mijn wuppiesquote:Op maandag 10 april 2006 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Magic Twisty !
die heb ik ook gehad, ik vond het maar stom, want er zat een touwtje aan en dat zeiden ze er nie bij in de reclamequote:
quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
die heb ik ook gehad, ik vond het maar stom, want er zat een touwtje aan en dat zeiden ze er nie bij in de reclame
Wuppie ist tollquote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Wuppie is gay twisty niet
ik dacht toen ik jong was altijd dat het een levend beest wasquote:Op maandag 10 april 2006 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik al toen 3 a 4jarige toen een beetje
quote:Op maandag 10 april 2006 15:31 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik dacht toen ik jong was altijd dat het een levend beest was![]()
quote:
Ik stiekum ookquote:Op maandag 10 april 2006 15:31 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik dacht toen ik jong was altijd dat het een levend beest was![]()
kijk naar m'n usernaamquote:Op maandag 10 april 2006 15:35 schreef Boeman het volgende:
Mag ik vragen wat jij met Sloffie de Sleepboot hebt?
ja snapt ikquote:
nee joh, colaquote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik ook btw, Bar-le-Duc uit zon groot pak met dop
boekje is in bestelling. Dat is het enige wat ik kon vinden waar iets van sloffie op stond, en ik denk dat m'n broertje um wel leuk vind. en hij is gwoon tof!quote:Op maandag 10 april 2006 15:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja snapt ik![]()
maar wat heb JIJ met Sloffie? Jij die daar nu dit leest zegmaar![]()
want?quote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou eigenlijk zo'n Twisty om mijn borst moeten laten tattoeëren
Ik vind die van de brandweermannetjes leukerquote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef Sloffie het volgende:
[..]
boekje is in bestelling. Dat is het enige wat ik kon vinden waar iets van sloffie op stond, en ik denk dat m'n broertje um wel leuk vind. en hij is gwoon tof!![]()
![]()
ook wel toepasselijk voor mijquote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik vind die van de brandweermannetjes leuker
ohquote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is stoer en wuppie is gau
daar heb je wel een punt jaquote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
en wat is gau?quote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |