flauwquote:
dot-matrix of?quote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind ik net een plinter in mijn vinger.
Kan ik die eruit knippern met nagelschaar
quote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind ik net een plinter in mijn vinger.
Kan ik die eruit knippern met nagelschaar
maar hoe weet je nou hoe hij er in is gegaan, daar was je toch niet bijquote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef Sloffie het volgende:
[..]
met een pincet eruit trekken in dezelfde richting hoe hij erin is gegaan, of gewoon laten zitten.
Ik heb mezelf al eens geopereerdquote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef Sloffie het volgende:
[..]
met een pincet eruit trekken in dezelfde richting hoe hij erin is gegaan, of gewoon laten zitten.
je kunt toch zien hoe hij erin steektquote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar hoe weet je nou hoe hij er in is gegaan, daar was je toch niet bij
Ik ook niet zie het opeens nuquote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar hoe weet je nou hoe hij er in is gegaan, daar was je toch niet bij
Beterschapquote:Op maandag 10 april 2006 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al eens geopereerd( wrat ) zat ik ernaast veel bloed ) 2 maal gedaan ( links en rechts voet )
Weg wrat
weggesneden he
hoezo je krijgt smsjes daar hoef je niet op te reagerenquote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef snopprinses het volgende:
kost maar veel beltegoed als je jarig bent zeg
jewel..dan krijg je lieve smsjes van mensen waar je het niet van verwacht enzoquote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo je krijgt smsjes daar hoef je niet op te reageren![]()
okej danquote:Op maandag 10 april 2006 16:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jewel..dan krijg je lieve smsjes van mensen waar je het niet van verwacht enzoen dan moet je toch écht ff terug smsen
Als je jezelf kan opereren dan is eng vinden geen optie.quote:Op maandag 10 april 2006 16:10 schreef snopprinses het volgende:
eek ik vind splinters echt eng
kan natuurlijk ook, maar aan iedereen wie ik zeg dat dat ook kan verklaard me voor gekquote:Op maandag 10 april 2006 16:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo heb splinter met stanley mes weggesneden.
Doe ik meestal alleen met mouwen enzoquote:Op maandag 10 april 2006 16:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook al eens mijn pink terug aangenaaid
heb je nummer nietquote:Op maandag 10 april 2006 16:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jewel..dan krijg je lieve smsjes van mensen waar je het niet van verwacht enzoen dan moet je toch écht ff terug smsen
real horrorshowquote:Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef B_BOY het volgende:
je mouwen aan jezelf vast naaien lijkt me niet prettig.
Ik was hem kwijtquote:Op maandag 10 april 2006 16:14 schreef Boeman het volgende:
[..]
Doe ik meestal alleen met mouwen enzo![]()
Das ook zo'n goudboekjequote:Op maandag 10 april 2006 16:25 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ksnap um niet.(ja, af en toe heb ik blondjes acties)
Tijdelijk magic twistyquote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef B_BOY het volgende:
hier wel
ey je hebt een nieuwe ava zie ik nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |