Ach joh, vergeef het ze, 't zijn mannen, die luisteren wel eens vaker niet naar de briljante opmerkingen van vrouwenquote:Op maandag 10 april 2006 17:19 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik zei dta meteen al dat het plus ipv min 10 was
hoi speedyquote:
Ach weet je, ZELFS als snapt hij geen ene BARST van dat soort dingen, dan NOG is hij ZELF de enige die zijn eigen probleem GOED kan uitleggen. En wat de antwoorden betekenen, that's where I come in. Maar dit is gewoon een beetje paniekerig doen om niksquote:Op maandag 10 april 2006 19:55 schreef Sjowhan het volgende:
Fles; denkt hij dat ze 't gaan uitleggen in niet begrijpelijke taal?
Vaak is het zo dat gebruikers elkaar helpen, met begrijpelijke taal, heb je hem dat eens proberen uit te leggen dan? (dat ze echt geen wirwartaal neerzetten om zijn probleem op te lossen bedoel ik dan)
quote:
niet zo bescheidenquote:Op maandag 10 april 2006 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
godver
ik word doodziek van me pa af en toe. HIJ heeft een Nokia Communicator, die IK nog nooit vast gehouden heb (maar ik heb wel kijk op die dingen, tenminste datwas 3 jaargeleden zo) en nou durft HIJ niet eens zijn EIGEN probleem op een forum uit te leggen "want daar spreken ze een taal waar hij niks van begrijpt"
Dus nou moet IK, zonder dat ding of de symptomen van zijn probleem ooit gezien of aangeraakt te hebben, een vraag op een forum gaan zetten, om ZIJN probleem op te lossen.
Dit schiet toch niet OHOP
Godverdomme
quote:Op maandag 10 april 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bengelske
Gij schone verlokkelijke zoenbaarheid
Nja, hij durft gewoon zijn probleem niet uit te leggen aan de forumgebruikers dusquote:Op maandag 10 april 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach weet je, ZELFS als snapt hij geen ene BARST van dat soort dingen, dan NOG is hij ZELF de enige die zijn eigen probleem GOED kan uitleggen. En wat de antwoorden betekenen, that's where I come in. Maar dit is gewoon een beetje paniekerig doen om niks
ga ik vast bukkenquote:Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
gooi het eruit fles
vast wel. Is een volwassen kerel hoorquote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, hij durft gewoon zijn probleem niet uit te leggen aan de forumgebruikers dus
quote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel. Is een volwassen kerel hoor
Nou moet ik gaan posten: "Me pa heb een probleem met se telefoon. Hij zegt dat het iets is met de backup. Of zo. Of iets anders. Help."
Jouw vader is niet anders dan mijn moeder, tis makkelijker en gaat sneller als jij het doet.quote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel. Is een volwassen kerel hoor
Nou moet ik gaan posten: "Me pa heb een probleem met se telefoon. Hij zegt dat het iets is met de backup. Of zo. Of iets anders. Help."
neequote:Op maandag 10 april 2006 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
@ fles.. draai ff een leuk muziekje dan kun je afkoelen.. of gaat het inmiddels..?![]()
topdagquote:Op maandag 10 april 2006 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neeen ik ben ook al een lensdop kwijt
Grumbel Mumbel
ah, da's al een beginquote:Op maandag 10 april 2006 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje flash knuffel geeft.
Alles komt weer goed.![]()
* Cara geeft aai over de bol.....quote:Op maandag 10 april 2006 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neeen ik ben ook al een lensdop kwijt
Grumbel Mumbel
zou het helpen?quote:
Misschien was het teveel van het goede..quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is er wel van onder de indruk, erg stil opeens.
nou vooruit dan...quote:
Jaaaaquote:Op maandag 10 april 2006 20:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou vooruit dan...![]()
* Cara geeft nķg een aai over de bol
Feeling any beter now?![]()
mooi..quote:
via msn?quote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef SpeedyGJ het volgende:mijn vriendin houd nog steeds van me, dat heeft ze zojuist tegen me gezegt
quote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef SpeedyGJ het volgende:mijn vriendin houd nog steeds van me, dat heeft ze zojuist tegen me gezegt
morgenquote:Op maandag 10 april 2006 21:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mooi..dan kun je met goede moed proberen om je pa te helpen...
triest hequote:Op maandag 10 april 2006 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
nou het is weer kwartover 10al bijna slapenstijd
gaan we nog eten dan?quote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
triest he
en dan moeten we de tafel nog dekken ook
ja wie wil dat nietquote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
jij wou een kwartetje gaan leggen smerigerd
ga doorquote:Op maandag 10 april 2006 22:35 schreef D.Rose het volgende:
owja, ik moet wel doorposten nu, anders is het niet echt spemmen natuurlijk
vanquote:
hoever nog schat?quote:Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
willen jullie mij allemaal ff naar de 83 k helpen?:')
achquote:Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
oh hetbaggeruur is aangebroken
linkje?quote:Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
oh hetbaggeruur is aangebroken
doe het zelfquote:Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
willen jullie mij allemaal ff naar de 83 k helpen?:')
lief van jequote:Op maandag 10 april 2006 22:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zag t
ik ben stil over 125k geschoven
wel lekker en zachtjesquote:Op maandag 10 april 2006 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lief van je
als het maar lekker zachtjes en diep naar binnen gleed
komt nog welquote:Op maandag 10 april 2006 22:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wel lekker en zachtjes
nog niet diep
shit happensquote:
achquote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
shit happens
but hey
it's REAL shit
and it REALLY happens
behoorlijk WAAR dus?quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
shit happens
but hey
it's REAL shit
and it REALLY happens
tja, als jij daar gelukkig van wordt....quote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef dolle_hond het volgende:
ik zat een fok!ker te mailen
soms is t nodigquote:Op maandag 10 april 2006 22:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, als jij daar gelukkig van wordt....
nee ik heb netbesloten dat ik de laatste even laat staan voor morgenquote:
je kunt ook morgen nieuwe halenquote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik heb netbesloten dat ik de laatste even laat staan voor morgen
de rest in t krat blijft hier ook staanquote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik heb netbesloten dat ik de laatste even laat staan voor morgen
quote:Op maandag 10 april 2006 23:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
JAAAAAAAAAJAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAwe hebben het weer helemaal bijgelegt
![]()
![]()
ik wou der even bellen maar ze nam niet op, later liet ze mijn tel even over gaan en ik natuurlijk gelijk weer terug bellen, heb ultra mijn best gedaan en het is me gelukt
alles weer heel mooi uitgepraat, nu gaat het donderdag als nog door
Over exact 44 minuten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor je het weet is het weer avond
Dat moet je ja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:15 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, ik ben er ook.. maar ja, ik moet weer werken he..
geld verdienen is okay, ik weet wat ik ermee wil doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 07:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat moet je ja.Kan je ook niks aan doen
![]()
Moet nogquote:Op dinsdag 11 april 2006 07:15 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, ik ben er ook.. maar ja, ik moet weer werken he..
Nah, tot straks he?quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:24 schreef indahnesia.com het volgende:
ik vertrek zo maar eens denk ik.. ben wel op tijd weghalf vier
Ik lig 10 uur voor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zozo.. dan lig je voor op ons
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geld verdienen is okay, ik weet wat ik ermee wil doen![]()
je oude is mooierquote:
ik hoop het voor jequote:
zeker niet keer op keerquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
Flash, t is wel een domme smilie hoorJe blijft toch niet staan voor de trein
T is een platte smiley hequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is het geen Jesus-smiley dan?
ja he... jammer dat er geen koffie rondgebracht wordtquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:15 schreef es70 het volgende:
Een smilie-zelfmoord icoontje, hoe gezellig.
Met een plakje stuifcakequote:Op dinsdag 11 april 2006 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja he... jammer dat er geen koffie rondgebracht wordt![]()
Qutiequote:
is dat dezelfde makro als deze http://www.makro.nl/ ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:21 schreef leonieke het volgende:
Feli mam van es![]()
Phille en ik gaan naar de Makro. Geld opdoen en hopelijk wat ideetjes krijgen voor onze uitzet![]()
Plan U met restauratierijtuigquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja he... jammer dat er geen koffie rondgebracht wordt![]()
mooi.. en dan zo'n lekkere studente van een jaar of 24 die de koffie komt rondbrengen, net als op het traject M'tricht Den Haag.quote:
zoiets jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooi.. en dan zo'n lekkere studente van een jaar of 24 die de koffie komt rondbrengen, net als op het traject M'tricht Den Haag.
mogguh flesquote:
nee joh restauratierijtuigen rijden nauwelijks meer in NL. Alleen op internationale treinen nogquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toch maar weer eens een ritje maken binnenkort![]()
Ik pak nog wel eens de internationale trein, daar hebben ze nog echt zo'n overvolle karretje en soms best leuke gozersquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee joh restauratierijtuigen rijden nauwelijks meer in NL. Alleen op internationale treinen nog
vroegah had je van die railtenders die met koffie en fris en bier en nootjes en chips en snickers en zo door de trein heen stiefelden. ook wel relaxt. Maar tegenwoordig heb je hooguit nog die vlammenwerpers met die oploskoffie rondrennen door de trein
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik pak nog wel eens de internationale trein, daar hebben ze nog echt zo'n overvolle karretje en soms best leuke gozers
betaal je dan ook die 2,50 extra?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik pak nog wel eens de internationale trein, daar hebben ze nog echt zo'n overvolle karretje en soms best leuke gozers
Weet je dat nou nog niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]jij houdt wel van mannen in pakken he?
Op welke trajecten zijn die dan?? ik heb ze nog nooit gezien in de trein...quote:Die dames met die vlammenwerpers zien er trouwens vaak ook niet onaardig uit hoorAlleen ik durf ze nooit lang aan te kijken, dan denken ze dat ik koffie wil
ja, die vlammenwerpers ja.. lekkere studentes dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee joh restauratierijtuigen rijden nauwelijks meer in NL. Alleen op internationale treinen nog
vroegah had je van die railtenders die met koffie en fris en bier en nootjes en chips en snickers en zo door de trein heen stiefelden. ook wel relaxt. Maar tegenwoordig heb je hooguit nog die vlammenwerpers met die oploskoffie rondrennen door de trein
nope, OV-jaarkaart... En dan hoef je op het traject A'dam centraal - Brussel niet bij te betalen... Volgens mij moet je wel bijbetalen als je met de Thalys of ICE reist...quote:
waarheen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
*Marc gaat volgende maand weer internationaal treinen![]()
Thalys en ICE is zelfs vooraf reserveren... en is niet goedkoop.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
nope, OV-jaarkaart... En dan hoef je op het traject A'dam centraal - Brussel niet bij te betalen... Volgens mij moet je wel bijbetalen als je met de Thalys of ICE reist...
hmz, op Duivendrecht stond er altijd op de borden dat je een apart kaartje moest kopen á 2,50..quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
nope, OV-jaarkaart... En dan hoef je op het traject A'dam centraal - Brussel niet bij te betalen... Volgens mij moet je wel bijbetalen als je met de Thalys of ICE reist...
Op Duivendrecht komt idd de ICE langs...quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz, op Duivendrecht stond er altijd op de borden dat je een apart kaartje moest kopen á 2,50..
nooit met zo;n trein meegegaan, gaattoch niet mijn kant uit
ICE ook?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Thalys en ICE is zelfs vooraf reserveren... en is niet goedkoop.
Welquote:
doe je goedquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
Luxemburg
En vanaf daar dagtrips naar Duitsland (Trier) en Frankrijk (Metz)
Nee. Maar ik zal de dag prijzen dat ze die ook reserveringsplichtig makenquote:
dan is dat weer duidelijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WelMoest er alleen weer ff aan denken, vandaar
want?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zal de dag prijzen dat ze die ook reserveringsplichtig maken
is dat niet nee? Hmm.. ik heb op Koninginnedag 2003 (dat rampjaar) een ICE gekaapt richting Arnhem... (samen met nog 400 anderen die graag naar huis wilden.)quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zal de dag prijzen dat ze die ook reserveringsplichtig maken
Datzelfde heb ik ooit eens gedaan vanaf Arnhem naar Utrechtquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dat niet nee? Hmm.. ik heb op Koninginnedag 2003 (dat rampjaar) een ICE gekaapt richting Arnhem... (samen met nog 400 anderen die graag naar huis wilden.)
Toen mochten we naar Utrecht mee op het kaartje van de NS, daarna moesten we er echt uit.
Wantquote:
nee, dat klopt, en dat zou ik dus graag anders zienquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik ooit eens gedaan vanaf Arnhem naar Utrecht
Je moet wel toeslag betalen, maar je hoeft niet te reserveren bij mijn weten...
Mogguhquote:
jah, da's inderdaad onbeschoft en irritant.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want
ik kom weleens terug uit Warszawa met de trein, alles keurig gereserveerd, 7:25 weg uit Warszawa, 13:16 x 13:41 overstappen in Berlin Ostbahnhof, 18:00 x 19:05 in Duisburg. Dan heb ik dus al 10 uur in treinen gezeten, word je toch enigszins gaar vanen DAN begint de pret, het laatste stukje ICE van Duisburg naar Utrecht. En dat zit dus meer dan afgeladen vol met allemaal van die KUT hollanders die die ene euro reserveringskosten uit willen sparen en met hun grote BEK op MIJN gereserveerde stoel gaan zitten
OPROTTEN met die luiMaak die trein in godesnaam reserveringsplichtig en rap wat. Verdienen ze er nog een paar extra centen aan, en zijn we van dit geZEIK af
Dat is niet een kwestie van reserveringsplichtig maken, dat is meer een kwestie dat mensen gewoon moeten kijken of die stoel nog vrij is... ik heb het wel eens in duitsland gehad dat ik m'n ICE gemist had (ik kwam uit oostenrijk en de trein had om moeten rijden omdat er iets op het spoor lag en daardoor was ik te laat om m'n overstap te halen) en toen was ik maar wat blij dat ik zonder reservering meekonquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want
ik kom weleens terug uit Warszawa met de trein, alles keurig gereserveerd, 7:25 weg uit Warszawa, 13:16 x 13:41 overstappen in Berlin Ostbahnhof, 18:00 x 19:05 in Duisburg. Dan heb ik dus al 10 uur in treinen gezeten, word je toch enigszins gaar vanen DAN begint de pret, het laatste stukje ICE van Duisburg naar Utrecht. En dat zit dus meer dan afgeladen vol met allemaal van die KUT hollanders die die ene euro reserveringskosten uit willen sparen en met hun grote BEK op MIJN gereserveerde stoel gaan zitten
OPROTTEN met die luiMaak die trein in godesnaam reserveringsplichtig en rap wat. Verdienen ze er nog een paar extra centen aan, en zijn we van dit geZEIK af
ja hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef MutZ het volgende:
Is het overigens wel rendabel om de ICE alleen maar reserveren te maken?
De keren dat ik met de ICE heb gereisd, was die allesbehalve vol... Mss ligt het dus aan het tijdstipquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoordan zit hij gewoon "precies" vol, in plaats van dat bepaalde ritten haringen in een tonnetje zijn.
ja, da's overmacht, daar kon je niks aan doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef MutZ het volgende:
<<bla bla bla>> en toen was ik maar wat blij dat ik zonder reservering meekon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |