sjonge jongequote:Op dinsdag 11 april 2006 22:44 schreef OnlineGokker het volgende:
Erik de Zwart - Paul de Wit
Henk van Dorp - Henk Bogaarts
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:18 schreef ScottTracy het volgende:
Frits Spits begrijp ik ook niet, Ritmeester is toch een normale naam. Maar okee, ik mag hem sowieso niet.
Helemaal een andere naam.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ruud de Wild --> Theo Driehuizen
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
Marco Borsato = Herman Donkerveldt
Ja, zijn moeder... en "Marco" vond Herman niet origineel genoeg omdat Herman van Veen al bestond.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
hij is toch gewoon een Italiaan voor een groot deel?
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
Marco Borsato = Herman Donkerveldt
En hoe zou dat thuis dan gaan met hun partners.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:34 schreef 3st het volgende:
sommige snappen ik echt niet dan noem je jezelf Erik de Zwart omdat je eigen naam niet bijzonder genoeg is? Dat is Erik de Zwart toch ook niet of is dat nou juist de truuc?
En ze komt zeker uit Eendhoven of Eibergen?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:02 schreef PolarStars het volgende:
barbra steisand heet in het echt barbra strooizand. Tenminste dat stond in de donald duck.![]()
Kartnerquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:21 schreef allardh het volgende:
Vader Abraham - Pierre Cartner.
Hamsterdamquote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En ze komt zeker uit Eendhoven of Eibergen?
Wikipedia zegt Jan Zwart.quote:
Frank Dane wordt de opvolger van Robert Jensen op Yorin FM. Hij zal voortaan elke werkdag tussen 14:00 en 18:00 uur de middagshow voor zijn rekening nemen. Een saillant detail is dat Frank de broer is van Robert en voluit Frank Kjaerby-Jensen heet.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef shredder het volgende:
Robert Jensen heet in het echt Robert Dane. Hij is ook van Deens komaf.
Frank Dane (ook radio dj werkzaam bij Yorin, vroeger 538) is zijn broertje.
Ja is oud bericht, maar ging er meer om dat hij dus geen Dane heette, maar zijn echte naam wel jensen is.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar wel bij CAZ de nieuwe zender.
Yorin FM is er niet meer !
Ja, dat wist ik dat hij geen Dane heetquote:Op donderdag 13 april 2006 20:44 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Ja is oud bericht, maar ging er meer om dat hij dus geen Dane heette, maar zijn echte naam wel jensen is.
maar shredder wist dat nog nietquote:Op donderdag 13 april 2006 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik dat hij geen Dane heet![]()
Shag Spijkermanquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Jacob Dirk 'Jack' Spijkerman
http://www.zwartekat.nl/spijkerman
dacht dat die gast Cheque Spijkerman heette joh
Bron : http://onair.web-log.nl/log/1682664#reageerquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:02 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe zouden ze thuis genoemnd worden joh?
En waarom nemen ze in godsnaam een andere naam? Weet iemand trouwens de echte naam van Rick van Velthuysen?
Yeah I messed that up. Bedankt.quote:
Yep, net zoiets als Katja Schuurman en Birgit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:05 schreef shredder het volgende:
[..]
Yeah I messed that up. Bedankt.
Frank veranderde juist zijn naam, omdat ie niet met de naam Jensen geassocieerd wilde worden. (of heb ik dat weer fout?)
Ga fietsen!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Giel Beelen --> Michiel Beelen
Ruud de Wild --> Theo Driehuizen
Sjaak Bral --> Marcel van der Heiden
Rob Stenders --> Rob Zieltjens
Wim Rigter --> Willem Boerrigter
Chiel Montagne --> Bert van Rheenen
Wessel van Diepen --> Wilbert van Diepenbroek
DJ Jean --> Jan Engelaar
John Holden --> Adam Curry
Willem Ruis --> Klaas Ruis
Koos Alberts --> Koos Krommenhoek
Willy Alberti --> Karel Verbruggen
Willeke Alberti --> Willy Verbruggen
Bassie & Adriaan --> Bas & Adrie van Toor
Lange Frans --> Frans Frederiks
Baas B. --> Bart Zeilstra
Ik heb overigens altijd begrepen dat die François Boulangé in 't echt Frans (de) Bakker heette, maar daar heb ik geen bewijzen van..
Jawel vroeger bij de zeezenders moesten ze een andere naam nemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:40 schreef bleiblei het volgende:
Als je bij de radio terecht komt is dan het eerste wat ze na het ondertekenen van je contract zeggen "Okee! En nu gaan we een andere naam voor je verzinnen?".
Ik geloof der echt geen zak van.
Ow das dan wel weer logisch, die waren illegaal toch?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel vroeger bij de zeezenders moesten ze een andere naam nemen![]()
Bij de Publieke omroepen hoeft dat niet persé.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |