Ach joh, vergeef het ze, 't zijn mannen, die luisteren wel eens vaker niet naar de briljante opmerkingen van vrouwenquote:Op maandag 10 april 2006 17:19 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik zei dta meteen al dat het plus ipv min 10 was
hoi speedyquote:
Ach weet je, ZELFS als snapt hij geen ene BARST van dat soort dingen, dan NOG is hij ZELF de enige die zijn eigen probleem GOED kan uitleggen. En wat de antwoorden betekenen, that's where I come in. Maar dit is gewoon een beetje paniekerig doen om niksquote:Op maandag 10 april 2006 19:55 schreef Sjowhan het volgende:
Fles; denkt hij dat ze 't gaan uitleggen in niet begrijpelijke taal?
Vaak is het zo dat gebruikers elkaar helpen, met begrijpelijke taal, heb je hem dat eens proberen uit te leggen dan? (dat ze echt geen wirwartaal neerzetten om zijn probleem op te lossen bedoel ik dan)
quote:
niet zo bescheidenquote:Op maandag 10 april 2006 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
godver
ik word doodziek van me pa af en toe. HIJ heeft een Nokia Communicator, die IK nog nooit vast gehouden heb (maar ik heb wel kijk op die dingen, tenminste datwas 3 jaargeleden zo) en nou durft HIJ niet eens zijn EIGEN probleem op een forum uit te leggen "want daar spreken ze een taal waar hij niks van begrijpt"
Dus nou moet IK, zonder dat ding of de symptomen van zijn probleem ooit gezien of aangeraakt te hebben, een vraag op een forum gaan zetten, om ZIJN probleem op te lossen.
Dit schiet toch niet OHOP
Godverdomme
quote:Op maandag 10 april 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bengelske
Gij schone verlokkelijke zoenbaarheid
Nja, hij durft gewoon zijn probleem niet uit te leggen aan de forumgebruikers dusquote:Op maandag 10 april 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach weet je, ZELFS als snapt hij geen ene BARST van dat soort dingen, dan NOG is hij ZELF de enige die zijn eigen probleem GOED kan uitleggen. En wat de antwoorden betekenen, that's where I come in. Maar dit is gewoon een beetje paniekerig doen om niks
ga ik vast bukkenquote:Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
gooi het eruit fles
vast wel. Is een volwassen kerel hoorquote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, hij durft gewoon zijn probleem niet uit te leggen aan de forumgebruikers dus
quote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel. Is een volwassen kerel hoor
Nou moet ik gaan posten: "Me pa heb een probleem met se telefoon. Hij zegt dat het iets is met de backup. Of zo. Of iets anders. Help."
Jouw vader is niet anders dan mijn moeder, tis makkelijker en gaat sneller als jij het doet.quote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel. Is een volwassen kerel hoor
Nou moet ik gaan posten: "Me pa heb een probleem met se telefoon. Hij zegt dat het iets is met de backup. Of zo. Of iets anders. Help."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |