'n werk maar een paar druppeltjes gehad, en op de terugweg lekker zonquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werd wakker, keek naar buiten... regen
Maar de auto naar me werk gepakt. Geen tijd om na te denken want ik sta altijd precies zo op dat ik me flink moet haasten en exact op tijd aankomen.Terugreis: bling bling zon.
I failed.
Ik heb het helemaal gemist maar rij je tegenwoordig hoeren oid door Europa?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
bijtelling gaat via LB tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:hij is er wat blij mee
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |