Harry Connick jr speelt erin meequote:Op woensdag 12 april 2006 08:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ik de vraag goed heb begrepen, dan weet ik het niet. Dan weet ik alleen Little Man Tate en daaruit kan ik me geen acteurs herinneren, met uitzondering van Foster zelf.
Ik weet dat ze het daar over dvd's hadden, maar veel van die dvd's kon ik me niet herinneren. En nu ik het teruglees bij iemand anders, het was idd Heaven can wait die een grote rol speeldequote:Op dinsdag 11 april 2006 23:57 schreef Doff het volgende:
[..]
En als ik zo vrij mag zijn. Ik heb het opgezocht en Hostage lijkt me goed.
Asskicker14 mij blijkbaar ook. Ik heb het idee dat er nog wel meer punten gegeven moeten wordenquote:Op woensdag 12 april 2006 11:33 schreef Sokolsky het volgende:
EricusMaximus moet mij nog een punt geven...
Ik neem aan voor Dear Frankie?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:33 schreef Sokolsky het volgende:
EricusMaximus moet mij nog een punt geven...
Zaten Anne Bancroft en Claire Danes daar ook niet in?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:22 schreef Sheridana het volgende:Middag!!
Holly Hunter in Home for the Holidays....voor de rest weet ik het ook niet...
Anne Bancroft inderdaad!! Claire weet ik niet meer...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:23 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Zaten Anne Bancroft en Claire Danes daar ook niet in?
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 13:33 schreef mamamiep het volgende:
Liam Neeson was niet goed (Nell heeft ze niet gedaan), maar die laatste 3 + Claire Danes wel, dus dan lijkt het me dat ReSpawn het goed heeft.
Voor zover ik weet niet nee..quote:Op woensdag 12 april 2006 13:50 schreef mamamiep het volgende:
Ik ken wel een boek over de Anti-Christ, maar is die verfilmd
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef mamamiep het volgende:
Heb hem nooit gezien, maar The Devil's Advocate?
Klopt mamamiep +1quote:Op woensdag 12 april 2006 11:38 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Asskicker14 mij blijkbaar ook. Ik heb het idee dat er nog wel meer punten gegeven moeten worden.
en dan zelf ook off-line gaan... maar toch commentaar hebben op de vragensteller...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:40 schreef Doff het volgende:
Altijd leuk als de vraagsteller metene weer weg is...
Zal ik het even opzoeken?
Als in?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
en dan zelf ook off-line gaan... maar toch commentaar hebben op de vragensteller...
Juist!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:41 schreef Phennim het volgende:
ej...Christopher Walken
Dennis HOpper
Christian Slater
in True romance
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:52 schreef mamamiep het volgende:
Straks komt ReSpawn weer online en dan blijkt dat hij gewoon taart moest eten in de kantine of zo.
als in dat geduld een schone zaak is...quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
als in dat geduld een schone zaak is...
Het is een acteur. Hij heeft met Depp in een film gespeeld en met Williams in een andere.quote:Barry Levinson misschien?
Samen met Depp in Finding Neverlandquote:Dustin Hoffman?
Gaarnequote:Op woensdag 12 april 2006 15:39 schreef Phennim het volgende:
Ik zal voortaan wat duidelijker zijn
Nu breng je me weer op andere gedachtenquote:
Begrijp ik, maar check dan voortaan even of er niet meerdere antwoorden mogelijk zijn op je vraag.. Voorkomt dat het topic snel vol zit met mensen die het niet begrijpenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:42 schreef Phennim het volgende:
[..]
Nu breng je me weer op andere gedachten
Ik wilde trouwens niet teveel weggeven in het begin anders was het wellicht te gemakkelijk.
quote:
Ik kijk soms ook wel eens, maar je kunt moeilijk alle films na gaan lopenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:45 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar check dan voortaan even of er niet meerdere antwoorden mogelijk zijn op je vraag.. Voorkomt dat het topic snel vol zit met mensen die het niet begrijpen
[..]
True.. Is mij ook wel eens overkomen hoor.. Maar ik geloof dat ik toen het eerste antwoord goed had gerekendquote:Op woensdag 12 april 2006 15:46 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik kijk soms ook wel eens, maar je kunt moeilijk alle films na gaan lopen(zeker bij deze twee). Dus grote kans dat je er toch overheen kijkt.
Nahquote:Op woensdag 12 april 2006 15:50 schreef ReSpawn het volgende:
Ik vind hem een John.
Dat klopt, hij heet Colm Feore.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:00 schreef Asap het volgende:
Chronicles of Riddick
Paycheck
Storm of the Century
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef victorinox het volgende:
Henry Winkler
Series mogen van mij ook, ben vandaag in een gulle bui.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:24 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet er 1 en een tv-serie
the biblequote:Op woensdag 12 april 2006 16:49 schreef latislos het volgende:
een of andere monty python?
life of brian?
al weet ik niet of daar een novel van is
ja me neus...das geen novel.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:51 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij is dat gebaseerd op een tamelijk bekende novel latislos...
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:51 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij is dat gebaseerd op een tamelijk bekende novel latislos...
Eh nee, dat niet...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:54 schreef Sokolsky het volgende:
Oh... is het ouwe Japanse horror?
quote:
De uitleg van de maagd en de vervloeking....quote:Op woensdag 12 april 2006 17:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoe ging de animated sequence?. Die kan ik me niet meer herinneren.
Dank je. Het begint me langzaam al weer te dagen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:19 schreef Sheridana het volgende:
[..]
De uitleg van de maagd en de vervloeking....
10. To Lifequote:
Deze film is een heel stuk ouder.quote:
Volgens IMDB: Comedy, Drama, Family, Musicalquote:Op woensdag 12 april 2006 19:08 schreef wyccie het volgende:
Romantische dramafilm?
Helaas, geen Greasequote:Op woensdag 12 april 2006 19:31 schreef mamamiep het volgende:
Bij Do you love me dacht ik al aan het liedje. Alleen geen idee meer uit welke film die komt, Grease of zo? Maar ja, die scene selecties passen er denk ik niet echt bij.
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:36 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht even aan Chicago, maar die is te nieuw. Hair dan maar?
![]()
Yep, ik heb deze film een paar jaar geleden in de bioscoop gezien. Zwaar beschadigde kopie maar zeer de moeite waard.quote:
Ik was alleen net te laat.quote:
Ik was deze keer mooi op tijdquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:07 schreef mamamiep het volgende:
Dus een film waarin ze klassieke pakken dragen. Lijkt me nogal algemeen, maar zal wel een maffiafilm zijn of zo. Scarface
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:11 schreef wyccie het volgende:
Kostuumdrama?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:24 schreef mamamiep het volgende:
Mr. & Mrs. Smith?![]()
-edit-
Ik was opeens aan remakes aan het denken (waarom weet ik niet) en toen dacht ik aan deze film (dit is toch ook een remake?).Niet dat ik weet
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef mamamiep het volgende:
Down with love?
quote:
Zonde, je mist wat!quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:04 schreef mamamiep het volgende:
Ik was net aan het zappen waar het op was en ik gok RTL 5 aangezien daar als enige reclame bezig is.
ja ik las het in de op, kon alleen geen moeilijk verzinnen zo snelquote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef Doff het volgende:
[..]
Zonde, je mist wat!
Batman? je weet dat je ene nieuwe vraag moet stellen he?
Hoeft natuurlijk niet perse moeilijk te zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 21:07 schreef Batman2k het volgende:
[..]
ja ik las het in de op, kon alleen geen moeilijk verzinnen zo snel
V for Vendetta is de nieuwste film van hun, hugo zit hier ook in.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef mamamiep het volgende:
Carie-Ann Moss? (ken eigenlijk geen andere films van hen behalve The Matrix serie)
edit:quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef mamamiep het volgende:
Carie-Ann Moss? (ken eigenlijk geen andere films van hen behalve The Matrix serie)
Die moet ik nog steeds zien, schijnt een goede film te zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:14 schreef Batman2k het volgende:
[..]
V for Vendetta is de nieuwste film van hun, hugo zit hier ook in.
In welke filmquote:Op woensdag 12 april 2006 21:21 schreef victorinox het volgende:
Da's Charlie.
Ik heb geen tijd om een nieuwe vraag te stellen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:23 schreef mamamiep het volgende:
[..]
In welke film?
lijkt me dat je dat ook wel gelijk weet
Ook niet een hele makkelijke zoals wat de eerste Star Trek film isquote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om een nieuwe vraag te stellen.
Nou ok dan.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ook niet een hele makkelijke zoals wat de eerste Star Trek film is?
victorinox +1quote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nou ok dan.
Ferris Bueller's Day Off
't Is maar wat je makkelijk noemtquote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ook niet een hele makkelijke zoals wat de eerste Star Trek film is?
quote:
Dat is goed.quote:
Dus? Wij normale mensen kijken dat nietquote:
Over het algemeen val ik ook onder wijquote:Op woensdag 12 april 2006 21:37 schreef Doff het volgende:
[..]
Dus? Wij normale mensen kijken dat niet
-edit-quote:
Is dat inclusief degene die pas nog genoemd isquote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef Doff het volgende:
Weet er zo 1,2,3 maar twee bij naam
2.quote:
Ik zou enkele films van regisseurs kunnen opnoemen waarvan ik niet weet hoe hij eruit ziet.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef Batman2k het volgende:
maakt niet uit toch of je ze naam weet? je mag toch niet googlen,imdben ?
Het staat nu op, dus dan heb ik het wel gezien maar niet herkendquote:Op woensdag 12 april 2006 22:06 schreef Doff het volgende:
Wie zag 'm! de cameo van Bruce Campbell in IC! Vettt
Tegenovergestelde qua geslacht, leeftijd, kleur haar, etc.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef Batman2k het volgende:
ik heb er 4.. maar met hint 2 kan ik niks
Het televisiefragment dat Doyle een acteur blijkt te zijn, BC is die kerel er achterquote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Het staat nu op, dus dan heb ik het wel gezien maar niet herkend.
Ah ok.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef Doff het volgende:
[..]
Het televisiefragment dat Doyle een acteur blijkt te zijn, BC is die kerel er achter
Je moet er wel wat moeite voor doen. Het is nu gewoon geen opnoemvraag, maar een puzzelvraagquote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef wyccie het volgende:
mm, ik snap werkelijk helemaal niks van al die hints.
Degene die ik vraag niet, maar degene op tv weet ik niet, want ik had het gemist.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een raadsel!
Is die kerel nou Bruce Campbell, of ben ik in de war?
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is die kerel nou Bruce Campbell, of ben ik in de war?
Hij speelt niet in V for Vendetta. Hij speelt in Vendetta (was al goedgekeurd).quote:Op woensdag 12 april 2006 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Speelde hij die premier die vermoord werd door V in het begin van V for Vendetta?
volgens mij heet zoiets een spoilerquote:Op woensdag 12 april 2006 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Duidelijk niet de acteur die ik bedoelquote:Op woensdag 12 april 2006 22:14 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Je bent in de war
dit is Bruce Campbell:
[afbeelding]
Ik moet hem nog zien, dus ben er ook niet erg blij mee nee.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef Batman2k het volgende:
[..]
volgens mij heet zoiets een spoiler
Hij speelt ook in een film waarvan de titel zich ontleent heeft aan de hoofdpersoon en de hoofdpersoon nogal rebels is.quote:
Daar mag je geen hints over geven, die weet ik alquote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Hij speelt ook in een film waarvan de titel zich ontleent heeft aan de hoofdpersoon en de hoofdpersoon nogal rebels is.
Echt waar, ik dacht dat je andere films bedoeldequote:Op woensdag 12 april 2006 22:20 schreef Doff het volgende:
[..]
Daar mag je geen hints over geven :p die weet ik al
lost ?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef mamamiep het volgende:
Nog een hint voor een film (veel zijn onduidelijk, maar een paar hints moeten toch wel iets duidelijk zijn toch?):
De hoofdpersoon zit niet op een eiland.
zit niet op een eiland.quote:
Net die andere acteur die wat met een eiland heeft (sowieso heeft hij iets met waterquote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
Bedoel je met dat andere Castaway...Tom Hanks?
Castaway is toch van Robert Zemeckis?
Forrest gump. What lies beneath toch ook?
Behalve ik, want ik heb nog steeds geen idee waar het over gaat *zucht*.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef mamamiep het volgende:
Als jullie gewoon dingen neerzetten, want volgens mij zit iedereen rond de 3/4, maar wel steeds andere films/series.
graag gedaanquote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef Batman2k het volgende:
- Intolerable Cruelty
- Gilmore Girls
- Vendetta
- Oz
- Richie Rich (thanks doff)
Batman2k +1quote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef Batman2k het volgende:
- Intolerable Cruelty
- Gilmore Girls
- Vendetta
- Oz
- Richie Rich (thanks doff)
Alleen deze vind ik leuk. De rest ken ik nietquote:Op woensdag 12 april 2006 22:34 schreef mamamiep het volgende:
Het was inderdaad Edward Herrmann (ja, dat schrijf je zo). En de hints gingen over de volgende films:
De hoofdpersoon zit niet op een eiland. The Aviator
Net die andere acteur die wat met een eiland heeft (sowieso heeft hij iets met water). Titanic
de film was niet het zelfde, maar ging over het zelfde onderwerp, zij speelde er ook in.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:42 schreef mamamiep het volgende:
Dus de actrice regisseert ook of ging iemand over haar een film maken en zij wilde daar wel in meespelen?
Dan gok ik Pamela.
![]()
hint: geruchten gaan dat zij veel vrienden heeft.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:45 schreef mamamiep het volgende:
Shannen Dohorty?
Ben ik verkeerd bezig als ik het een beetje in de B-actrices zoek?![]()
Als in de vrouwelijk Hugh Hefner of 'verkeerde' vrienden?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:47 schreef Batman2k het volgende:
[..]
hint: geruchten gaan dat zij veel vrienden heeft.
quote:
Ze speelt in de film Derailed en de film Break Upquote:Haar huwlijk is onlangs ontspoord. dat hield haar niet tegen om een vergelijkbare film er over te maken.
Rumor has it en Friends..quote:hint: geruchten gaan dat zij veel vrienden heeft.
Oh toch die Annie. Ja, die ken ik wel. Maar had de hint niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef mamamiep het volgende:
Annie niet? Dat was een van de eerste films die ik had
.
Dacht ik ook gelijk aan, maar leek mij dat ze niet in een film speelt naar aanleiding daarvan, maar had de hint verkeerd begrepenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:48 schreef ranja het volgende:
Jennifer Aniston?
Die vond ik ook lastig om een hint voor te geven in combinatie met hem. Maar ja, hij is geen klein meisje met rood haar, in tegendeel, daarom.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh toch die Annie. Ja, die ken ik wel. Maar had de hint niet helemaal begrepen.![]()
Inderdaad ReSpawn +1quote:Op woensdag 12 april 2006 13:33 schreef mamamiep het volgende:
Liam Neeson was niet goed (Nell heeft ze niet gedaan), maar die laatste 3 + Claire Danes wel, dus dan lijkt het me dat ReSpawn het goed heeft.
Ze lijkt eropquote:
quote:
quote:
Is dat een nieuwe manier van begroetenquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is dat een nieuwe manier van begroeten![]()
![]()
Als gokje, anders vervuil ik het topic alleen maar![]()
Tomb Raider II
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |