quote:Op woensdag 12 april 2006 23:38 schreef Faithy het volgende:Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze"
De OP kun je hierrrrrr vinden.![]()
quote:Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er en anders ongetwijfeld in de AIVD map van Hiesjam. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef nevetS het volgende:
Als we allemaal tvp's gaan plaatsen haal ik de mijne weg hoor... ga ik wel naar het tvp topic![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef nevetS het volgende:
Tuurlijk niet, jij plaatste immers zojuist een niet-tvp!![]()
![]()
System restore is het eerste wat ik uitschakel na een installatiequote:Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef bwt het volgende:
[..]
ik zou het niet weten hoor
![]()
je zou ook nog eens system restore kunnen doen naar een datum van voor de problemen
Waarom vraag je het dan ookquote:Op donderdag 13 april 2006 07:34 schreef hicham het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
System restore is het eerste wat ik uitschakel na een installatieBedankt voor de tips allemaal
![]()
Heb alleen nog geen zin om het uit te testen(als ik jullie was had ik mij niet geholpen trouwens
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |