Je was zo onder de indruk dat je van de stoep af viel?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:34 schreef rival het volgende:
ik heb tijdens me vakantie mijn droomauto gespot! voor het eerst dat ik deze op straat ben tegen gekomen!
[afbeelding]
die Skyline staat gewoon in Universal Studios, heb ik ook gezien afgelopen zomer, kun je amper een spot noemen.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:34 schreef rival het volgende:
en nog 2 gruwelijke bakken!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is hetzelfde als naar de Autotron gaan en zeggen dat je een T-ford gezien hebt...quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:08 schreef Impry het volgende:
Charger staat daar ook inderdaad... kun je ook op de eerste foto van die Charger zien, staat die Skyline gewoon op de achtergrond.
Ik mis het S4 tekentje in de grill? Wat ik nu zie is meer een quattro tekentje.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:22 schreef nerdette het volgende:
*freu freu freu*
Hebbes met m'n betere cameraHij is er niet altijd.. Nu nog een keer autosleutels en een 8megapixel cam & de bergen hierachter inrijden voor een leuk plekkie
Audi S4 cabrio
[afbeelding]
Groetjes!
Bovendien missen die kenmerkende 'drempels' onder de deuren. Is het niet een S-line pakket?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik mis het S4 tekentje in de grill? Wat ik nu zie is meer een quattro tekentje.
Op de kleur van de zijspiegels heeft ie niks van een S4, zelfs de velgen zijn enorm standaard.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bovendien missen die kenmerkende 'drempels' onder de deuren. Is het niet een S-line pakket?
[afbeelding]
aardige bumper partij...quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:45 schreef nerdette het volgende:
kreeg nog een post-post-verzoekje ...
Van links naar rechts: Opel Speedster; Lotus Elise; ondergetekende
[afbeelding]
(nee, ik ben niet van stoepje afgepleurd, ik ben zo geboren![]()
Opel Speedster in 't zonnetje, omgeven door een aantal![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Het is niet eens een S-line pakket maar een gewone A4 Cabrio (1.8 Turbo of 3.0 30v) quattro met "S" spiegels.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op de kleur van de zijspiegels heeft ie niks van een S4, zelfs de velgen zijn enorm standaard.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |