quote:Op maandag 10 april 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bengelske
Gij schone verlokkelijke zoenbaarheid
Nja, hij durft gewoon zijn probleem niet uit te leggen aan de forumgebruikers dusquote:Op maandag 10 april 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach weet je, ZELFS als snapt hij geen ene BARST van dat soort dingen, dan NOG is hij ZELF de enige die zijn eigen probleem GOED kan uitleggen. En wat de antwoorden betekenen, that's where I come in. Maar dit is gewoon een beetje paniekerig doen om niks
ga ik vast bukkenquote:Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
gooi het eruit fles
vast wel. Is een volwassen kerel hoorquote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, hij durft gewoon zijn probleem niet uit te leggen aan de forumgebruikers dus
quote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel. Is een volwassen kerel hoor
Nou moet ik gaan posten: "Me pa heb een probleem met se telefoon. Hij zegt dat het iets is met de backup. Of zo. Of iets anders. Help."
Jouw vader is niet anders dan mijn moeder, tis makkelijker en gaat sneller als jij het doet.quote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel. Is een volwassen kerel hoor
Nou moet ik gaan posten: "Me pa heb een probleem met se telefoon. Hij zegt dat het iets is met de backup. Of zo. Of iets anders. Help."
neequote:Op maandag 10 april 2006 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
@ fles.. draai ff een leuk muziekje dan kun je afkoelen.. of gaat het inmiddels..?![]()
topdagquote:Op maandag 10 april 2006 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neeen ik ben ook al een lensdop kwijt
Grumbel Mumbel
ah, da's al een beginquote:Op maandag 10 april 2006 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje flash knuffel geeft.
Alles komt weer goed.![]()
* Cara geeft aai over de bol.....quote:Op maandag 10 april 2006 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neeen ik ben ook al een lensdop kwijt
Grumbel Mumbel
zou het helpen?quote:
Misschien was het teveel van het goede..quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is er wel van onder de indruk, erg stil opeens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |