Inderdaad, en die zijn begin juni afgelopenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Vorige is net geweest, helft van de PUB'ers is zich aan het voorbereiden op de examens.
Ik denk niet dat het je de komende maand gaat lukken een grote meet op te zetten.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2006 16:51 schreef -Marlii- het volgende:
Waarom zou je ook een grote meet willen? Klein lijkt me juist veel gezelliger!
als er 4 13-jarigen meeten, denk jij dat daar een vrouwelijk persoon bij zit?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil 13jarige..
Lekker kwijlen daar
18+quote:Op woensdag 12 april 2006 22:11 schreef -Marlii- het volgende:
Vanaf welke leeftijd denk je dan? 16+?
Vanaf?quote:
totquote:Op woensdag 12 april 2006 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vanaf?
Matig dribbel, matig..
Okquote:Op woensdag 12 april 2006 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
tot
typo, kan de beste overkomen
zo blijkt maar weer
Maar eind mei mag ik net niet meer komen!quote:Op donderdag 13 april 2006 00:07 schreef VASND het volgende:
Alleen maar 17 t/m 19 jarigen, en dan eind meilekker druk.
Bij deze call ik deze meet off.... Het gaat dus niet door.quote:Ooit wilde ik een meet op touw zetten, mits het een beetje genieten zou worden
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Bij deze call ik deze meet off.... Het gaat dus niet door.
Reden?: Te weinig animo
Jammer?: Tja...
Andere keer?: Misschien in de vakantie
En nu dan?: Maikuuuuuuuuuuuul wil vast wel met een paar mensen brommers kiekuh...
Rest mij nog een ding: De hartelijke groeten!
Dan zit ik in Parijsquote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dan organiseren we een meet zonder deejaylethal, is al 3 keer eerder gelukt dus een 4e keer lukt vast ook wel![]()
Utrecht,een vrijdagavond / nacht ergens vlak na de examens?
18 mei tot en met 2 juniquote:Op donderdag 13 april 2006 16:59 schreef MaddoxX het volgende:
wanneer zijn die examens van die n00bs dan?
Juistquote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef deejaylethal het volgende:
Dan moet je t in een ander topic doen.... Dit verward...
Het gaat er niet om dat ik niet wil of zo, maar het lijkt me duidelijk dat de meet die ik voor ogen had niet door kan gaan in die vorm... Dat wil niet zeggen dat er helemaal geen meet mogelijk is.
niet in juniquote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dan organiseren we een meet zonder deejaylethal, is al 3 keer eerder gelukt dus een 4e keer lukt vast ook wel![]()
Utrecht,een vrijdagavond / nacht ergens vlak na de examens?
okquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:04 schreef snopprinses het volgende:
nou als iemand nou 3 datums prikt..en dan die waar de meeste mensen kunnen wordt uitgekozen.
Geen van drieënquote:Op vrijdag 14 april 2006 07:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ok
Vrijdag 9 Juni
Vrijdag 30 Juni
Vrijdag 14 Juli
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |