is dat dezelfde makro als deze http://www.makro.nl/ ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:21 schreef leonieke het volgende:
Feli mam van es![]()
Phille en ik gaan naar de Makro. Geld opdoen en hopelijk wat ideetjes krijgen voor onze uitzet![]()
Plan U met restauratierijtuigquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja he... jammer dat er geen koffie rondgebracht wordt![]()
mooi.. en dan zo'n lekkere studente van een jaar of 24 die de koffie komt rondbrengen, net als op het traject M'tricht Den Haag.quote:
zoiets jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooi.. en dan zo'n lekkere studente van een jaar of 24 die de koffie komt rondbrengen, net als op het traject M'tricht Den Haag.
mogguh flesquote:
nee joh restauratierijtuigen rijden nauwelijks meer in NL. Alleen op internationale treinen nogquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toch maar weer eens een ritje maken binnenkort![]()
Ik pak nog wel eens de internationale trein, daar hebben ze nog echt zo'n overvolle karretje en soms best leuke gozersquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee joh restauratierijtuigen rijden nauwelijks meer in NL. Alleen op internationale treinen nog
vroegah had je van die railtenders die met koffie en fris en bier en nootjes en chips en snickers en zo door de trein heen stiefelden. ook wel relaxt. Maar tegenwoordig heb je hooguit nog die vlammenwerpers met die oploskoffie rondrennen door de trein
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik pak nog wel eens de internationale trein, daar hebben ze nog echt zo'n overvolle karretje en soms best leuke gozers
betaal je dan ook die 2,50 extra?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik pak nog wel eens de internationale trein, daar hebben ze nog echt zo'n overvolle karretje en soms best leuke gozers
Weet je dat nou nog niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]jij houdt wel van mannen in pakken he?
Op welke trajecten zijn die dan?? ik heb ze nog nooit gezien in de trein...quote:Die dames met die vlammenwerpers zien er trouwens vaak ook niet onaardig uit hoorAlleen ik durf ze nooit lang aan te kijken, dan denken ze dat ik koffie wil
ja, die vlammenwerpers ja.. lekkere studentes dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee joh restauratierijtuigen rijden nauwelijks meer in NL. Alleen op internationale treinen nog
vroegah had je van die railtenders die met koffie en fris en bier en nootjes en chips en snickers en zo door de trein heen stiefelden. ook wel relaxt. Maar tegenwoordig heb je hooguit nog die vlammenwerpers met die oploskoffie rondrennen door de trein
nope, OV-jaarkaart... En dan hoef je op het traject A'dam centraal - Brussel niet bij te betalen... Volgens mij moet je wel bijbetalen als je met de Thalys of ICE reist...quote:
waarheen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
*Marc gaat volgende maand weer internationaal treinen![]()
Thalys en ICE is zelfs vooraf reserveren... en is niet goedkoop.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
nope, OV-jaarkaart... En dan hoef je op het traject A'dam centraal - Brussel niet bij te betalen... Volgens mij moet je wel bijbetalen als je met de Thalys of ICE reist...
hmz, op Duivendrecht stond er altijd op de borden dat je een apart kaartje moest kopen á 2,50..quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
nope, OV-jaarkaart... En dan hoef je op het traject A'dam centraal - Brussel niet bij te betalen... Volgens mij moet je wel bijbetalen als je met de Thalys of ICE reist...
Op Duivendrecht komt idd de ICE langs...quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz, op Duivendrecht stond er altijd op de borden dat je een apart kaartje moest kopen á 2,50..
nooit met zo;n trein meegegaan, gaattoch niet mijn kant uit
ICE ook?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Thalys en ICE is zelfs vooraf reserveren... en is niet goedkoop.
Welquote:
doe je goedquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
Luxemburg
En vanaf daar dagtrips naar Duitsland (Trier) en Frankrijk (Metz)
Nee. Maar ik zal de dag prijzen dat ze die ook reserveringsplichtig makenquote:
dan is dat weer duidelijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WelMoest er alleen weer ff aan denken, vandaar
want?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zal de dag prijzen dat ze die ook reserveringsplichtig maken
is dat niet nee? Hmm.. ik heb op Koninginnedag 2003 (dat rampjaar) een ICE gekaapt richting Arnhem... (samen met nog 400 anderen die graag naar huis wilden.)quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zal de dag prijzen dat ze die ook reserveringsplichtig maken
Datzelfde heb ik ooit eens gedaan vanaf Arnhem naar Utrechtquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dat niet nee? Hmm.. ik heb op Koninginnedag 2003 (dat rampjaar) een ICE gekaapt richting Arnhem... (samen met nog 400 anderen die graag naar huis wilden.)
Toen mochten we naar Utrecht mee op het kaartje van de NS, daarna moesten we er echt uit.
Wantquote:
nee, dat klopt, en dat zou ik dus graag anders zienquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik ooit eens gedaan vanaf Arnhem naar Utrecht
Je moet wel toeslag betalen, maar je hoeft niet te reserveren bij mijn weten...
Mogguhquote:
jah, da's inderdaad onbeschoft en irritant.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want
ik kom weleens terug uit Warszawa met de trein, alles keurig gereserveerd, 7:25 weg uit Warszawa, 13:16 x 13:41 overstappen in Berlin Ostbahnhof, 18:00 x 19:05 in Duisburg. Dan heb ik dus al 10 uur in treinen gezeten, word je toch enigszins gaar vanen DAN begint de pret, het laatste stukje ICE van Duisburg naar Utrecht. En dat zit dus meer dan afgeladen vol met allemaal van die KUT hollanders die die ene euro reserveringskosten uit willen sparen en met hun grote BEK op MIJN gereserveerde stoel gaan zitten
OPROTTEN met die luiMaak die trein in godesnaam reserveringsplichtig en rap wat. Verdienen ze er nog een paar extra centen aan, en zijn we van dit geZEIK af
Dat is niet een kwestie van reserveringsplichtig maken, dat is meer een kwestie dat mensen gewoon moeten kijken of die stoel nog vrij is... ik heb het wel eens in duitsland gehad dat ik m'n ICE gemist had (ik kwam uit oostenrijk en de trein had om moeten rijden omdat er iets op het spoor lag en daardoor was ik te laat om m'n overstap te halen) en toen was ik maar wat blij dat ik zonder reservering meekonquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want
ik kom weleens terug uit Warszawa met de trein, alles keurig gereserveerd, 7:25 weg uit Warszawa, 13:16 x 13:41 overstappen in Berlin Ostbahnhof, 18:00 x 19:05 in Duisburg. Dan heb ik dus al 10 uur in treinen gezeten, word je toch enigszins gaar vanen DAN begint de pret, het laatste stukje ICE van Duisburg naar Utrecht. En dat zit dus meer dan afgeladen vol met allemaal van die KUT hollanders die die ene euro reserveringskosten uit willen sparen en met hun grote BEK op MIJN gereserveerde stoel gaan zitten
OPROTTEN met die luiMaak die trein in godesnaam reserveringsplichtig en rap wat. Verdienen ze er nog een paar extra centen aan, en zijn we van dit geZEIK af
ja hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef MutZ het volgende:
Is het overigens wel rendabel om de ICE alleen maar reserveren te maken?
De keren dat ik met de ICE heb gereisd, was die allesbehalve vol... Mss ligt het dus aan het tijdstipquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoordan zit hij gewoon "precies" vol, in plaats van dat bepaalde ritten haringen in een tonnetje zijn.
ja, da's overmacht, daar kon je niks aan doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef MutZ het volgende:
<<bla bla bla>> en toen was ik maar wat blij dat ik zonder reservering meekon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |