Het is een acteur. Hij heeft met Depp in een film gespeeld en met Williams in een andere.quote:Barry Levinson misschien?
Samen met Depp in Finding Neverlandquote:Dustin Hoffman?
Gaarnequote:Op woensdag 12 april 2006 15:39 schreef Phennim het volgende:
Ik zal voortaan wat duidelijker zijn
Nu breng je me weer op andere gedachtenquote:
Begrijp ik, maar check dan voortaan even of er niet meerdere antwoorden mogelijk zijn op je vraag.. Voorkomt dat het topic snel vol zit met mensen die het niet begrijpenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:42 schreef Phennim het volgende:
[..]
Nu breng je me weer op andere gedachten
Ik wilde trouwens niet teveel weggeven in het begin anders was het wellicht te gemakkelijk.
quote:
Ik kijk soms ook wel eens, maar je kunt moeilijk alle films na gaan lopenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:45 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar check dan voortaan even of er niet meerdere antwoorden mogelijk zijn op je vraag.. Voorkomt dat het topic snel vol zit met mensen die het niet begrijpen
[..]
True.. Is mij ook wel eens overkomen hoor.. Maar ik geloof dat ik toen het eerste antwoord goed had gerekendquote:Op woensdag 12 april 2006 15:46 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik kijk soms ook wel eens, maar je kunt moeilijk alle films na gaan lopen(zeker bij deze twee). Dus grote kans dat je er toch overheen kijkt.
Nahquote:Op woensdag 12 april 2006 15:50 schreef ReSpawn het volgende:
Ik vind hem een John.
Dat klopt, hij heet Colm Feore.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:00 schreef Asap het volgende:
Chronicles of Riddick
Paycheck
Storm of the Century
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:16 schreef victorinox het volgende:
Henry Winkler
Series mogen van mij ook, ben vandaag in een gulle bui.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:24 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet er 1 en een tv-serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |