Het is je icon.quote:Op maandag 10 april 2006 12:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nu moet je echt effe opflikkeren wil jeen ik wil dat die foto effe weg wordt gehaald. Dank.
Dat mag dan dus weer niet.quote:Op maandag 10 april 2006 12:09 schreef VASND het volgende:
tvp.
Kan me niks schelen, je weet me god niet eens wat er allemaal gaande is, lees je eerst eens in voor je zo dom en kinderachtig gaat doen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is je icon.. Die op FOK! staat
. Dus het mag.
Heb ik op je tere zieltje getrapt?quote:Op maandag 10 april 2006 12:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan me niks schelen, je weet me god niet eens wat er allemaal gaande is, lees je eerst eens in voor je zo dom en kinderachtig gaat doen.
Ik ben totaal niet vrolijkquote:Op maandag 10 april 2006 12:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb ik op je tere zieltje getrapt?
quote:Op maandag 10 april 2006 12:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet vrolijklijkt me ook logisch.....maar goed ik ga maar wat anders doen dan hier een beetje dom lopen te andwoorden op iemand die eigelijk zelf gewoon een kneus is.
Whehehhehehehehe, het wordt alleen maar grappiger nu, je vriendin is een webcamgirlquote:Op zondag 9 april 2006 16:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
http://www.solomio.nl/site/
Het gaat om deze site....ze reageert nu ook niet echt zo van wowach ze zal vast wel een beter 1 vinden....
Was de verkeerdequote:Op maandag 10 april 2006 12:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik donder iig hier op ja goed geraden. De groeten.
Dat deed hij vast expresquote:
Sven.quote:Op maandag 10 april 2006 12:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehehhehehehehe, het wordt alleen maar grappiger nu, je vriendin is een webcamgirl![]()
Jij was toch geen mod meer hier?quote:Op maandag 10 april 2006 12:14 schreef Renesite het volgende:
Sven, nu opflikkeren met op de man spelen ende zo![]()
![]()
Sjonge jongequote:Op maandag 10 april 2006 12:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehehhehehehehe, het wordt alleen maar grappiger nu, je vriendin is een webcamgirl![]()
Ja, so, als jij doelbewust hier lekker loopt te userbashen dan mag ik daar wat van zeggen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was toch geen mod meer hier?
Ach kom, dat is toch hilarischquote:
Misschien moet je nog een keer zeggen dat je weggaat.quote:Op maandag 10 april 2006 12:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar ik ben pleite, heb wel betere dingen aan mijn hoofd.
Kom op zegquote:Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach kom, dat is toch hilarisch![]()
!
*edit: doe nou es niet!quote:Op maandag 10 april 2006 12:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sjonge jongeik hoop echt dat jij dit ook een keer gaat mee maken
![]()
Bij mij stopte het gniffelen nietquote:Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Renesite het volgende:
Ik kan er eventjes op gniffelen misschien (in het begin, een chatsite, best sneu eigk![]()
![]()
Ik heb dikke pret hoor.quote:
Als hij het er moeilijk mee heeft moet ie niet als een huilie hier gaan lopen mekkeren, maar het goed gaan maken met z'n vriendin of het uitmaken.quote:Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom op zegJij juicht toe dat iemand ruzie heeft met een vriendin?
Maar als je merkt dat iemand het er dus toch best moeilijk mee heeft laat een normaal mens het met rust.
Doe er wat aan.quote:Op maandag 10 april 2006 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij mij stopte het gniffelen niet.
Dat laatste is misschien moeilijk voor je. Maar laat het lekker.quote:
Jaja, ik was al aan het editen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat laatste is misschien moeilijk voor je. Maar laat het lekker.
True that.quote:Op maandag 10 april 2006 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als hij het er moeilijk mee heeft moet ie niet als een huilie hier gaan lopen mekkeren, maar het goed gaan maken met z'n vriendin of het uitmaken..
Knufje? Kusje? Kroel?quote:Op maandag 10 april 2006 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, ik was al aan het editen.
WTF heeft het er nou weer mee te maken dat ik mod ben geweest?quote:
Als ik iets grappig vind, mag ik daar best om lachen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
True that.
Maar die huilie dingen kan ik heel goed negeren. Misschien proberen![]()
Joh. als hij er over wil praten, ff laten gaan en klaar.
[..]
Knufje? Kusje? Kroel?![]()
![]()
Je laatste berichtjes in FOK!crew zeggen al genoeg hoorquote:Op maandag 10 april 2006 12:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF heeft het er nou weer mee te maken dat ik mod ben geweest?
Leedvermaak is het beste vermaak. Maar als het serieus word dan is het gewoon niet leuk meer, maar lijkt het op doelmatig iemand er op pakken, not done imhoquote:Op maandag 10 april 2006 12:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik iets grappig vind, mag ik daar best om lachen.
Hoezo ouwe koe - slootquote:Op maandag 10 april 2006 12:28 schreef tonks het volgende:
Er is maar 1 iemand die over de vriendin van SGJ mag praten en dat ben ik!
Hoezo? Ze is familie van je?quote:Op maandag 10 april 2006 12:28 schreef tonks het volgende:
Er is maar 1 iemand die over de vriendin van SGJ mag praten en dat ben ik!
Dat heb je dan mis hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 12:27 schreef tonks het volgende:
je kreeg geen nieuwe baan aangeboden in een ander subforum en daarom doe je zo?
Nou ja, als je dat al serieus noemt, moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan.quote:Op maandag 10 april 2006 12:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leedvermaak is het beste vermaak. Maar als het serieus word dan is het gewoon niet leuk meer, maar lijkt het op doelmatig iemand er op pakken, not done imho![]()
Ja uhmm ik ben hier ook 200 delen niet geweest dus ik volg het niet echt meer. Vind je het heel erg?quote:
Ik kom ook amper in PUBquote:Op maandag 10 april 2006 12:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja uhmm ik ben hier ook 200 delen niet geweest dus ik volg het niet echt meer. Vind je het heel erg?
Tonks; vertel?
quote:Op maandag 10 april 2006 12:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat al serieus noemt, moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan.
Wat moet ik precies negeren? SpeedyGJ is in 5 minuten drie keer vertrokken, dus de pret is over.quote:Op maandag 10 april 2006 12:32 schreef Renesite het volgende:
Joh, doe je ogen dicht en negeer hetkoop een stressbal
He, verdullekes.quote:Op maandag 10 april 2006 12:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat moet ik precies negeren? SpeedyGJ is in 5 minuten drie keer vertrokken, dus de pret is over..
Ik zei een keer dat ik iets met zijn vriendin had en toen geloofde hij dat en toen was het opeens uit ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 12:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik nog minderMaar als je het nog even uit wilt leggen; graag
quote:Op maandag 10 april 2006 12:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zei een keer dat ik iets met zijn vriendin had en toen geloofde hij dat en toen was het opeens uit ofzo
liefde is overal op de wereldquote:Op maandag 10 april 2006 12:37 schreef Svensational het volgende:
Gaat dat spel oneindig door?
Whehehequote:Op maandag 10 april 2006 12:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zei een keer dat ik iets met zijn vriendin had en toen geloofde hij dat en toen was het opeens uit ofzo
Ik klik me een ongelukquote:
Ja, in tegenstelling tot Speedyquote:
Leuk dat je er wasquote:Op maandag 10 april 2006 12:39 schreef BVO het volgende:
*knip
Zie je wel, ik ben niet de enigequote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/842253/2/50#36818715]maandag 10 april 2006 *knip
Wat? Kneus?quote:Op maandag 10 april 2006 12:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zie je wel, ik ben niet de enige.
Sorry meneertje maar ik denk dat je het toch wel degelijk fout hebtquote:Op maandag 10 april 2006 12:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey je bent er weerquote:Op maandag 10 april 2006 12:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry meneertje maar ik denk dat je het toch wel degelijk fout hebtik kan het niet zo gauw meer terug vinden maar dat domme wijf was niet te vertrouwen, maar als je wilt weten wat er gaande was dan zou ik GCSC maar eens natrekken, let wel op dat je heel wat delen terug moet gaan
veel plezier ermee
![]()
Bedanktquote:Op maandag 10 april 2006 12:39 schreef BVO het volgende:
*knip
Hee, jij was toch weg?quote:Op maandag 10 april 2006 12:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry meneertje maar ik denk dat je het toch wel degelijk fout hebtik kan het niet zo gauw meer terug vinden maar dat domme wijf was niet te vertrouwen, maar als je wilt weten wat er gaande was dan zou ik GCSC maar eens natrekken, let wel op dat je heel wat delen terug moet gaan
veel plezier ermee
![]()
Ja ik ben er weer, maar nu is ikke weer weggiequote:
quote:Op maandag 10 april 2006 12:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
maar goed ik ga maar wat anders doen dan hier een beetje dom lopen te andwoorden op iemand die eigelijk zelf gewoon een kneus is.
quote:Op maandag 10 april 2006 12:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik donder iig hier op ja goed geraden. De groeten.
quote:Op maandag 10 april 2006 12:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar ik ben pleite, heb wel betere dingen aan mijn hoofd.
Dude, flikker dan ook eens een keer echt opquote:Op maandag 10 april 2006 12:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja ik ben er weer, maar nu is ikke weer weggie
quote:Op maandag 10 april 2006 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
ja mod doe dat
je moet best wel een kneus zijn om zo'n TT te maken
Doe er iets aan, verlaat dit topicquote:
Neuh, dan komt er enkel meer gebashquote:Op maandag 10 april 2006 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet Sven erin dan kan hij van zijn TT leren.
zet je in 1 van de 2 een leuk citaat ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 13:59 schreef VASND het volgende:
2xdie limiet van een paar seconden werkt niet op schoolcomputers?
.
Nou inderdaad, hij zal er wakker van liggen.quote:Op maandag 10 april 2006 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet Sven erin dan kan hij van zijn TT leren.
Blijkbaar wel, hij vond het wel nodig om zijn faggot SHO vriendjes erbij te halenquote:Op maandag 10 april 2006 14:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hij zal er wakker van liggen.
Beter zo?quote:Op maandag 10 april 2006 14:00 schreef Boeman het volgende:
[..]
zet je in 1 van de 2 een leuk citaat ofzo
Hij trachtte ons te verblijden met een breed scala aan kneuzerige figuren, hetgeen hem volledig gelukt is.quote:Op maandag 10 april 2006 14:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, hij vond het wel nodig om zijn faggot SHO vriendjes erbij te halen.
Hmm, dat was hem al aardig gelukt met zijn idols subforum volgens mij.quote:Op maandag 10 april 2006 14:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij trachtte ons te verblijden met een breed scala aan kneuzerige figuren, hetgeen hem volledig gelukt is.
Het zal je verbazen, maar PUB overtreft IDO in dat opzicht ruimschoots.quote:Op maandag 10 april 2006 14:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Hmm, dat was hem al aardig gelukt met zijn idols subforum volgens mij.
Hmm, als ik moet kiezen tussen pubers en gehandicapten dan weet ik het wel.quote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar PUB overtreft IDO in dat opzicht ruimschoots.
Ik ook, gehandicapten zijn zóveel leukerquote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Hmm, als ik moet kiezen tussen pubers en gehandicapten dan weet ik het wel.
Makkelijker dat wel.quote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook, gehandicapten zijn zóveel leuker!
kneusquote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook, gehandicapten zijn zóveel leuker!
Duh, Svengaytional was er mod.quote:Op maandag 10 april 2006 14:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Idols was een gay en kneuzen sub-fora
Is het een vliegtuig?quote:
Het is subforum. Het door jou gebruikte subfora (zonder streepje dus!) is het meervoud.quote:Op maandag 10 april 2006 14:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Idols was een gay en kneuzen sub-fora
anti-climaxquote:
Psyduckquote:Op maandag 10 april 2006 14:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb pokemon opstaan
Ik heb soms toevaliig opstaanquote:Op maandag 10 april 2006 14:40 schreef Zuen het volgende:
vroeger kende ik bijna al die namen van die pokémon. Maar nu zijn er allemaal nieuwe dus ik weet het helaas niet meer.
Je gebruikt teveel moeilijke woorden hoorquote:Op maandag 10 april 2006 14:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij trachtte ons te verblijden met een breed scala aan kneuzerige figuren, hetgeen hem volledig gelukt is.
quote:Op maandag 10 april 2006 14:40 schreef Zuen het volgende:
vroeger kende ik bijna al die namen van die pokémon. Maar nu zijn er allemaal nieuwe dus ik weet het helaas niet meer.
Bij het Idols sub-forum zaten veel kneuzenquote:Op maandag 10 april 2006 14:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gebruikt teveel moeilijke woorden hoor.
Ik meen jou er ook wel eens gezien te hebben.quote:Op maandag 10 april 2006 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij het Idols sub-forum zaten veel kneuzen
Dat is het volgens de meerderheid.
übertof, vooral dat laatstequote:Op maandag 10 april 2006 14:58 schreef Renesite het volgende:
middagje kamer opruimen, buren froh maken met mijn oude mobiel enzo.
tof.
Niet doen Sven.quote:
mijn wuppiesquote:Op maandag 10 april 2006 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Magic Twisty !
die heb ik ook gehad, ik vond het maar stom, want er zat een touwtje aan en dat zeiden ze er nie bij in de reclamequote:
quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
die heb ik ook gehad, ik vond het maar stom, want er zat een touwtje aan en dat zeiden ze er nie bij in de reclame
Wuppie ist tollquote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Wuppie is gay twisty niet
ik dacht toen ik jong was altijd dat het een levend beest wasquote:Op maandag 10 april 2006 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik al toen 3 a 4jarige toen een beetje
quote:Op maandag 10 april 2006 15:31 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik dacht toen ik jong was altijd dat het een levend beest was![]()
quote:
Ik stiekum ookquote:Op maandag 10 april 2006 15:31 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik dacht toen ik jong was altijd dat het een levend beest was![]()
kijk naar m'n usernaamquote:Op maandag 10 april 2006 15:35 schreef Boeman het volgende:
Mag ik vragen wat jij met Sloffie de Sleepboot hebt?
ja snapt ikquote:
nee joh, colaquote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik ook btw, Bar-le-Duc uit zon groot pak met dop
boekje is in bestelling. Dat is het enige wat ik kon vinden waar iets van sloffie op stond, en ik denk dat m'n broertje um wel leuk vind. en hij is gwoon tof!quote:Op maandag 10 april 2006 15:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja snapt ik![]()
maar wat heb JIJ met Sloffie? Jij die daar nu dit leest zegmaar![]()
want?quote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou eigenlijk zo'n Twisty om mijn borst moeten laten tattoeëren
Ik vind die van de brandweermannetjes leukerquote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef Sloffie het volgende:
[..]
boekje is in bestelling. Dat is het enige wat ik kon vinden waar iets van sloffie op stond, en ik denk dat m'n broertje um wel leuk vind. en hij is gwoon tof!![]()
![]()
ook wel toepasselijk voor mijquote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik vind die van de brandweermannetjes leuker
ohquote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is stoer en wuppie is gau
daar heb je wel een punt jaquote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
en wat is gau?quote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jaquote:
flauwquote:
dot-matrix of?quote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind ik net een plinter in mijn vinger.
Kan ik die eruit knippern met nagelschaar
quote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind ik net een plinter in mijn vinger.
Kan ik die eruit knippern met nagelschaar
maar hoe weet je nou hoe hij er in is gegaan, daar was je toch niet bijquote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef Sloffie het volgende:
[..]
met een pincet eruit trekken in dezelfde richting hoe hij erin is gegaan, of gewoon laten zitten.
Ik heb mezelf al eens geopereerdquote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef Sloffie het volgende:
[..]
met een pincet eruit trekken in dezelfde richting hoe hij erin is gegaan, of gewoon laten zitten.
je kunt toch zien hoe hij erin steektquote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar hoe weet je nou hoe hij er in is gegaan, daar was je toch niet bij
Ik ook niet zie het opeens nuquote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar hoe weet je nou hoe hij er in is gegaan, daar was je toch niet bij
Beterschapquote:Op maandag 10 april 2006 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al eens geopereerd( wrat ) zat ik ernaast veel bloed ) 2 maal gedaan ( links en rechts voet )
Weg wrat
weggesneden he
hoezo je krijgt smsjes daar hoef je niet op te reagerenquote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef snopprinses het volgende:
kost maar veel beltegoed als je jarig bent zeg
jewel..dan krijg je lieve smsjes van mensen waar je het niet van verwacht enzoquote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo je krijgt smsjes daar hoef je niet op te reageren![]()
okej danquote:Op maandag 10 april 2006 16:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jewel..dan krijg je lieve smsjes van mensen waar je het niet van verwacht enzoen dan moet je toch écht ff terug smsen
Als je jezelf kan opereren dan is eng vinden geen optie.quote:Op maandag 10 april 2006 16:10 schreef snopprinses het volgende:
eek ik vind splinters echt eng
kan natuurlijk ook, maar aan iedereen wie ik zeg dat dat ook kan verklaard me voor gekquote:Op maandag 10 april 2006 16:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo heb splinter met stanley mes weggesneden.
Doe ik meestal alleen met mouwen enzoquote:Op maandag 10 april 2006 16:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook al eens mijn pink terug aangenaaid
heb je nummer nietquote:Op maandag 10 april 2006 16:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jewel..dan krijg je lieve smsjes van mensen waar je het niet van verwacht enzoen dan moet je toch écht ff terug smsen
real horrorshowquote:Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef B_BOY het volgende:
je mouwen aan jezelf vast naaien lijkt me niet prettig.
Ik was hem kwijtquote:Op maandag 10 april 2006 16:14 schreef Boeman het volgende:
[..]
Doe ik meestal alleen met mouwen enzo![]()
Das ook zo'n goudboekjequote:Op maandag 10 april 2006 16:25 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ksnap um niet.(ja, af en toe heb ik blondjes acties)
Tijdelijk magic twistyquote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef B_BOY het volgende:
hier wel
ey je hebt een nieuwe ava zie ik nu.
ik leef, ik leefquote:Op maandag 10 april 2006 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Rustig aan he en met jou ?
geen grootheidswaanzin krijgen hequote:Op maandag 10 april 2006 16:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je "hond" er voor zet neem ik er genoegen mee
Big Boss aka Naked Snake MGS serie'squote:Op maandag 10 april 2006 16:53 schreef Sloffie het volgende:
[..]
wie is eigenlijk dat groene keeltie?
Ja, daar heb ik ook wel es last vanquote:Op maandag 10 april 2006 16:54 schreef B_BOY het volgende:
dan zie je ava en denk je owneej onze limbo-poster is er weer.
quote:Op maandag 10 april 2006 16:54 schreef B_BOY het volgende:
dan zie je ava en denk je owneej onze limbo-poster is er weer.
quote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bôh gek
Maar heb ik al verteld dat ik Maikuuul heb gesproken en een biertje met hem heb gedronekn
Daar verdoe je je tijd niet mee hoorquote:
op de meet zeker?quote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bôh gek
Maar heb ik al verteld dat ik Maikuuul heb gesproken en een biertje met hem heb gedronekn
Halloquote:
Ik heb de boel nog open zien gaan ja.quote:
Ik ben er later pas bijgekomen hoorquote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik heb de boel nog open zien gaan ja.![]()
Samen met jou overigens. Hoe is het trouwens met jaquarized ofzo. Die topspammert toen
Brechtje en ijs zijn nu toch weg of niet?quote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben er later pas bijgekomen hoorMaar jaguarized komt hier al een hele tijd niet meer
Die was het niet eens met de modjes of regels ofzo
touwquote:Op maandag 10 april 2006 17:07 schreef B_BOY het volgende:
een tong om je nek? vrij kinky.
Heeft iemand nog de link daarnaar?quote:Op maandag 10 april 2006 17:08 schreef tonks het volgende:
Haha ik was ook hier toen PUB openging. eerste slowchat topic check it out!
Ik vanaf deel 13quote:Op maandag 10 april 2006 17:08 schreef tonks het volgende:
Haha ik was ook hier toen PUB openging. eerste slowchat topic check it out!
PUB Slowchat topicquote:Op maandag 10 april 2006 17:09 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Heeft iemand nog de link daarnaar?
Jaquote:Op maandag 10 april 2006 17:08 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Brechtje en ijs zijn nu toch weg of niet?
DDquote:Op maandag 10 april 2006 17:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hehe jij was toch ook die baggeraar in onz.
Samen met DD! Toch
Dead-Dollquote:Op maandag 10 april 2006 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
DD![]()
Ja dat was ik maar ben gestopt
Die zit in BeF nuquote:Op maandag 10 april 2006 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
DD![]()
Ja dat was ik maar ben gestopt
kom jij ook weer eens gezellig langsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |