kicke!quote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Arhnem kom ik altijd langs en voor Nijmegen wil ik wel even omrijden met de trein![]()

En die daarvoor in Eindhoven, dus nu weer wat meer (anders) centraalquote:Op maandag 10 april 2006 18:43 schreef saaw het volgende:
ik ben voor utrecht, lekker centraal
vorige was al in maastricht, weer in het zuiden van het land lijkt me een beetje gek

maar zoals al eerder is gezegd. eerst eindhoven, toen maastricht, nu mag het wel wat meer naar t noorden!quote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En die daarvoor in Eindhoven, dus nu weer wat meer (anders) centraal

preciesquote:Op maandag 10 april 2006 18:45 schreef saaw het volgende:
[..]
maar zoals al eerder is gezegd. eerst eindhoven, toen maastricht, nu mag het wel wat meer naar t noorden!

En ik heb nooit helemaal begrepen wat er mis is met Utrecht, magoed... dat schijnt niet de PUB-stad te zijn. Maar het zou wel ongelovelijk makkelijk zijnquote:

Nee is voor Pubjes. Puh.quote:Op maandag 10 april 2006 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
Kan deze niet naar GC geschopt worden btw ?
Daar hebje wat meer volk ipv alleen 17 jarigen etc

Ik stem ook voor Utrechtquote:Op maandag 10 april 2006 18:51 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En ik heb nooit helemaal begrepen wat er mis is met Utrecht, magoed... dat schijnt niet de PUB-stad te zijn. Maar het zou wel ongelovelijk makkelijk zijn![]()

quote:Op maandag 10 april 2006 19:04 schreef saaw het volgende:
rond 5 a 6 ofzo, dan bieren, eten, meer bieren

Dat zijn altijd de dagen dat ik het meest op krijgquote:Op maandag 10 april 2006 19:04 schreef saaw het volgende:
rond 5 a 6 ofzo, dan bieren, eten, meer bieren

Da's waar en je bent nog gezellig aan de tel ookquote:

Ik heb het idee dat er dan maar 2 mensen komen, jij en ikquote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef -Marlii- het volgende:
Als ik misschien met XBM ergens kan komen, ben ik ook al stuk blijerHoef ik niet al die pokkestukken alleen
kunnen we niet in Winterswijk meeten?

oke danquote:Op maandag 10 april 2006 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er dan maar 2 mensen komen, jij en ik
Maar mocht je ooit meegaan met een meet kom ik je ophalen in WInterswijk en breng ik je ook weer terug

tja, ik ben het gewendquote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
oke dantis alleen vanaf ons overal zo'n kuteind

ja kloptquote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja, ik ben het gewend. Utrecht valt nog wel mee, voor jou 1uu en 50 minuten

quote:

Hoezo? Ga je verkassen?quote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef saaw het volgende:
utrecht ja
wanneer ongeveer? anders kunnen we tegen die tijd misschien bij mij thuis crashen

Ja dan hebben de meeste dus examens lieve schatquote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Liever een weekje later want dan ben ik sowieso weer thuis

Owja shitquote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ja dan hebben de meeste dus examens lieve schat

Oh sorry schatquote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ja dan hebben de meeste dus examens lieve schat

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |