quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Heb ik gewonnen door op de Fietsrai op de Tacx de Cauberg te beklimmen
Ik denk dat ik het maar ga dragen op de rollenbank ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
Tering, daar durf je toch niet in te fietsen... Echt te lelijk![]()
Ik dacht dat Leukemans juist vooral gemotiveerd was voor de AGR, omdat hij vond dat dat parcours hem beter lag?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook niet zoveel interesse. Bij de meeste Belgen trouwens, de kassei-mannen kunnen er weinig gaan doen en de Leukemans-types zien het ook vooral als voorbereiding op L-B-L.
Baguetquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
De laatste 30 jaar hebben er ook maar 2 gewonnen en buiten die 2 (Museeuw en Van Lancker) kan ik me ook geen enkele Belg herinneren die ooit meedeed voor de overwinning.
En daarmee wil je ook niet naar de streep gaan, die sprint met de beste mee bergop.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
Baguet
AGR is ook zijn voornaamste doel van dit voorjaar.
Niks is beter als naar Limburg zelf komenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:40 schreef Zwansen het volgende:
Nog nooit zo'n spannende Amstel gezien zeg. Alleen die vaste beelden om de Cauberg, en maar wachten op de renners. Toen zag je opeens Boogerd die op kop reed. 10 seconden later werd ie tweede.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:52 schreef Postlezer het volgende:
[..]
En daarmee wil je ook niet naar de streep gaan, die sprint met de beste mee bergop.
VDB komt ook aan de startquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:46 schreef Postlezer het volgende:
Ik hoop dat Van Petegem nog eens meedoet, al is hij niet meer explosief genoeg op de heuvels.
Dan maar als Belg hopen op Baguet, Leukemans, Nuyens of Gilbert.
Ja in de Ruta del Sol alleenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:41 schreef Postlezer het volgende:
[..]
Die heeft massaspurts bergop gewonnen he![]()
Nuyens rijdt ook niet mee, die heeft het wel gehad met het voorseizoen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:46 schreef Postlezer het volgende:
Ik hoop dat Van Petegem nog eens meedoet, al is hij niet meer explosief genoeg op de heuvels.
Dan maar als Belg hopen op Baguet, Leukemans, Nuyens of Gilbert.
Te weinig? E. Dekker, T. Dekker, M. Boogerd, O. Freire, P. Weening... Zijn allemaal renners die als het moeten willen werken hoor... Vorig jaar werkte Boogerd zelfs voor Freire.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:26 schreef The_Hives het volgende:
Ik vrees voor te weinig knechten bij Rabo, tenzij nu ineens een paar van die mannen die nu vinden dat ze kanshebber zijn zich schikken in een andere rol.
Precies. En Boogerd heeft ook al genoeg voor Freire én Dekker gewerkt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Verschil tussen Thomas Dekker en Karsten Kroon is dat Thomas Dekker dit jaar al een grote overwinning geboekt heeft met Boogerd en Freire in de rol van knecht.
Heeft in Parijs-Nice zijn schouder gebroken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:31 schreef JelleS het volgende:
Waarom doet Celestino eigenlijk niet mee?
reed hem eerst wel alleen de laatste 2 jaar niet ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:43 schreef Zwansen het volgende:
Boogie rijdt nooit de Waalse Pijl.
Ooit wel eens bij de 1e 10 gereden dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
reed hem eerst wel alleen de laatste 2 jaar niet ofzo
Boogerd mag LBL ook nog winnen, verder is het okquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Ericr het volgende:
Michael wint, punt uit! Valverde en Bettini mogen alles er na winnen, als Boogerd zondag maar als eerste over de finish komt.
Ja, 3 keer. Toen Boogerd goed was in de Waalse Pijl bleef er altijd een groepje met koplopers vooruit, toen hij besloot de Waalse Pijl niet meer te rijden kreeg je ineens twee keer achter elkaar een sprint op de muur van Huyquote:Op woensdag 12 april 2006 00:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ooit wel eens bij de 1e 10 gereden dan?
Valverde is zeker een kanshebber. Ik vraag me alleen wel af of hij inmiddels voldoende terreinkennis heeft.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:28 schreef Perico het volgende:
Het is bijzonder goed voor de Amstel Gold Race als Valverde gaat winnen.
En verdiend
Echavarri kwam hier al met Perico en Indurain naartoe, nu mag de voortzetting van de ploeg eindelijk wel eens oogsten na zoveel jaar. De spurt op de Cauberg heeft 'ie in het Baskenland gedemonstreerd, die zal legendarisch zijn.
Valverde!
![]()
Ik stem voor een monument op die plek. Een gedenksteen met bijvoorbeeld als tekst "Hier demareerde Boogerd op 16-4-2006 voor de xde keer in x Amstel Gold Races. Met deze keer eindelijk als resultaat dat hij won."quote:Op woensdag 12 april 2006 13:01 schreef Perico het volgende:
Wat ik me afvraag, is of Boogerd een receptie krijgt, een herinneringsmedaille, of dat er misschien een wave in het peloton opgaat, als hij voor de tiende keer demarreert op de Eyserbosweg op dezelfde plek...
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:01 schreef Perico het volgende:
Wat ik me afvraag, is of Boogerd een receptie krijgt, een herinneringsmedaille, of dat er misschien een wave in het peloton opgaat, als hij voor de tiende keer demarreert op de Eyserbosweg op dezelfde plek...
Ik denk niet dat je Rebellin hoeft te vrezen, hij heeft in Baskenland een rib gebroken, en het is nog niet zeker of hij meedoetquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:39 schreef thettes het volgende:
Ik vrees weer voor Rebellin, maar ook ik hoop op Boogerd natuurlijk
AGR, Waalse Pijl en LBL alledrie dit jaar?
ja dacht van welquote:Op woensdag 12 april 2006 00:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ooit wel eens bij de 1e 10 gereden dan?
Dat hoorde ik ook vandaag op de Belg ja, wel jammer maar Boogerd z'n kansen nemen alleen maar toe lijkt het.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Rebellin hoeft te vrezen, hij heeft in Baskenland een rib gebroken, en het is nog niet zeker of hij meedoet![]()
Er is er altijd wel ene die hem op de Cauberg erop legt. Type Valverde ofzoquote:Op woensdag 12 april 2006 21:05 schreef JelleS het volgende:
Geen Rebbelin, geen celestino, geen di luca. Dit moet die eigenlijk wel winnen, helaas zal het dan ook de boeken in gaan als de overwinning zonder de andere favorieten.
nogmaals, ik ben met de nederlandsche stroomtrein maatschappij in onderhandeling over een spoor + overgang op de top van de eyserboswegquote:Op woensdag 12 april 2006 21:17 schreef placebeau het volgende:
Dit jaar zou het wel eens aan samuel sanchez kunnen zijn om voor Boogerd te eindigen.
Naam is er wel toepasseljk voor ja: Eiserbahnenboschweg.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:19 schreef komrad het volgende:
[..]
nogmaals, ik ben met de nederlandsche stroomtrein maatschappij in onderhandeling over een spoor + overgang op de top van de eyserbosweg
DP.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:31 schreef komrad het volgende:
koos gaat sowieso goed de laatste weken
Z'n tijdrit was wel boven verwachting goed, hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:15 schreef rubbereend het volgende:
Valverde rijdt nu mee met terrein kennis en zal meedoen maar tis nog te vroeg denk ik, bovendien was hij de laatste dagen in Baskenland de grote vorm wat kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |