Met links een VW Pheatonquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:19 schreef nerdette het volgende:
Jullie deze al gezien? Ik 2x nu, de nieuwe Civic
[afbeelding]
Viel mij ook al op...bmw rijder zekerquote:Op woensdag 19 april 2006 11:38 schreef alki het volgende:
Waarom blijf je links kleven als een R32 aankomt ?
Oke danquote:Op woensdag 19 april 2006 13:10 schreef nerdette het volgende:
omdat ik 'm ging inhalen voor een foto.. met uh.. 230?
wel duits maar audi rijder btw
Helemaal mee eens, ze moeten inderdaad niet voor m'n neus blijven hangenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Audi rijders horen ook niet links te plakken, duwen,hangen en andere nare fratsen uit te halenWat voor 1 rijd je?
nicequote:Op woensdag 19 april 2006 13:36 schreef nerdette het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ze moeten inderdaad niet voor m'n neus blijven hangen![]()
tis een 1.8T Quattro S-line (met vleugje Hollands met (afneembare) trekhaak![]()
In "understatement" uitvoering overigens, je ziet 't er niet vanaf.
[afbeelding]
Doe niet zo moeilijk, ik heb een paar posts terug nog een vette Cayenne Turbo S gepost. Ik mag aan deze dame toch wel vragen wat voor Audi ze rijdtquote:Op woensdag 19 april 2006 13:47 schreef Skv het volgende:
Kunnen we niet gewoon ff ontopic blijven en foto's posten van auto's die je hebt gespot?
Tuurlijk mag dat, haar ICQ nummer staat in haar profiel, dus dan gaan we hier weer ontopic.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, ik heb een paar posts terug nog een vette Cayenne Turbo S gepost. Ik mag aan deze dame toch wel vragen wat voor Audi ze rijdt
Ziet er lekker uit daar!quote:Op woensdag 19 april 2006 22:51 schreef -Eddow- het volgende:
Vorige week gespot op Lanzarote!
BMW M3
[[url=http://img104.imagevenue.com/loc98/th_79826_9fd704cb6_1.jpg]afbeelding][/URL]
Hummer H2
[[url=http://img143.imagevenue.com/loc255/th_79832_595b28e46_2.jpg]afbeelding][/URL]
http://www.autogespot.com
Je was zo onder de indruk dat je van de stoep af viel?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:34 schreef rival het volgende:
ik heb tijdens me vakantie mijn droomauto gespot! voor het eerst dat ik deze op straat ben tegen gekomen!
[afbeelding]
die Skyline staat gewoon in Universal Studios, heb ik ook gezien afgelopen zomer, kun je amper een spot noemen.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:34 schreef rival het volgende:
en nog 2 gruwelijke bakken!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is hetzelfde als naar de Autotron gaan en zeggen dat je een T-ford gezien hebt...quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:08 schreef Impry het volgende:
Charger staat daar ook inderdaad... kun je ook op de eerste foto van die Charger zien, staat die Skyline gewoon op de achtergrond.
Ik mis het S4 tekentje in de grill? Wat ik nu zie is meer een quattro tekentje.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:22 schreef nerdette het volgende:
*freu freu freu*
Hebbes met m'n betere cameraHij is er niet altijd.. Nu nog een keer autosleutels en een 8megapixel cam & de bergen hierachter inrijden voor een leuk plekkie
Audi S4 cabrio
[afbeelding]
Groetjes!
Bovendien missen die kenmerkende 'drempels' onder de deuren. Is het niet een S-line pakket?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik mis het S4 tekentje in de grill? Wat ik nu zie is meer een quattro tekentje.
Op de kleur van de zijspiegels heeft ie niks van een S4, zelfs de velgen zijn enorm standaard.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bovendien missen die kenmerkende 'drempels' onder de deuren. Is het niet een S-line pakket?
[afbeelding]
aardige bumper partij...quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:45 schreef nerdette het volgende:
kreeg nog een post-post-verzoekje ...
Van links naar rechts: Opel Speedster; Lotus Elise; ondergetekende
[afbeelding]
(nee, ik ben niet van stoepje afgepleurd, ik ben zo geboren![]()
Opel Speedster in 't zonnetje, omgeven door een aantal![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Het is niet eens een S-line pakket maar een gewone A4 Cabrio (1.8 Turbo of 3.0 30v) quattro met "S" spiegels.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op de kleur van de zijspiegels heeft ie niks van een S4, zelfs de velgen zijn enorm standaard.![]()
Focus STquote:Op zondag 23 april 2006 10:33 schreef Relin het volgende:
gespot vanuit m'n kamertje hier in Finland een Focus RS
[afbeelding]
hij staat voor 50k bij usa cars in hillegom te koop... (wel 2de hands hoorquote:Op zondag 23 april 2006 20:56 schreef Ger-E het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je vraagt je steeds weer af, waar doet zo'n hollander dat toch van......
Wat een beest.....
Ram SRT10 is the world's fastest production pickup with a top speed of over 150 mph. The secret? Five hundred cubic inches of Viper V10 power.
8.3-liter Viper V10 engine
500 horsepower, 525 lb-ft of torque
0-60 mph in the low-5-second range
154-mph top speed
KLIK
Die Ferrari is een 360 Modena. Die Evo is een VII.quote:Op maandag 24 april 2006 00:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn aandeel
Gepimpte Porsche
Nog een Porsche
Heule snelle Corvette heb ik me laten vertellen
Ferrari
Weer een paar Porsches
Viperjet van Zakspeed
Porsche GT3 RS
Evo
Sorry dat ik niet alle type's weet... ben geen auto expert
Vet!quote:Op maandag 24 april 2006 12:17 schreef Jaguarized het volgende:
Een tijdje terug had ik de Lamborghini LM002 gespot, een auto van een Nieuw Zeelands team die meedoet aan Gumball 3000. Voor elk traject hebben ze een andere auto, drie auto's dus. Vandaag heb ik de tweede gespot, een 500pk Bentley Arnage T twin turbo.Nu nog de 3e auto.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een 3000 GT is inderdaad tig keer mooier...quote:Op maandag 24 april 2006 09:16 schreef Inorbit het volgende:
mooi istie niet echt, maar wel aardig snel geloof ik
Oudere, kan je zien door de achterlichten. De nieuwe achterlichten zijn ronder.quote:Op maandag 24 april 2006 12:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vet!
Is dat nou ook echt een nieuwe Bentley die ze zo verkloot hebben? Of een beetje een oudje?
Nee, lijkt zo. Zit een goudkleurig merkje in het midden.quote:Op maandag 24 april 2006 12:44 schreef Geqxon het volgende:
Zijn dat nou AMG velgen op die bentley?
was vorig jaarquote:Op maandag 24 april 2006 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
612 Scaglietti
Wat moest jij in Zuid Frankrijk?
jaa weetutquote:Op maandag 24 april 2006 13:53 schreef Jaguarized het volgende:
Bentley Azure, Continental GT en een Ford Thunderbird.Die 612 komt uit Monaco btw.
En dat is dan een S2.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:34 schreef nerdette het volgende:
En dan toch 'gevangen': Audi 100 S4 Avant 4.2L (klopt idd, thx)
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehe. Ach. Nerdette zal zelf ook wel weten dat het meerendeel nou niet bepaald interessant is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:48 schreef Boink het volgende:
Beetje stoer doen en dan het juiste type niet weten
Dat heeft niks met verwend te maken.. Het gaat erom dat het topic de laatste maanden gewoon keihard achteruit is gegaan...quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja ik, en vele andere met mij zijn niet zo verwend als jullie twee en weten nerdette haar foto's gelukkig wel te waarderen. En dit is geen beoordelingstopic, zelfs niet als je een foto in je bericht zet om te voorkomen dat je post weg word gehaald.
Dan start je toch een eigen site met gespotte auto's waar iedereen volgens jou regeltjes auto's kan posten?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:45 schreef Boink het volgende:
[..]
Dat heeft niks met verwend te maken.. Het gaat erom dat het topic de laatste maanden gewoon keihard achteruit is gegaan...
Daar gaat het me niet om. Ik kan me onmogelijk voorstellen dat jij een Peugeot 307 interessant vindt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja ik, en vele andere met mij zijn niet zo verwend als jullie twee en weten nerdette haar foto's gelukkig wel te waarderen. En dit is geen beoordelingstopic, zelfs niet als je een foto in je bericht zet om te voorkomen dat je post weg word gehaald.
Zal ik doen! ow nee heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan start je toch een eigen site met gespotte auto's waar iedereen volgens jou regeltjes auto's kan posten?!
39-dl-djquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Ik kan me onmogelijk voorstellen dat jij een Peugeot 307 interessant vindt.Nerdette plaatst nogal veel "dagelijkse" auto's en dan doel ik helemaal niet op een SL350 of 500 want die vind ik zelf ook nog spotwaardig. Ik ga echt geen foto in mijn bericht zetten om te voorkomen dat het bericht wordt weggehaald hoor, vreemde constatering. De foto is een nieuwe spot, niks mis mee lijkt me.
![]()
@Skv, kan ook een S350 zijn, als je een foto hebt van het complete nummerbord, kan het nu niet zo goed zien, dan kan je het checken bij de RDW.
Probleem is even dat er hier maar een paar mensen zijn die klagen over het niveau van de foto's, maar dat er veel meer mensen klagen over het gezeur in dit topic. Dus doe dat maar gewoon niet. In de Op staat dat iedereen post wat hij/zij zelf spotwaardig vind, klaar. En TF en ik zijn de aangewezen personen mensen er op aan te spreken als ze het al te bont maken, en dat heb ik bij nerdette dan ook gedaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Ik kan me onmogelijk voorstellen dat jij een Peugeot 307 interessant vindt.Nerdette plaatst nogal veel "dagelijkse" auto's en dan doel ik helemaal niet op een SL350 of 500 want die vind ik zelf ook nog spotwaardig. Ik ga echt geen foto in mijn bericht zetten om te voorkomen dat het bericht wordt weggehaald hoor, vreemde constatering. De foto is een nieuwe spot, niks mis mee lijkt me.
![]()
@Skv, kan ook een S350 zijn, als je een foto hebt van het complete nummerbord, kan het nu niet zo goed zien, dan kan je het checken bij de RDW.
Dat is een mening, geen feit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:45 schreef Boink het volgende:
Dat heeft niks met verwend te maken.. Het gaat erom dat het topic de laatste maanden gewoon keihard achteruit is gegaan...
Ja en sinds wanneer staat dat erin? .. Voor die tijd waren het nog pimp bakken en nu wordt je constant doodgegooid met oldtimers die niemand iets boeit..quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Probleem is even dat er hier maar een paar mensen zijn die klagen over het niveau van de foto's, maar dat er veel meer mensen klagen over het gezeur in dit topic. Dus doe dat maar gewoon niet. In de Op staat dat iedereen post wat hij/zij zelf spotwaardig vind, klaar. En TF en ik zijn de aangewezen personen mensen er op aan te spreken als ze het al te bont maken, en dat heb ik bij nerdette dan ook gedaan.
Ik vind het eerder raar dat je nu zegt dat het geen beoordelingstopic is. Ik kom alleen met een opmerking als ik een bepaalde auto niet bijzonder vind. Dat zie ik als reageren op een geplaatste foto en dat is nog altijd toegestaan aangezien je dat een tijdje geleden zelf gemeld hebt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Probleem is even dat er hier maar een paar mensen zijn die klagen over het niveau van de foto's, maar dat er veel meer mensen klagen over het gezeur in dit topic. Dus doe dat maar gewoon niet. In de Op staat dat iedereen post wat hij/zij zelf spotwaardig vind, klaar. En TF en ik zijn de aangewezen personen mensen er op aan te spreken als ze het al te bont maken, en dat heb ik bij nerdette dan ook gedaan.
Het is een 100 S4 4.2 Avant. De 80 S2 Avant is nooit met 4.2 V8 geleverd, daarnaast ziet een 80 S2 Avant er anders uit.quote:
Waar kan ik dat kenteken nou opzoeken?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind het eerder raar dat je nu zegt dat het geen beoordelingstopic is. Ik kom alleen met een opmerking als ik een bepaalde auto niet bijzonder vind. Dat zie ik als reageren op een geplaatste foto en dat is nog altijd toegestaan aangezien je dat een tijdje geleden zelf gemeld hebt.Niet als beoordelen. Als het beoordelen zou zijn mag je dus niet zeggen dat je een auto lelijk of mooi vindt? Je mag dus wel reageren maar dan alleen met posts om te zeggen dat een auto bv een S500 in plaats van een S320 is. Tevens ben jij degene die de aangewezen persoon is zo te zien want ik heb TF of 1 keer, of nog niet iemand er op zien aanspreken.
Ik zeg btw ook niet dat alle spots van nerdette niet spotwaardig zijn maar veel auto's zoals Peugeots en Opels vind ik dagelijkse auto's die iedereen in NL ook wel vaak genoeg tegenkomt.
Is er geen topic waar je foto's van getunede auto's in kan posten?
Inderdaad... Wou het net zeggenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:14 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is een 100 S4 4.2 Avant. De 80 S2 Avant is nooit met 4.2 V8 geleverd, daarnaast ziet een 80 S2 Avant er anders uit.
Had jij niet weg kunnen blijvenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:14 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is een 100 S4 4.2 Avant. De 80 S2 Avant is nooit met 4.2 V8 geleverd, daarnaast ziet een 80 S2 Avant er anders uit.
info.apk.nl maar de site kan ik momenteel niet bereiken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar kan ik dat kenteken nou opzoeken?\
Dat is inderdaad het topic waar ik nerdette voor die foto's naar toe heb verwezen. En mag ik nog even vermelden dat jij een van de weinigen hier bent die oldtimers niet interessant vind? Het is niet het supercar gespot topic.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:22 schreef Boink het volgende:
Topic voor stratemakers
Dat ik ze niet op mijn site wil hebben betekend niet dat ik ze niet interessant vind.. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen een lada o.i.d. hier in dit topic interessant vinden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het topic waar ik nerdette voor die foto's naar toe heb verwezen. En mag ik nog even vermelden dat jij een van de weinigen hier bent die oldtimers niet interessant vind? Het is niet het supercar gespot topic.
En nu weer foto's graag.
Ik zie liever oldtimers dan bijv. een Audi S4 die alleen maar gespot wordt om het prijskaartje wat er aan zit...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:14 schreef Boink het volgende:
[..]
Ja en sinds wanneer staat dat erin? .. Voor die tijd waren het nog pimp bakken en nu wordt je constant doodgegooid met oldtimers die niemand iets boeit..
En dat er veel meer mensen klagen over het gezeik is omdat de helft van het volk wat hier vroeger poste gewoon vertrokken is en alleen maar meeleest..
De mensen die nu zeuren zijn de mensen die proberen wat te maken van dit topic zonder dat het doodbloed, wat zonde zou zijn van deze reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |