quote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is die kerel nou Bruce Campbell, of ben ik in de war?
Hij speelt niet in V for Vendetta. Hij speelt in Vendetta (was al goedgekeurd).quote:Op woensdag 12 april 2006 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Speelde hij die premier die vermoord werd door V in het begin van V for Vendetta?
volgens mij heet zoiets een spoilerquote:Op woensdag 12 april 2006 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Duidelijk niet de acteur die ik bedoelquote:Op woensdag 12 april 2006 22:14 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Je bent in de war
dit is Bruce Campbell:
[afbeelding]
Ik moet hem nog zien, dus ben er ook niet erg blij mee nee.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef Batman2k het volgende:
[..]
volgens mij heet zoiets een spoiler
Hij speelt ook in een film waarvan de titel zich ontleent heeft aan de hoofdpersoon en de hoofdpersoon nogal rebels is.quote:
Daar mag je geen hints over geven, die weet ik alquote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Hij speelt ook in een film waarvan de titel zich ontleent heeft aan de hoofdpersoon en de hoofdpersoon nogal rebels is.
Echt waar, ik dacht dat je andere films bedoeldequote:Op woensdag 12 april 2006 22:20 schreef Doff het volgende:
[..]
Daar mag je geen hints over geven :p die weet ik al
lost ?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef mamamiep het volgende:
Nog een hint voor een film (veel zijn onduidelijk, maar een paar hints moeten toch wel iets duidelijk zijn toch?):
De hoofdpersoon zit niet op een eiland.
zit niet op een eiland.quote:
Net die andere acteur die wat met een eiland heeft (sowieso heeft hij iets met waterquote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
Bedoel je met dat andere Castaway...Tom Hanks?
Castaway is toch van Robert Zemeckis?
Forrest gump. What lies beneath toch ook?
Behalve ik, want ik heb nog steeds geen idee waar het over gaat *zucht*.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef mamamiep het volgende:
Als jullie gewoon dingen neerzetten, want volgens mij zit iedereen rond de 3/4, maar wel steeds andere films/series.
graag gedaanquote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef Batman2k het volgende:
- Intolerable Cruelty
- Gilmore Girls
- Vendetta
- Oz
- Richie Rich (thanks doff)
Batman2k +1quote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef Batman2k het volgende:
- Intolerable Cruelty
- Gilmore Girls
- Vendetta
- Oz
- Richie Rich (thanks doff)
Alleen deze vind ik leuk. De rest ken ik nietquote:Op woensdag 12 april 2006 22:34 schreef mamamiep het volgende:
Het was inderdaad Edward Herrmann (ja, dat schrijf je zo). En de hints gingen over de volgende films:
De hoofdpersoon zit niet op een eiland. The Aviator
Net die andere acteur die wat met een eiland heeft (sowieso heeft hij iets met water). Titanic
de film was niet het zelfde, maar ging over het zelfde onderwerp, zij speelde er ook in.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:42 schreef mamamiep het volgende:
Dus de actrice regisseert ook of ging iemand over haar een film maken en zij wilde daar wel in meespelen?
Dan gok ik Pamela.
![]()
hint: geruchten gaan dat zij veel vrienden heeft.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:45 schreef mamamiep het volgende:
Shannen Dohorty?
Ben ik verkeerd bezig als ik het een beetje in de B-actrices zoek?![]()
Als in de vrouwelijk Hugh Hefner of 'verkeerde' vrienden?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:47 schreef Batman2k het volgende:
[..]
hint: geruchten gaan dat zij veel vrienden heeft.
quote:
Ze speelt in de film Derailed en de film Break Upquote:Haar huwlijk is onlangs ontspoord. dat hield haar niet tegen om een vergelijkbare film er over te maken.
Rumor has it en Friends..quote:hint: geruchten gaan dat zij veel vrienden heeft.
Oh toch die Annie. Ja, die ken ik wel. Maar had de hint niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef mamamiep het volgende:
Annie niet? Dat was een van de eerste films die ik had
.
Dacht ik ook gelijk aan, maar leek mij dat ze niet in een film speelt naar aanleiding daarvan, maar had de hint verkeerd begrepenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:48 schreef ranja het volgende:
Jennifer Aniston?
Die vond ik ook lastig om een hint voor te geven in combinatie met hem. Maar ja, hij is geen klein meisje met rood haar, in tegendeel, daarom.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh toch die Annie. Ja, die ken ik wel. Maar had de hint niet helemaal begrepen.![]()
Inderdaad ReSpawn +1quote:Op woensdag 12 april 2006 13:33 schreef mamamiep het volgende:
Liam Neeson was niet goed (Nell heeft ze niet gedaan), maar die laatste 3 + Claire Danes wel, dus dan lijkt het me dat ReSpawn het goed heeft.
Ze lijkt eropquote:
quote:
quote:
Is dat een nieuwe manier van begroetenquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is dat een nieuwe manier van begroeten![]()
![]()
Als gokje, anders vervuil ik het topic alleen maar![]()
Tomb Raider II
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |