Daar staat een deel van bij mij op de opleiding, als zithoekquote:Op maandag 10 april 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Waren die plan-U's ook niet die dingen met die vette restauratierijtuigen? Met die lange tafels en die bordjes "Bij bediend buffet is consumptie verplicht en kaartspelen verboden"?
Jammer dat ik destijds niet wat meer foto's gemaakt heb
ook,jaquote:Op maandag 10 april 2006 22:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar staat een deel van bij mij op de opleiding, als zithoek.
Al waren dat volgens mij niet de U's maar Mat'54.
More or less. Kijk maar naar de neus. Plan U heeft een neus die op Mat'64 lijkt, Mat'54 is duidelijk anders.quote:Op maandag 10 april 2006 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ook,ja
weet ik veelplan U zijn dus gewoon mat64 bakken zonder panto of zo?
Plan U valt volgens mij nog onder Mat 54?quote:Op maandag 10 april 2006 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook,ja
weet ik veelplan U zijn dus gewoon mat64 bakken zonder panto of zo?
quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
Plan U valt volgens mij nog onder Mat 54?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plan_Uquote:Plan U of DE Mat. '60 is een type driedelig dieselelektrisch treinstel (DE-III) van de Nederlandse Spoorwegen.
Deze treinstellen werden tussen 1960 en 1963 gebouwd door Werkspoor te Utrecht en kwamen in dienst onder de nummers 111-152. Ten opzichte van het voorgaande El.Mat.'54 had de neus een modernere vormgeving, gelijk aan het latere El.Mat.'64. Een andere vernieuwing ten opzichte van het oudere materieel was de lichte constructie. Zij werden rood geschilderd, de omstreeks 1960 ingevoerde nieuwe kleur voor dieseltreinen. Door de oorspronkelijke kleurstelling kregen de treinen de bijnaam Rode Duivel, geīnspireerd door de bijnaam Blauwe Engel van de oudere dieseltreinstellen Plan X.
Jawel, nou ja, ongeveer. De eerste Plan U dus in 1961 of zo, en de laatste Plan V in 1976 of zo. Dus dat is toch wel 15 jaar. En Koplopers: eerste in 1977, laatste in 1994. Ook een tijd.quote:Op maandag 10 april 2006 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
godverredomme kunnen die lijers niet ff gewoon 20 jaar lang HETZELFDE model bouwen jah![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 23:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
nog wat leuke gifjes
[afbeelding]
[[url=http://www.xepo.nl/webicon/Citypendel.gif[/img
[img]http://www.xepo.nl/webicon/DDAR.gif]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lenen? prima zet dan wel op je eigen webhost
Worden ze niet minder geniaal vanquote:Op maandag 10 april 2006 23:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heb ze zelf niet gemaakt, :p
maatje van me gedaan :p
quote:Op maandag 10 april 2006 23:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]![]()
moet je de wadloper eens opslaan en in de windows vierer kijken![]()
Whaaah loempquote:Op maandag 10 april 2006 23:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als je hem in de windows viewer bekijkt dan is de smily sterker dan de dh1
baggertreinenquote:Op maandag 10 april 2006 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whaaah loemphij stopt gewoon na 2 of 3 frames
niet manquote:
doe jij niet mee dan? :/quote:Op maandag 10 april 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:nog even en iedereen in deze reeks een eigen trein
Dan ist geen trein meeR?quote:Op maandag 10 april 2006 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet mantracks eronder en hij kan zo ieder uur naar IJsland op en neer over de wadden
zou wel cool zijnquote:Op maandag 10 april 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:nog even en iedereen in deze reeks een eigen trein
vind um wel saai worden hoorquote:Op maandag 10 april 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik ben erg gehecht aan mn Niva en mn Fryske vlag
vraag aan je vriend of hij een versie maakt met een Lada Niva en een Fryske vlag op de achtergrond, en ik doe meequote:
ROFL! en dan kijken wat sterker is ? de niva of de trein?quote:Op maandag 10 april 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vraag aan je vriend of hij een versie maakt met een Lada Niva en een Fryske vlag op de achtergrond, en ik doe mee
nee man de Niva die over de smilie heenwalstquote:Op maandag 10 april 2006 23:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ROFL! en dan kijken wat sterker is ? de niva of de trein?
quote:Op maandag 10 april 2006 23:42 schreef Carport het volgende:
Jongens, jongens, het is niet te hopen dat jullie veel in R&P posten
ach t blijven mooi treinenquote:Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef verzameldirk het volgende:
De plan U zag ik vanmiddag zelf niet eens maar mijn vrouw schreeuwde
een rooie hondekop, waarop ik zei dat kan niet, hoogstens een plan U.
Dat was dus terwijl wij door Delfzijl reden komende uit Duitsland en op weg naar
Warffum onze woon en verblijfplaats.
Ik had helaas geen camera bij me.
Direct contact gezocht met mijn kameraad uit Farmsum , vlakbij Delfzijl, maar die
zat in de trein van Gouda naar Delfzijl, zo aldus vertelde zijn vader mij.
Niet gedraald en zijn mobieltje gebeld en jawel hij was te bereiken.
Heb hem het een en ander verteld en toen hij in Delfzijl aankwam stond de trein op het punt van vertrek.
Hij moest om 17.45 uur vertrekken en het was intussen 17.50 uur.
Wat je ook ziet op de foto van mijn vriend is een druk bellende persoon, die niet aanspreekbaar
was om te vragen van het hoe en wat van deze reis.
Vandaar dat er geen verder gegevens bekend zijn..
denk alquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
ja voetbalwedstrijd
tijden staan niet helemaal vast
wedstrijd is 8 uur dus 22:28 of 22:00 is weg
maar heen denk wel deze tijd ongeveer
Die zijn er wel, kijk maar eens naar de berichten die eerder in dit topic zijn gepost.quote:Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef verzameldirk het volgende:
Vandaar dat er geen verder gegevens bekend zijn..
maar niet wat die daar nou echt deed.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:49 schreef Tfz het volgende:
[..]
Die zijn er wel, kijk maar eens naar de berichten die eerder in dit topic zijn gepost.
@ hierboven: Geerdijk moet je echt bezoeken! Mooi station!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |