Ik was alleen net te laat.quote:
Ik was deze keer mooi op tijdquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:07 schreef mamamiep het volgende:
Dus een film waarin ze klassieke pakken dragen. Lijkt me nogal algemeen, maar zal wel een maffiafilm zijn of zo. Scarface
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:11 schreef wyccie het volgende:
Kostuumdrama?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:24 schreef mamamiep het volgende:
Mr. & Mrs. Smith?![]()
-edit-
Ik was opeens aan remakes aan het denken (waarom weet ik niet) en toen dacht ik aan deze film (dit is toch ook een remake?).Niet dat ik weet
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef mamamiep het volgende:
Down with love?
quote:
Zonde, je mist wat!quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:04 schreef mamamiep het volgende:
Ik was net aan het zappen waar het op was en ik gok RTL 5 aangezien daar als enige reclame bezig is.
ja ik las het in de op, kon alleen geen moeilijk verzinnen zo snelquote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef Doff het volgende:
[..]
Zonde, je mist wat!
Batman? je weet dat je ene nieuwe vraag moet stellen he?
Hoeft natuurlijk niet perse moeilijk te zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 21:07 schreef Batman2k het volgende:
[..]
ja ik las het in de op, kon alleen geen moeilijk verzinnen zo snel
V for Vendetta is de nieuwste film van hun, hugo zit hier ook in.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef mamamiep het volgende:
Carie-Ann Moss? (ken eigenlijk geen andere films van hen behalve The Matrix serie)
edit:quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef mamamiep het volgende:
Carie-Ann Moss? (ken eigenlijk geen andere films van hen behalve The Matrix serie)
Die moet ik nog steeds zien, schijnt een goede film te zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:14 schreef Batman2k het volgende:
[..]
V for Vendetta is de nieuwste film van hun, hugo zit hier ook in.
In welke filmquote:Op woensdag 12 april 2006 21:21 schreef victorinox het volgende:
Da's Charlie.
Ik heb geen tijd om een nieuwe vraag te stellen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:23 schreef mamamiep het volgende:
[..]
In welke film?
lijkt me dat je dat ook wel gelijk weet
Ook niet een hele makkelijke zoals wat de eerste Star Trek film isquote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om een nieuwe vraag te stellen.
Nou ok dan.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ook niet een hele makkelijke zoals wat de eerste Star Trek film is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |