dan kom ik ookquote:Op maandag 10 april 2006 15:27 schreef -Marlii- het volgende:
Ligt er aan wanneer, waar en hoeveel geld ik heb. En of ik 16 benMaar als ik ook mag van mn ouders wil ik wel graag een x
Grun'n is tovquote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Renesite het volgende:
Groningen!
woeps, verkeerd gelezenquote:
Dat klinkt gezellig! Bovendien kunnen een heleboel mensen vast wel! Nog meer mensen? Klop even aan! (wie heeft trouwens zin om n overzichtje te maken????)quote:Op maandag 10 april 2006 15:27 schreef -Marlii- het volgende:
Ligt er aan wanneer, waar en hoeveel geld ik heb. En of ik 16 benMaar als ik ook mag van mn ouders wil ik wel graag een x
Zwollequote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig! Bovendien kunnen een heleboel mensen vast wel! Nog meer mensen? Klop even aan! (wie heeft trouwens zin om n overzichtje te maken????)
Grunnen is leuk, maar te ver. Ik stel voor om t centraal te houden en dus Utrecht, Amersfoort, Arnhem of Amsterdam te kiezen!
quote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig! Bovendien kunnen een heleboel mensen vast wel! Nog meer mensen? Klop even aan! (wie heeft trouwens zin om n overzichtje te maken????)
Grunnen is leuk, maar te ver. Ik stel voor om t centraal te houden en dus Utrecht, Amersfoort, Arnhem of Amsterdam te kiezen!
He schijtquote:Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef Zyggie het volgende:
Je bent de pub-gerechtigde leeftijd al voorbij.
Ik denk dat cerror wel naar de pubmeet komt jaquote:Op maandag 10 april 2006 15:24 schreef deejaylethal het volgende:
(cerror en messenga), jullie op de lijst?
Ach, geestelijk valt ie nog ruimschoots binnen de doelgroep inderdaadquote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat cerror wel naar de pubmeet komt ja
Dat redelijk centraal valt vies tegen hoorquote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zijn mensen die op de vorige 3 PUB meets aanwezig waren ook welkom?
Zo ja, dan gaat mijn voorkeur uit naar Eindhoven omdat die stad ook redelijk centraal ligt en voor de zuiderlingen ook een stuk makkelijker te bereiken is
Check mij ik ben 3x naar een pubmeet geweest ?quote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zo ja, dan gaat mijn voorkeur uit naar Eindhoven omdat die stad ook redelijk centraal ligt en voor de zuiderlingen ook een stuk makkelijker te bereiken is
dat is niet centraalquote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Amsterdam is toch best wel in het noorden?quote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
dat is niet centraaltis al in ehv geweest en in maastricht etc geef de noordelingen ZONDER ov nu ook eens een kans damn
Zou wel fijn zijn ja, maar Utrecht is ook nog wel te doen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Amsterdam, Utrecht, Rdam is nog oke maar uit deze 3 heeft Utrecht de voorkeur maar Ehv etc is te duur en 4 uur in de treinquote:Op maandag 10 april 2006 16:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Amsterdam is toch best wel in het noorden?
Ze willen je niet erbij hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
dat is niet centraaltis al in ehv geweest en in maastricht etc geef de noordelingen ZONDER ov nu ook eens een kans damn
Gelukkig vallen die 3 steden allemaal binnen het uur met de trein vanaf hierquote:Op maandag 10 april 2006 17:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Amsterdam, Utrecht, Rdam is nog oke maar uit deze 3 heeft Utrecht de voorkeur maar Ehv etc is te duur en 4 uur in de trein
Hier wilde ik iets lulligs neerzetten, maar daar heb ik nu eigenlijk even geen zin inquote:
Dat is liefquote:Op maandag 10 april 2006 17:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hier wilde ik iets lulligs neerzetten, maar daar heb ik nu eigenlijk even geen zin in
Wat maakt het dan uit als je toch gratis kanquote:Op maandag 10 april 2006 17:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gelukkig vallen die 3 steden allemaal binnen het uur met de trein vanaf hier
Maar inderdaad, ik heb het niet zo heel erg op treinen. Twee uur is eigenlijk al teveel voor mij, ook al kan ik op zich gratis
Omdat ik waarschijnlijk tóch moet betalen omdat je dan op zaterdag terug moet en ik niet echt graag uren achter elkaar in de trein zitquote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit als je toch gratis kanDe laatste trein hoef je geen zorgen over te maken omdat we doorgaan tot de eerste trein
![]()
Omdat mij het wel uitmaaktquote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit als je toch gratis kanDe laatste trein hoef je geen zorgen over te maken omdat we doorgaan tot de eerste trein
![]()
Wow, voor het eerst in mn leven ben ik het met Maikuuul eensquote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
Eigenlijk moet er een meet in GC gemaakt worden, voor iedereen dus.
Want uber veel pubers zijn er niet op fok dus daar lijkt mijn geschikter
quote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Omdat ik waarschijnlijk tóch moet betalen omdat je dan op zaterdag terug moet en ik niet echt graag uren achter elkaar in de trein zit
Okequote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat mij het wel uitmaaktik wil steeds al komen maar dan wordt het steeds ergens int zuiden gehouden en ik moet wel betalen
Dat was vorige week, rememberquote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
Eigenlijk moet er een meet in GC gemaakt worden, voor iedereen dus.
Want uber veel pubers zijn er niet op fok dus daar lijkt mijn geschikter
Dat was de ONZ meetquote:
Als iedereen toch moeilijk gaat doen stem ik voor Leiden/Noordwijkquote:Op maandag 10 april 2006 17:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
[..]
OkeJulie bepalen de stad, ik kom toch overal wel
Arhnem kom ik altijd langs en voor Nijmegen wil ik wel even omrijden met de treinquote:Op maandag 10 april 2006 17:45 schreef morgane het volgende:
me wants!!!in Arnhem of Nijmegen zou ideaal zijn, verder weg wordt waarschijnlijk al een stuk lastiger vanwege treinkosten (kan het makkelijk betalen maar m'n ouders doen er altijd moeilijk over) tenzij ik met iemand met een OV/kortingskaart/o.i.d. meemag, maar mensen met een OV zijn al zowat geen pubers meer geloof ik
edit: ohja, het mag ook niet te laat worden, ik mag iig niet in het donker in m'n uppie op een station staan
![]()
kicke!quote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Arhnem kom ik altijd langs en voor Nijmegen wil ik wel even omrijden met de trein![]()
En die daarvoor in Eindhoven, dus nu weer wat meer (anders) centraalquote:Op maandag 10 april 2006 18:43 schreef saaw het volgende:
ik ben voor utrecht, lekker centraal
vorige was al in maastricht, weer in het zuiden van het land lijkt me een beetje gek
maar zoals al eerder is gezegd. eerst eindhoven, toen maastricht, nu mag het wel wat meer naar t noorden!quote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En die daarvoor in Eindhoven, dus nu weer wat meer (anders) centraal
preciesquote:Op maandag 10 april 2006 18:45 schreef saaw het volgende:
[..]
maar zoals al eerder is gezegd. eerst eindhoven, toen maastricht, nu mag het wel wat meer naar t noorden!
En ik heb nooit helemaal begrepen wat er mis is met Utrecht, magoed... dat schijnt niet de PUB-stad te zijn. Maar het zou wel ongelovelijk makkelijk zijnquote:
Nee is voor Pubjes. Puh.quote:Op maandag 10 april 2006 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
Kan deze niet naar GC geschopt worden btw ?
Daar hebje wat meer volk ipv alleen 17 jarigen etc
Ik stem ook voor Utrechtquote:Op maandag 10 april 2006 18:51 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En ik heb nooit helemaal begrepen wat er mis is met Utrecht, magoed... dat schijnt niet de PUB-stad te zijn. Maar het zou wel ongelovelijk makkelijk zijn![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 19:04 schreef saaw het volgende:
rond 5 a 6 ofzo, dan bieren, eten, meer bieren
Dat zijn altijd de dagen dat ik het meest op krijgquote:Op maandag 10 april 2006 19:04 schreef saaw het volgende:
rond 5 a 6 ofzo, dan bieren, eten, meer bieren
Da's waar en je bent nog gezellig aan de tel ookquote:
Ik heb het idee dat er dan maar 2 mensen komen, jij en ikquote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef -Marlii- het volgende:
Als ik misschien met XBM ergens kan komen, ben ik ook al stuk blijerHoef ik niet al die pokkestukken alleen
kunnen we niet in Winterswijk meeten?
oke danquote:Op maandag 10 april 2006 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er dan maar 2 mensen komen, jij en ik
Maar mocht je ooit meegaan met een meet kom ik je ophalen in WInterswijk en breng ik je ook weer terug
tja, ik ben het gewendquote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
oke dantis alleen vanaf ons overal zo'n kuteind
ja kloptquote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja, ik ben het gewend. Utrecht valt nog wel mee, voor jou 1uu en 50 minuten
quote:
Hoezo? Ga je verkassen?quote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef saaw het volgende:
utrecht ja
wanneer ongeveer? anders kunnen we tegen die tijd misschien bij mij thuis crashen
Ja dan hebben de meeste dus examens lieve schatquote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Liever een weekje later want dan ben ik sowieso weer thuis
Owja shitquote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ja dan hebben de meeste dus examens lieve schat
Oh sorry schatquote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ja dan hebben de meeste dus examens lieve schat
Ohja.. ik werk ook nog meestal op zaterdag van 12 tot 9quote:Op maandag 10 april 2006 21:38 schreef saaw het volgende:
zaterdag kan ik zowiezo niet voor rond 9 uur ofzo ivm werk
ik ook wel, maar moet zowiezo van 8 tot 2, daarna kan eventueel wel gecancelledquote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ohja.. ik werk ook nog meestal op zaterdag van 12 tot 9
Maar goed, dat kan ik voortijdig wel afzeggen.
Ik nog wel wat langer, maar dat is wel af te zeggen voor de 22e meiquote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ohja.. ik werk ook nog meestal op zaterdag van 12 tot 9
Maar goed, dat kan ik voortijdig wel afzeggen.
Precies en anders we verdwalen vast niet en we vermaken ons vast welquote:Op maandag 10 april 2006 21:47 schreef saaw het volgende:
woon er [nog] niet maar ken het wel redelijk goed
preciesquote:Op maandag 10 april 2006 21:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Precies en anders we verdwalen vast niet en we vermaken ons vast wel![]()
Jupsquote:
Wanneer?quote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups
Zeg je hebt me nooit meer terug gemailt
Da's een tijd geleden, eehm tsja ehm. Geen idee meerquote:
Okequote:Op maandag 10 april 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's een tijd geleden, eehm tsja ehm. Geen idee meer
Het is nog geen eens 10 min. van A'dam met de treinquote:Op maandag 10 april 2006 21:59 schreef VASND het volgende:
Amsterdam is weer zo a-centraal () voor de noordoostelingen
.
Ik bedoelde ook eigenlijk best wel zuid oost, maar dannog, overstappen en en en grmbl..quote:Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Het is nog geen eens 10 min. van A'dam met de trein
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:15 schreef deejaylethal het volgende:
Ohh ja: Mobiliseer ook een paar van je "real-life" vrienden. Misschien willen zij ook wel mee. Bovendien ben ik zelf ook geen puber meer... Dus om even duidelijk te zijn: JE HOEFT GEEN PUBER TE ZIJN OM MEE TE GAAN! . De leeftijd loopt van 12 tot 27, dus ieder zichzelf jong voelend (en zijnde) persoon kan gewoon mee... (sterker nog, MOET mee)
Dat was wel de bedoeling, maar daar weet de TS volgens mij niks van afquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:29 schreef VASND het volgende:
Ik dacht dat maikuuul ging organiseren?
ik ken hetquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:20 schreef morgane het volgende:
ik mag niet komen als het in Utrecht wordt gehouden i.v.m gezeik van ouders over de treinkosten enzo...ook vinden ze het niet goed als ik met 1 iemand mee terug kan, misschien zelfs niet als er een heleboel dezelfde kant op moeten aangezien jullie 'onbekend' zijn (en ik bijna 17, dammit) anyway, Utrecht zit er niet in voor mij
de vorige keer dat ik daar een meet had zijn m'n ouders meegegaan met de auto om ondertussen te gaan winkelen en me dus rond 5 uur alweer mee naar huis te nemen
![]()
Maikuuul trekt volle zalenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:11 schreef deejaylethal het volgende:
Doet het ertoe?
Wie weetquote:Op maandag 10 april 2006 16:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar bij een andere plaats kom je dus wel?
En natuurlijk gratis bier regelen he, dat hoort er bijquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:42 schreef Maikuuul het volgende:
In principe wil ik em wel organiseren, maarja wtf gek waar moet ik een restaurant reserveren in Utecht ofzo ?
Want echt restaurants daar weet ik niet
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
En natuurlijk gratis bier regelen he, dat hoort er bij.
Sponsoren zoeken! Verkoop gesigneerde stenen!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ik ga iig geen rondje geven voor 10 man
30 man..quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:21 schreef deejaylethal het volgende:
10 man? WTF, er moeten er minstens 30 komen wil het doorgaan. Bovendien heb ik het idee dat het beter door andere mensen georganiseerd kan worden als ik t zo lees...
En waarom een restaurant?? Je kunt toch gewoon zelf bij de BK gaan bikken? Tis gewoon een meet voor de lol, niet om woest te gaan zitten schranzen.
geen zin om met teveel man te baggerenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:38 schreef Maikuuul het volgende:
Dan lijkt me de ONZ meet geschikter ipv de pubmeet, vanwege de lage opkomst van de PUB'ers
QFTquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
30 man lukt nietJe mag al blij zijn als er meer dan 6 komen
En ik weet niet eens of ik het met 30 man wel net zo gezellig ga vinden als met zijn 6en
[pub]quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:22 schreef anti-virus het volgende:
Als we in Amsterdam gaan meeten ben ik er sowieso met een maar real-life vriendinnetjes
In Utrecht.. Dunno.. Ik denk dat ik wel kom maar dan zonder aanhang
Amsterdam
Juist amsterdamquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:22 schreef anti-virus het volgende:
Als we in Amsterdam gaan meeten ben ik er sowieso met een maar real-life vriendinnetjes
Amsterdam
Dat was vorige keer ook wel gezellig jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:22 schreef anti-virus het volgende:
Amsterdam
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat was vorige keer ook wel gezellig jaAlleen wel jammer dat het nog afgelopen was voor het savonds echt begon...
Maar jij bent dan ook al 19quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Aan mij kan dat niet gelegen hebben want ik was de oudste
Ik kan niet zeggen dat ik niet mn best heb gedaan ofwel?quote:
ik kom je wel helpen om het gemiddelde hoog te houdenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik niet mn best heb gedaan ofwel?
Nee viel wel mee hoor. Was sowieso wel gezellig
Datum?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:04 schreef deejaylethal het volgende:
Er is gewoon genoeg animo nodig... Dus wie komt er nu wel en wie niet? (Ga er even vanuit dat het in Utrecht is allemaal!)
quote:Op woensdag 12 april 2006 08:06 schreef saaw het volgende:
[..]
ik kom je wel helpen om het gemiddelde hoog te houden
mits eindhoven, nijmegen of utrecht
Vorige is net geweest, helft van de PUB'ers is zich aan het voorbereiden op de examens.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:14 schreef deejaylethal het volgende:
Is er nog niet. Het gaat namelijk officieel nog niet door...
Pas wanneer er genoeg animo is gaat de PUBmeet nieuwe stijl door.
Ik denk dat het helemaal niet lukt om een grote meet op te zettenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Vorige is net geweest, helft van de PUB'ers is zich aan het voorbereiden op de examens.
Ik denk niet dat het je de komende maand gaat lukken een grote meet op te zetten.
true, niet van pub iigquote:Op woensdag 12 april 2006 16:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het helemaal niet lukt om een grote meet op te zettenWanneer je het ook doet .
Inderdaad, en die zijn begin juni afgelopenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Vorige is net geweest, helft van de PUB'ers is zich aan het voorbereiden op de examens.
Ik denk niet dat het je de komende maand gaat lukken een grote meet op te zetten.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2006 16:51 schreef -Marlii- het volgende:
Waarom zou je ook een grote meet willen? Klein lijkt me juist veel gezelliger!
als er 4 13-jarigen meeten, denk jij dat daar een vrouwelijk persoon bij zit?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil 13jarige..
Lekker kwijlen daar
18+quote:Op woensdag 12 april 2006 22:11 schreef -Marlii- het volgende:
Vanaf welke leeftijd denk je dan? 16+?
Vanaf?quote:
totquote:Op woensdag 12 april 2006 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vanaf?
Matig dribbel, matig..
Okquote:Op woensdag 12 april 2006 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
tot
typo, kan de beste overkomen
zo blijkt maar weer
Maar eind mei mag ik net niet meer komen!quote:Op donderdag 13 april 2006 00:07 schreef VASND het volgende:
Alleen maar 17 t/m 19 jarigen, en dan eind meilekker druk.
Bij deze call ik deze meet off.... Het gaat dus niet door.quote:Ooit wilde ik een meet op touw zetten, mits het een beetje genieten zou worden
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Bij deze call ik deze meet off.... Het gaat dus niet door.
Reden?: Te weinig animo
Jammer?: Tja...
Andere keer?: Misschien in de vakantie
En nu dan?: Maikuuuuuuuuuuuul wil vast wel met een paar mensen brommers kiekuh...
Rest mij nog een ding: De hartelijke groeten!
Dan zit ik in Parijsquote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dan organiseren we een meet zonder deejaylethal, is al 3 keer eerder gelukt dus een 4e keer lukt vast ook wel![]()
Utrecht,een vrijdagavond / nacht ergens vlak na de examens?
18 mei tot en met 2 juniquote:Op donderdag 13 april 2006 16:59 schreef MaddoxX het volgende:
wanneer zijn die examens van die n00bs dan?
Juistquote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef deejaylethal het volgende:
Dan moet je t in een ander topic doen.... Dit verward...
Het gaat er niet om dat ik niet wil of zo, maar het lijkt me duidelijk dat de meet die ik voor ogen had niet door kan gaan in die vorm... Dat wil niet zeggen dat er helemaal geen meet mogelijk is.
niet in juniquote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dan organiseren we een meet zonder deejaylethal, is al 3 keer eerder gelukt dus een 4e keer lukt vast ook wel![]()
Utrecht,een vrijdagavond / nacht ergens vlak na de examens?
okquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:04 schreef snopprinses het volgende:
nou als iemand nou 3 datums prikt..en dan die waar de meeste mensen kunnen wordt uitgekozen.
Geen van drieënquote:Op vrijdag 14 april 2006 07:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ok
Vrijdag 9 Juni
Vrijdag 30 Juni
Vrijdag 14 Juli
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ok
Vrijdag 9 Juni Zit ik in Parijs
Vrijdag 30 Juni kan ik wel
Vrijdag 14 Juli kan ik ook
![]()
Utrecht is niet kutquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Utrecht is kut stad
Maar ik twijfel ik zie wel
Dat is 1uur en een kwartier langer reizen en utrecht is al 2uur en 15minuten, dat is lang en lang zat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Eindhoven is toch ook te doen.
Meestrich - Grun'nquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:09 schreef MaddoxX het volgende:
allemaal n00bs hier die zitten te zeiken over afstand (mja ik ook hoor)
utrecht is hier 2u vandaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:27 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat is 1uur en een kwartier langer reizen en utrecht is al 2uur en 15minuten, dat is lang en lang zat.
Kan nooit verder zijn dan voor mijquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:22 schreef woutabest het volgende:
Eindhoven is voor mij toch wel een heel stuk verder
En Utrecht een uurtje verderopquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:49 schreef VASND het volgende:
Dan toch gewoon eindhoven. woon er practisch langs
Oh iets meer dan 2 eindhovens nog wel in dat kleine Nederlandquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:17 schreef MaddoxX het volgende:
daar zitten n00bs..
en volgens mijn kaart ligt eindhoven toch wel overal centraal
[afbeelding]
Het boeit mij ook geen fuck, zolang het maar geen amsterdam isquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En Utrecht een uurtje verderop
Dat kan toch geen probleem zijn
das mooiquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Het boeit mij ook geen fuck, zolang het maar geen amsterdam is.
NEEEN. geen a'dam.quote:
Tja, dat zeg ik ook al de hele tijd, maar mensen geloven dat nietquote:Op zondag 16 april 2006 19:13 schreef Dribbel_ het volgende:
meer dan 7 voor een pubmeet ga je er echt niet bij mekaar krijgen geloof me![]()
Nee?quote:Op maandag 17 april 2006 10:13 schreef B_BOY het volgende:
gaan we dan de 29e met ze alle koninginne dag viere?
quote:
Nou zeg.quote:Op maandag 17 april 2006 14:04 schreef snopprinses het volgende:
dan kom ik lekker niethiet
*ook nietquote:Op maandag 17 april 2006 14:04 schreef snopprinses het volgende:
dan kom ik lekker niethiet
de 29ste?quote:
Waar hèb je het over?quote:Op maandag 17 april 2006 15:00 schreef MaddoxX het volgende:
n00bs lees dan ook
trouwens jullie kwamen hoe dan ook toch al niet
Jij vind r'dam, utrecht en amsterdam kut?quote:Op maandag 17 april 2006 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is echt een saaie stad
Lul nietquote:Op maandag 17 april 2006 15:00 schreef MaddoxX het volgende:
n00bs lees dan ook
trouwens jullie kwamen hoe dan ook toch al niet
ehm, het is toch een algemene PUBmeet met zn allen enzoquote:Op maandag 17 april 2006 18:23 schreef snopprinses het volgende:
organiseer er dan 1 in het noorden
nogal logisch dat de mensen uit het zuiden daar een meet plannen he
Uhm Eindhoven en Nijmegen is midden NL.quote:Op maandag 17 april 2006 18:21 schreef saaw het volgende:
ik heb iig geen meivakantie
en als iedereen nou eens zn kop houdt over eindhoven en nijmegen. altijd al in het zuiden, nu eens noord!
sommige mensen zijn gewoon domquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:23 schreef anti-virus het volgende:
Eindhoven midden nederland
[afbeelding]
TadaaDát is midden Nederland!
(binnen de rechthoek dus)
DRIBBIEEEJ!quote:Op zondag 16 april 2006 18:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt helemaal goed met die meet van jullie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |