dan kom ik ookquote:Op maandag 10 april 2006 15:27 schreef -Marlii- het volgende:
Ligt er aan wanneer, waar en hoeveel geld ik heb. En of ik 16 benMaar als ik ook mag van mn ouders wil ik wel graag een x
Grun'n is tovquote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Renesite het volgende:
Groningen!
woeps, verkeerd gelezenquote:
Dat klinkt gezellig! Bovendien kunnen een heleboel mensen vast wel! Nog meer mensen? Klop even aan! (wie heeft trouwens zin om n overzichtje te maken????)quote:Op maandag 10 april 2006 15:27 schreef -Marlii- het volgende:
Ligt er aan wanneer, waar en hoeveel geld ik heb. En of ik 16 benMaar als ik ook mag van mn ouders wil ik wel graag een x
Zwollequote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig! Bovendien kunnen een heleboel mensen vast wel! Nog meer mensen? Klop even aan! (wie heeft trouwens zin om n overzichtje te maken????)
Grunnen is leuk, maar te ver. Ik stel voor om t centraal te houden en dus Utrecht, Amersfoort, Arnhem of Amsterdam te kiezen!
quote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig! Bovendien kunnen een heleboel mensen vast wel! Nog meer mensen? Klop even aan! (wie heeft trouwens zin om n overzichtje te maken????)
Grunnen is leuk, maar te ver. Ik stel voor om t centraal te houden en dus Utrecht, Amersfoort, Arnhem of Amsterdam te kiezen!
He schijtquote:Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef Zyggie het volgende:
Je bent de pub-gerechtigde leeftijd al voorbij.
Ik denk dat cerror wel naar de pubmeet komt jaquote:Op maandag 10 april 2006 15:24 schreef deejaylethal het volgende:
(cerror en messenga), jullie op de lijst?
Ach, geestelijk valt ie nog ruimschoots binnen de doelgroep inderdaadquote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat cerror wel naar de pubmeet komt ja
Dat redelijk centraal valt vies tegen hoorquote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zijn mensen die op de vorige 3 PUB meets aanwezig waren ook welkom?
Zo ja, dan gaat mijn voorkeur uit naar Eindhoven omdat die stad ook redelijk centraal ligt en voor de zuiderlingen ook een stuk makkelijker te bereiken is
Check mij ik ben 3x naar een pubmeet geweest ?quote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zo ja, dan gaat mijn voorkeur uit naar Eindhoven omdat die stad ook redelijk centraal ligt en voor de zuiderlingen ook een stuk makkelijker te bereiken is
dat is niet centraalquote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Amsterdam is toch best wel in het noorden?quote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
dat is niet centraaltis al in ehv geweest en in maastricht etc geef de noordelingen ZONDER ov nu ook eens een kans damn
Zou wel fijn zijn ja, maar Utrecht is ook nog wel te doen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Amsterdam, Utrecht, Rdam is nog oke maar uit deze 3 heeft Utrecht de voorkeur maar Ehv etc is te duur en 4 uur in de treinquote:Op maandag 10 april 2006 16:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Amsterdam is toch best wel in het noorden?
Ze willen je niet erbij hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
dat is niet centraaltis al in ehv geweest en in maastricht etc geef de noordelingen ZONDER ov nu ook eens een kans damn
Gelukkig vallen die 3 steden allemaal binnen het uur met de trein vanaf hierquote:Op maandag 10 april 2006 17:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Amsterdam, Utrecht, Rdam is nog oke maar uit deze 3 heeft Utrecht de voorkeur maar Ehv etc is te duur en 4 uur in de trein
Hier wilde ik iets lulligs neerzetten, maar daar heb ik nu eigenlijk even geen zin inquote:
Dat is liefquote:Op maandag 10 april 2006 17:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hier wilde ik iets lulligs neerzetten, maar daar heb ik nu eigenlijk even geen zin in
Wat maakt het dan uit als je toch gratis kanquote:Op maandag 10 april 2006 17:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gelukkig vallen die 3 steden allemaal binnen het uur met de trein vanaf hier
Maar inderdaad, ik heb het niet zo heel erg op treinen. Twee uur is eigenlijk al teveel voor mij, ook al kan ik op zich gratis
Omdat ik waarschijnlijk tóch moet betalen omdat je dan op zaterdag terug moet en ik niet echt graag uren achter elkaar in de trein zitquote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit als je toch gratis kanDe laatste trein hoef je geen zorgen over te maken omdat we doorgaan tot de eerste trein
![]()
Omdat mij het wel uitmaaktquote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit als je toch gratis kanDe laatste trein hoef je geen zorgen over te maken omdat we doorgaan tot de eerste trein
![]()
Wow, voor het eerst in mn leven ben ik het met Maikuuul eensquote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
Eigenlijk moet er een meet in GC gemaakt worden, voor iedereen dus.
Want uber veel pubers zijn er niet op fok dus daar lijkt mijn geschikter
quote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Omdat ik waarschijnlijk tóch moet betalen omdat je dan op zaterdag terug moet en ik niet echt graag uren achter elkaar in de trein zit
Okequote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat mij het wel uitmaaktik wil steeds al komen maar dan wordt het steeds ergens int zuiden gehouden en ik moet wel betalen
Dat was vorige week, rememberquote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
Eigenlijk moet er een meet in GC gemaakt worden, voor iedereen dus.
Want uber veel pubers zijn er niet op fok dus daar lijkt mijn geschikter
Dat was de ONZ meetquote:
Als iedereen toch moeilijk gaat doen stem ik voor Leiden/Noordwijkquote:Op maandag 10 april 2006 17:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
[..]
OkeJulie bepalen de stad, ik kom toch overal wel
Arhnem kom ik altijd langs en voor Nijmegen wil ik wel even omrijden met de treinquote:Op maandag 10 april 2006 17:45 schreef morgane het volgende:
me wants!!!in Arnhem of Nijmegen zou ideaal zijn, verder weg wordt waarschijnlijk al een stuk lastiger vanwege treinkosten (kan het makkelijk betalen maar m'n ouders doen er altijd moeilijk over) tenzij ik met iemand met een OV/kortingskaart/o.i.d. meemag, maar mensen met een OV zijn al zowat geen pubers meer geloof ik
edit: ohja, het mag ook niet te laat worden, ik mag iig niet in het donker in m'n uppie op een station staan
![]()
kicke!quote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Arhnem kom ik altijd langs en voor Nijmegen wil ik wel even omrijden met de trein![]()
En die daarvoor in Eindhoven, dus nu weer wat meer (anders) centraalquote:Op maandag 10 april 2006 18:43 schreef saaw het volgende:
ik ben voor utrecht, lekker centraal
vorige was al in maastricht, weer in het zuiden van het land lijkt me een beetje gek
maar zoals al eerder is gezegd. eerst eindhoven, toen maastricht, nu mag het wel wat meer naar t noorden!quote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En die daarvoor in Eindhoven, dus nu weer wat meer (anders) centraal
preciesquote:Op maandag 10 april 2006 18:45 schreef saaw het volgende:
[..]
maar zoals al eerder is gezegd. eerst eindhoven, toen maastricht, nu mag het wel wat meer naar t noorden!
En ik heb nooit helemaal begrepen wat er mis is met Utrecht, magoed... dat schijnt niet de PUB-stad te zijn. Maar het zou wel ongelovelijk makkelijk zijnquote:
Nee is voor Pubjes. Puh.quote:Op maandag 10 april 2006 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
Kan deze niet naar GC geschopt worden btw ?
Daar hebje wat meer volk ipv alleen 17 jarigen etc
Ik stem ook voor Utrechtquote:Op maandag 10 april 2006 18:51 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En ik heb nooit helemaal begrepen wat er mis is met Utrecht, magoed... dat schijnt niet de PUB-stad te zijn. Maar het zou wel ongelovelijk makkelijk zijn![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 19:04 schreef saaw het volgende:
rond 5 a 6 ofzo, dan bieren, eten, meer bieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |