Dat zijn altijd de dagen dat ik het meest op krijgquote:Op maandag 10 april 2006 19:04 schreef saaw het volgende:
rond 5 a 6 ofzo, dan bieren, eten, meer bieren
Da's waar en je bent nog gezellig aan de tel ookquote:
Ik heb het idee dat er dan maar 2 mensen komen, jij en ikquote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef -Marlii- het volgende:
Als ik misschien met XBM ergens kan komen, ben ik ook al stuk blijerHoef ik niet al die pokkestukken alleen
kunnen we niet in Winterswijk meeten?
oke danquote:Op maandag 10 april 2006 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er dan maar 2 mensen komen, jij en ik
Maar mocht je ooit meegaan met een meet kom ik je ophalen in WInterswijk en breng ik je ook weer terug
tja, ik ben het gewendquote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
oke dantis alleen vanaf ons overal zo'n kuteind
ja kloptquote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja, ik ben het gewend. Utrecht valt nog wel mee, voor jou 1uu en 50 minuten
quote:
Hoezo? Ga je verkassen?quote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef saaw het volgende:
utrecht ja
wanneer ongeveer? anders kunnen we tegen die tijd misschien bij mij thuis crashen
Ja dan hebben de meeste dus examens lieve schatquote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Liever een weekje later want dan ben ik sowieso weer thuis
Owja shitquote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ja dan hebben de meeste dus examens lieve schat
Oh sorry schatquote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ja dan hebben de meeste dus examens lieve schat
Ohja.. ik werk ook nog meestal op zaterdag van 12 tot 9quote:Op maandag 10 april 2006 21:38 schreef saaw het volgende:
zaterdag kan ik zowiezo niet voor rond 9 uur ofzo ivm werk
ik ook wel, maar moet zowiezo van 8 tot 2, daarna kan eventueel wel gecancelledquote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ohja.. ik werk ook nog meestal op zaterdag van 12 tot 9
Maar goed, dat kan ik voortijdig wel afzeggen.
Ik nog wel wat langer, maar dat is wel af te zeggen voor de 22e meiquote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ohja.. ik werk ook nog meestal op zaterdag van 12 tot 9
Maar goed, dat kan ik voortijdig wel afzeggen.
Precies en anders we verdwalen vast niet en we vermaken ons vast welquote:Op maandag 10 april 2006 21:47 schreef saaw het volgende:
woon er [nog] niet maar ken het wel redelijk goed
preciesquote:Op maandag 10 april 2006 21:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Precies en anders we verdwalen vast niet en we vermaken ons vast wel![]()
Jupsquote:
Wanneer?quote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups
Zeg je hebt me nooit meer terug gemailt
Da's een tijd geleden, eehm tsja ehm. Geen idee meerquote:
Okequote:Op maandag 10 april 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's een tijd geleden, eehm tsja ehm. Geen idee meer
Het is nog geen eens 10 min. van A'dam met de treinquote:Op maandag 10 april 2006 21:59 schreef VASND het volgende:
Amsterdam is weer zo a-centraal () voor de noordoostelingen
.
Ik bedoelde ook eigenlijk best wel zuid oost, maar dannog, overstappen en en en grmbl..quote:Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Het is nog geen eens 10 min. van A'dam met de trein
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:15 schreef deejaylethal het volgende:
Ohh ja: Mobiliseer ook een paar van je "real-life" vrienden. Misschien willen zij ook wel mee. Bovendien ben ik zelf ook geen puber meer... Dus om even duidelijk te zijn: JE HOEFT GEEN PUBER TE ZIJN OM MEE TE GAAN! . De leeftijd loopt van 12 tot 27, dus ieder zichzelf jong voelend (en zijnde) persoon kan gewoon mee... (sterker nog, MOET mee)
Dat was wel de bedoeling, maar daar weet de TS volgens mij niks van afquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:29 schreef VASND het volgende:
Ik dacht dat maikuuul ging organiseren?
ik ken hetquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:20 schreef morgane het volgende:
ik mag niet komen als het in Utrecht wordt gehouden i.v.m gezeik van ouders over de treinkosten enzo...ook vinden ze het niet goed als ik met 1 iemand mee terug kan, misschien zelfs niet als er een heleboel dezelfde kant op moeten aangezien jullie 'onbekend' zijn (en ik bijna 17, dammit) anyway, Utrecht zit er niet in voor mij
de vorige keer dat ik daar een meet had zijn m'n ouders meegegaan met de auto om ondertussen te gaan winkelen en me dus rond 5 uur alweer mee naar huis te nemen
![]()
Maikuuul trekt volle zalenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:11 schreef deejaylethal het volgende:
Doet het ertoe?
Wie weetquote:Op maandag 10 april 2006 16:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar bij een andere plaats kom je dus wel?
En natuurlijk gratis bier regelen he, dat hoort er bijquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:42 schreef Maikuuul het volgende:
In principe wil ik em wel organiseren, maarja wtf gek waar moet ik een restaurant reserveren in Utecht ofzo ?
Want echt restaurants daar weet ik niet
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
En natuurlijk gratis bier regelen he, dat hoort er bij.
Sponsoren zoeken! Verkoop gesigneerde stenen!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ik ga iig geen rondje geven voor 10 man
30 man..quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:21 schreef deejaylethal het volgende:
10 man? WTF, er moeten er minstens 30 komen wil het doorgaan. Bovendien heb ik het idee dat het beter door andere mensen georganiseerd kan worden als ik t zo lees...
En waarom een restaurant?? Je kunt toch gewoon zelf bij de BK gaan bikken? Tis gewoon een meet voor de lol, niet om woest te gaan zitten schranzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |