dan kom ik ookquote:Op maandag 10 april 2006 15:27 schreef -Marlii- het volgende:
Ligt er aan wanneer, waar en hoeveel geld ik heb. En of ik 16 benMaar als ik ook mag van mn ouders wil ik wel graag een x
Grun'n is tovquote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Renesite het volgende:
Groningen!
woeps, verkeerd gelezenquote:
Dat klinkt gezellig! Bovendien kunnen een heleboel mensen vast wel! Nog meer mensen? Klop even aan! (wie heeft trouwens zin om n overzichtje te maken????)quote:Op maandag 10 april 2006 15:27 schreef -Marlii- het volgende:
Ligt er aan wanneer, waar en hoeveel geld ik heb. En of ik 16 benMaar als ik ook mag van mn ouders wil ik wel graag een x
Zwollequote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig! Bovendien kunnen een heleboel mensen vast wel! Nog meer mensen? Klop even aan! (wie heeft trouwens zin om n overzichtje te maken????)
Grunnen is leuk, maar te ver. Ik stel voor om t centraal te houden en dus Utrecht, Amersfoort, Arnhem of Amsterdam te kiezen!
quote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig! Bovendien kunnen een heleboel mensen vast wel! Nog meer mensen? Klop even aan! (wie heeft trouwens zin om n overzichtje te maken????)
Grunnen is leuk, maar te ver. Ik stel voor om t centraal te houden en dus Utrecht, Amersfoort, Arnhem of Amsterdam te kiezen!
He schijtquote:Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef Zyggie het volgende:
Je bent de pub-gerechtigde leeftijd al voorbij.
Ik denk dat cerror wel naar de pubmeet komt jaquote:Op maandag 10 april 2006 15:24 schreef deejaylethal het volgende:
(cerror en messenga), jullie op de lijst?
Ach, geestelijk valt ie nog ruimschoots binnen de doelgroep inderdaadquote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat cerror wel naar de pubmeet komt ja
Dat redelijk centraal valt vies tegen hoorquote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zijn mensen die op de vorige 3 PUB meets aanwezig waren ook welkom?
Zo ja, dan gaat mijn voorkeur uit naar Eindhoven omdat die stad ook redelijk centraal ligt en voor de zuiderlingen ook een stuk makkelijker te bereiken is
Check mij ik ben 3x naar een pubmeet geweest ?quote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zo ja, dan gaat mijn voorkeur uit naar Eindhoven omdat die stad ook redelijk centraal ligt en voor de zuiderlingen ook een stuk makkelijker te bereiken is
dat is niet centraalquote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Amsterdam is toch best wel in het noorden?quote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
dat is niet centraaltis al in ehv geweest en in maastricht etc geef de noordelingen ZONDER ov nu ook eens een kans damn
Zou wel fijn zijn ja, maar Utrecht is ook nog wel te doen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Amsterdam, Utrecht, Rdam is nog oke maar uit deze 3 heeft Utrecht de voorkeur maar Ehv etc is te duur en 4 uur in de treinquote:Op maandag 10 april 2006 16:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Amsterdam is toch best wel in het noorden?
Ze willen je niet erbij hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
dat is niet centraaltis al in ehv geweest en in maastricht etc geef de noordelingen ZONDER ov nu ook eens een kans damn
Gelukkig vallen die 3 steden allemaal binnen het uur met de trein vanaf hierquote:Op maandag 10 april 2006 17:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Amsterdam, Utrecht, Rdam is nog oke maar uit deze 3 heeft Utrecht de voorkeur maar Ehv etc is te duur en 4 uur in de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |