Duo-solli!quote:Op maandag 10 april 2006 12:10 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil t wel gaan doen. liefst samen met dos37
Word up.quote:
owja,quote:Op maandag 10 april 2006 11:33 schreef rubbereend het volgende:
Het is vervolgens de bedoeling dat het WK dus enkel en alleen in het WK2006 subforum besproken wordt.
Lekker niveautje daar vorige keer in het subforum en jullie denken dat dat gaat veranderen...?quote:Op maandag 10 april 2006 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is niet de bedoeling.
Als jij in WK2006 moet gaan posten zie ik het somber in.quote:Op maandag 10 april 2006 16:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lekker niveautje daar vorige keer in het subforum en jullie denken dat dat gaat veranderen...?
Ik weet tenminste dat Krajicek geen voetballer is.quote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als jij in WK2006 moet gaan posten zie ik het somber in. [afbeelding]
Had nog zo gehoopt dat je nog een keertje zou happen, zodat ik met een goed gevoel naar huis kon gaan.quote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet tenminste dat Krajicek geen voetballer is.
Kom op,ik blijf niet bezigquote:Op maandag 10 april 2006 16:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Had nog zo gehoopt dat je nog een keertje zou happen, zodat ik met een goed gevoel naar huis kon gaan.![]()
Morgen is er weer een dag!quote:
Met een stel goede mods, die goed de boel in de gaten houden, denken wij dat dat wel kan.quote:Op maandag 10 april 2006 16:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lekker niveautje daar vorige keer in het subforum en jullie denken dat dat gaat veranderen...?
Sterktequote:Op maandag 10 april 2006 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met een stel goede mods, die goed de boel in de gaten houden, denken wij dat dat wel kan.
quote:Op maandag 10 april 2006 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je echt interesse hebt mailen he!
quote:Op maandag 10 april 2006 12:10 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil t wel gaan doen. liefst samen met dos37
Afgewezen i.v.m. slecht Nederlands schrijven.quote:Op maandag 10 april 2006 17:39 schreef borisz het volgende:
oook gesollicieteerd
Dan hoef ik niet eens te beginnenquote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Afgewezen i.v.m. slecht Nederlands schrijven.![]()
Wij samen?quote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef golfer het volgende:
[..]
De kans dat ik ooit weer crewlid mag worden schat ik op 0,002 % in.quote:
Dat was een klein typfoutje.quote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kies jou uit als mijn medemod.quote:Op maandag 10 april 2006 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
De kans dat ik ooit weer crewlid mag worden schat ik op 0,002 % in.![]()
Tuurlijk wel. Genoeg mensen die thuis Oranje kijken met de laptop op schoot. Of de TV op kijkafstand van de PC hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 19:29 schreef Zwansen het volgende:
Ai, dat was een goede kans voor Nederland jongens. Als die raak was zaten we met één been al in de finale.
Whehe, ik kan het me gewoon niet voorstellen.
Tijdens een WK? Ik zou echt gek worden als ik op een stoel moest kijken. Kan geen moment stilzitten dan. Maar goed, ieder zijn ding.quote:Op maandag 10 april 2006 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Genoeg mensen die thuis Oranje kijken met de laptop op schoot. Of de TV op kijkafstand van de PC hebben
Geloof me, daar kom je heel snel op terug!quote:Op maandag 10 april 2006 18:14 schreef Noca het volgende:
Zoekces.
Eén forum voor het WK lijkt mij wel zo handig.
Maar je weet best dat zo'n WK-forum allerlei gasten zonder een bal verstand van voetbal gaat aantrekken en dat er de meest onzinnige topics geopend gaan worden.quote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef Suijk het volgende:
Waarom kan 'serieus' commentaar niet in WK06? Het is het WK06 forum, het gaat dus over het WK06, alles wat erbij hoort.En dus juist niet alleen maar die onzin topics.
Het is een openbaar subforum, dus óók voor gasten zonder een bal verstand van voetbal.quote:Op maandag 10 april 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je weet best dat zo'n WK-forum allerlei gasten zonder een bal verstand van voetbal gaat aantrekken en dat er de meest onzinnige topics geopend gaan worden.
De mods van het WK-forum hebben dan de keus om als strenge politie-agentjes al die onzintopics rücksichloss te gaan sluiten en enorm impopulair te worden of al die bagger gewoon te gedogen en daarmee net zo'n pulp-forum te krijgen als EK04 en het OWS-forum.
Waar ga jij kijken? De Zwetser?quote:Op maandag 10 april 2006 19:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In de kroeg kijken op groot scherm is gewoon het ultieme WK-gevoel.
Alles is verpauerd.quote:Op maandag 10 april 2006 22:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weeknie, vroeger altijd in de Stijl. Alleen is dat nu een echte paupertent geworden.
Maar je weet ook dat het WK niet te vergelijken is denk ik met OWS wat omvang betrefdquote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef rubbereend het volgende:
in het OWS forum kon in de serieuze topics gewoon serieus gepost worden, die zijn naar weten niet verbaggerd. Dat is ook de bedoeling voor het WK forum. Daarbij komt dat VBL ook toegankelijk is voor iedereen en hier is ook iedereen welkom!
daarom gaan wij het er ook niet bij doen maar komt er een nieuwe ploeg.quote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar je weet ook dat het WK niet te vergelijken is denk ik met OWS wat omvang betrefd
Ah,het probleem verschuivenquote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom gaan wij het er ook niet bij doen maar komt er een nieuwe ploeg.
quote:
Dar moet ik nog een nachtje over slapenquote:Op maandag 10 april 2006 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker weten, op steun kunnen ze rekenen.
En ik hoop ook op de steun van de serieuze VBL-users.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Alles is verpauerd.. Ik ga gwoon in de kantine van de mm av kijken, met de tap 1 meter van me af.
.
Dan mag je ook kapot vallen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:29 schreef Zwansen het volgende:
Ai, dat was een goede kans voor Nederland jongens. Als die raak was zaten we met één been al in de finale.
Whehe, ik kan het me gewoon niet voorstellen.
Heb je al gesolliciteerd Jajong?quote:
Ik zie liever een zelfverklaarde intellectueel als jij de boel modereren, samen met tong en doc. Kunnen jullie lekker tijdens de wedstrijden je eigen posts modereren terwijl de rest in de kroeg zitquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je al gesolliciteerd Jajong?
Jij, samen met Dirk Kuyt, DAM, Cultheld en Terro lijken mij de perfecte mods voor dit nu al bij voorbaat zijnde kansloze forum.
Met de ondersteuning van de huidige VBL-mods moet het jullie toch wel lukken?![]()
No way, dat ik ooit weer het doe.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:18 schreef cultheld het volgende:
Ik zie liever een zelfverklaarde intellectueel als jij de boel modereren, samen met tong en doc. Kunnen jullie lekker tijdens de wedstrijden je eigen posts modereren terwijl de rest in de kroeg zit.
Als je nog even antwoord op mijn vraag geeft stem ik voor jou.quote:
Verbaggerd door niet voetbalkeners-users, net zoals ook tijdelijke OWS-forum verbaggerd is door een aantal type(s) die voor elke scheet een nieuw topic openden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:15 schreef APK het volgende:
Golfert, leg eens uit wat er zo erg was aan het EK 2004 subforum aub.
Ik zat toen het grootste gedeelte elders en heb dus het meeste gemist.......
Dat doet Tong nu toch ook gewoon in VBLquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:36 schreef golfer het volgende:
Elke te spelen wedstrijd gaat nog tig andere topics opleveren van de haarkleur/schoenen/broekjes/scheidsrechter van dienst/kleur van het gras/kapsels/ maat schoenen/ grootte van de piemel van een speler/ .........enzovoort.
Spijker-kop!quote:
Omdat alleen de échte voetbalkenners er zouden moeten posten, je weet toch?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:01 schreef Falco het volgende:
Precies. OWS was een prima afspiegeling tussen serieuze topics over diverse schaatsers, biatlon, curling en schaatsen, maar ook ludiekere topics zoals de '3000 meter schaatsen voor heren', het neukroddeltopic en het-steun-de-belgen-op-de-OS-topic. Ging prima en erg leuk. Ik zie niet in waarom zo'n mengeling vervelend zou zijn in een apart WK-subforum
.
quote:Op maandag 10 april 2006 19:27 schreef Zwansen het volgende:
Er gaan toch niet echt mensen in de topics posten als Nederland speelt toch? Triest is misschien niet de goede benaming, maar het komt wel in de buurt.
Het WK is geen evenement voor de voetbalkenners. Er kijken 5, 6 misschien wel 7 miljoen mensen. Zijn dat allemaal kenners? Nee, dat zijn veelal mensen die nooit voetbal volgen, alleen tijdens de WK's en EK's. Zulke mensen mogen er ook komen... Ook al weten ze misschien niet eens dat Brazilië titelverdediger is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Verbaggerd door niet voetbalkeners-users, net zoals ook tijdelijke OWS-forum verbaggerd is door een aantal type(s) die voor elke scheet een nieuw topic openden.
En ik voorspel voor WK-06 hetzelfde.
Elke te spelen wedstrijd gaat nog tig andere topics opleveren van de haarkleur/schoenen/broekjes/scheidsrechter van dienst/kleur van het gras/kapsels/ maat schoenen/ grootte van de piemel van een speler/ .........enzovoort.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
Mag mijn WK-toto wel in VBL?
Misschien dat er ook mensen (zoals ik bijvoorbeeld) zijn die zowel de professionele analyses van de VBL'ers als ook het Teletoeter-gebeuren erg weten te waarderenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:53 schreef Cart_man het volgende:
Daarom zouden wij VBL-ers ook gewoon in VBL over het WK mogen posten. Laat die teletoeters maar leuk gaan doen in het Wk subforum...
Juist, precies zoals EK'2004.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:53 schreef Cart_man het volgende:
Daarom zouden wij VBL-ers ook gewoon in VBL over het WK mogen posten. Laat die teletoeters maar leuk gaan doen in het Wk subforum...
Pcies,ondanks de mooie voornemens kan je wel op je vingers uittellen waar het uiteindelijk in gaat eindigen...quote:
Nee, want dan raak je de draad kwijt op den duur. Wat mag waar wel, dan krijg je dubbel topics waar je in de een serieus kan posten en in de ander niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien dat er ook mensen (zoals ik bijvoorbeeld) zijn die zowel de professionele analyses van de VBL'ers als ook het Teletoeter-gebeuren erg weten te waarderen. Dan is het wel zo efficiënt en handig om alles in één subforum te zetten
.
(Goede) mods kunnen er toch op toezien dat er een goeie mix is tussen de serieuze en 'teletoeter'-topics? Het zal wel wat drukker worden dan het overgecentraliseerde VBL-gebeuren, maar ik denk dat je het overzicht wel kan behoudenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, want dan raak je de draad kwijt op den duur. Wat mag waar wel, dan krijg je dubbel topics waar je in de een serieus kan posten en in de ander niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |