boekje is in bestelling. Dat is het enige wat ik kon vinden waar iets van sloffie op stond, en ik denk dat m'n broertje um wel leuk vind. en hij is gwoon tof!quote:Op maandag 10 april 2006 15:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja snapt ik![]()
maar wat heb JIJ met Sloffie? Jij die daar nu dit leest zegmaar![]()
want?quote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou eigenlijk zo'n Twisty om mijn borst moeten laten tattoeėren
Ik vind die van de brandweermannetjes leukerquote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef Sloffie het volgende:
[..]
boekje is in bestelling. Dat is het enige wat ik kon vinden waar iets van sloffie op stond, en ik denk dat m'n broertje um wel leuk vind. en hij is gwoon tof!![]()
![]()
ook wel toepasselijk voor mijquote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik vind die van de brandweermannetjes leuker
ohquote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is stoer en wuppie is gau
daar heb je wel een punt jaquote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
en wat is gau?quote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jaquote:
flauwquote:
dot-matrix of?quote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind ik net een plinter in mijn vinger.
Kan ik die eruit knippern met nagelschaar
quote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind ik net een plinter in mijn vinger.
Kan ik die eruit knippern met nagelschaar
maar hoe weet je nou hoe hij er in is gegaan, daar was je toch niet bijquote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef Sloffie het volgende:
[..]
met een pincet eruit trekken in dezelfde richting hoe hij erin is gegaan, of gewoon laten zitten.
Ik heb mezelf al eens geopereerdquote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef Sloffie het volgende:
[..]
met een pincet eruit trekken in dezelfde richting hoe hij erin is gegaan, of gewoon laten zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |