zo, dat is idd niet prettig om je hond zo 's ochtends aan te treffenquote:Op maandag 10 april 2006 17:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hebben altijd de foto's nog.
Heb ze maar even onder een linkje gedaan voor de tere zieltjes onder ons.![]()
Voor de tondeuse
Na de tondeuse + schoonmaakbeurt
Oh en voor BazzieK dit is onze gemuteerde cavia:
[afbeelding]
bij die van ons lukt het met mij en de assistent (misschien mijn ma erbij) nog welquote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is dus bij die van ons niet te doen, vorige keer moesten we hem met zijn drieen vasthouden gemuilkorfd en wel.
Happen doet ie niet maar hij slaat je gewoon nokkie met zijn kop, vorige keer ook een "duwtje" gehad van hem, scheelde weinig of mijn lampie ging even uit.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:02 schreef nevetS het volgende:
Gezellige shit, meld me ook even als mottadfahrer.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:02 schreef nevetS het volgende:
Gezellige shit, meld me ook even als mottadfahrer.![]()
Bij mij is ie onlinequote:Op maandag 10 april 2006 18:06 schreef Gawaine het volgende:
Mercy kom even op MSN
Nope, je schrikt je de tyfus.quote:Op maandag 10 april 2006 17:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo, dat is idd niet prettig om je hond zo 's ochtends aan te treffen
Het is puur dat slaan met zijn kop als je hem vasthoudt, dierenarts is wel bang dat ie bijt.quote:bij die van ons lukt het met mij en de assistent (misschien mijn ma erbij) nog welmaar volgens mij is die van jou ook wel ff wat groter...
Argentina VS Germanyquote:Op maandag 10 april 2006 17:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb je een grotere foto van de hele hond, ben wel benieuwd hoe groot hij dan is![]()
Foto voor OP is verplicht dus dan zie je dat toch?quote:
Yes, hoopte al dat dit een goed pimp topic wasquote:
Yeah.quote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef nevetS het volgende:
[..]
Yes, hoopte al dat dit een goed pimp topic was
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda CB360 uit '74 met wat extra gepimpte features![]()
Inderdaad flink beestquote:Op maandag 10 april 2006 18:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, je schrikt je de tyfus.![]()
[..]
Het is puur dat slaan met zijn kop als je hem vasthoudt, dierenarts is wel bang dat ie bijt.![]()
Is gewoon een grote lompe sul die erg gesteld is op zijn "private space".![]()
[..]
Argentina VS Germany
3 maanden oud
Samen met een beagle
Clueless...
Zo even onder linkjes voor de hondenhaters hier.![]()
Nice racegaas @ spatbord en gepimpte spaakvelgen. Uitlaatbeugel is ook mooi in de blanke lak gezet net als bij Mercyquote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef nevetS het volgende:
[..]
Yes, hoopte al dat dit een goed pimp topic was
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda CB360 uit '74 met wat extra gepimpte features![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |