sjonge jongequote:Op dinsdag 11 april 2006 22:44 schreef OnlineGokker het volgende:
Erik de Zwart - Paul de Wit
Henk van Dorp - Henk Bogaarts
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:18 schreef ScottTracy het volgende:
Frits Spits begrijp ik ook niet, Ritmeester is toch een normale naam. Maar okee, ik mag hem sowieso niet.
Helemaal een andere naam.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ruud de Wild --> Theo Driehuizen
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
Marco Borsato = Herman Donkerveldt
Ja, zijn moeder... en "Marco" vond Herman niet origineel genoeg omdat Herman van Veen al bestond.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
hij is toch gewoon een Italiaan voor een groot deel?
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
Marco Borsato = Herman Donkerveldt
En hoe zou dat thuis dan gaan met hun partners.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:34 schreef 3st het volgende:
sommige snappen ik echt niet dan noem je jezelf Erik de Zwart omdat je eigen naam niet bijzonder genoeg is? Dat is Erik de Zwart toch ook niet of is dat nou juist de truuc?
En ze komt zeker uit Eendhoven of Eibergen?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:02 schreef PolarStars het volgende:
barbra steisand heet in het echt barbra strooizand. Tenminste dat stond in de donald duck.![]()
Kartnerquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:21 schreef allardh het volgende:
Vader Abraham - Pierre Cartner.
Hamsterdamquote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En ze komt zeker uit Eendhoven of Eibergen?
Wikipedia zegt Jan Zwart.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |